• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Corky, vad gör du på fritiden i Sydafrika?

Draller runt lite, har ganska langa arbetsdagar men nar jag val kommer in i det sa ar det utflykter och randomrestaurangbesok som gallt ansalange.

Han räknar hur många fågelspindlar det finns.

Jag onskar att det fanns fagelspindlar har for att for i heeeeelvete ar faglarna utanfor min lagenhet jobbiga som satan med deras javla skrik.

Första 3-4 månaderna - grymma
Sen... hemlängtan.
Panikångest - ~6 månader
Efter den puckeln, lugn.

Det ska bli intressant o se om det haller. Just nu vill jag ha internet som bara den, trott pa random wifihotspots som ar cappade till 5kbs... vill kunna gaffa och skypea med folk utan att behova krala ner till kopcentret. GE MIG MADERFAKING INTERNEEHTT
 
Quotemaskinen är det bästa som hänt.

Skiriver i sån månbga trådar så jag har ingen k¨ll alls

Synd bara att den ofta inte fungerar.

men jävla ikoner.....:(

Mitt Microsoft Secuiryi Essentials har försvunnit från baren nere i högra hörnet, hur aktiverar jag det igen?

Beror på vilket operativsystem du kör, men det är väl bara att göra en sökning? På Windows 7 och äldre trycker du på start-knappen och sedan sök, och på Windows 8 trycker på du på windows-tangenten och F. Sen kolla inställningar.

Draller runt lite, har ganska langa arbetsdagar men nar jag val kommer in i det sa ar det utflykter och randomrestaurangbesok som gallt ansalange.

Helt själv eller har du hittat några sköna människor?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Helt själv eller har du hittat några sköna människor?

Oja har en uppsjo riktigt harliga personer har pa jobbet som har tagit hand om mig ansalange ^^!

Hade jag haft tillgang till internet/dator sa hade jag kanske kunnat lagga upp en och annan rolig bild.
 

Liljagare

Member
Ajjjj, strejk i lokaltrafiken..

Här är vi 2 st som kommer till jobbet om pendel ställs in med, 2 st som dock inte kan ta sig HEM igen imorgon torsdag... :D Ta in på hotell och hoppas det hela blåses av till på måndag?? :p

Förstår att de strejkar dock..
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Hah! Haxxade proxyn och rensade roren nu kan jag ladda upp saker via jobbet :3


capture2x9utv.png


captureu1u07.png
 
Aha, aa det var nog därför sidan krashade. Men nu är "who quoted me" tillbaka igen. Undrar om den försvinner automatiskt eller om Evilore drar i nödbromsen.
 

obin_gam

Member
Säger GLAD MIDSOMMAR redan nu då morgondagen kommer spenderas bortanför internet i närheten av hav sol och alkohol!

ESm8jPR.jpg
 
Jag firade midsommar igår och i förrgår. Idag tar jag eventuellt en sväng förbi en midsommarstång, men dator och whiskey låter inte helt fel det heller.
 
Top Bottom