• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Bri

Member
Tänkte pröva lyckan som soldyrkare och pressade i solen hela gårdagen och del av idag i solen. Nu sitter jag här med min rosa kropp och lite fler fräknar på axlar och händer. :/
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Det blir inga probs att ta med en sådan hund/djur öht hem till sverige sen?

Det kan visa sig vara problematiskt men om saker går min väg så stannar jag kvar här bra länge så det ska inte vara några problem.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Har du blivit arresterad och riskerar långt fängelsestraff? :(

Nee jag insåg bara att medeltemp över 15 grader för 10 av årets 12 månader och öl för 10 kr på krogen är för bra för att inte njuta av ett par år ;P
 

zon

Member
Fan det känns inte riktigt bra när lägenheten börjar lukta cigarettrök och främmande parfym och jag är den ende som finns här. :/
 

waypoetic

Banned
Fan det känns inte riktigt bra när lägenheten börjar lukta cigarettrök och främmande parfym och jag är den ende som finns här. :/
Har en grekisk gammal gubbe som tjyvröker här å där i området. Han sitter aldrig utanför sin port - bara utanför andras. Jag flyttar härifrån om en månad men nooog fan har jäveln fått verbalt smisk av mig när han försökt å sitta nedanför mitt fönster (bor på första våningen) och den jävla röken sipprar in i min lägenhet. Han har ingenting att komma med men den här va en goding: "du, jag har rökt här i 40 år".
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Sluta klaga över att det är varmt. Sommaren är snart slut och vi kan alla åtnjuta 10 månaders kyla och mörker.
 

Groof

Junior Member
Jag har. Jag är rätt så nöjd. Ingen vits för mig att pilla med nå plug-in på datorn då jag endast kollar på Netflix via PS3:an.

Alright. Jo jag hade ju mest tänkt använda det på min tablet. Får väl se om jag fortfarande kan fixa gratismånaden och testa lite till.
 

waypoetic

Banned
Jävla as snodde morsans cykel när hon var inne och handlade.
.... Var den låst?

Får mig å tänka på en sak: jag förstår inte folk som bara ställer sin cykel på stödet och drar ett lås genom bakhjulet och tror att det räcker. I beg your pardon men väger din cykel 200 kilo? Det är bara att lyfta upp den och gå iväg med den. Eller folk som blir förvånade över att cykeln blev stulen under natten när den stod ute på gården.
 
image.php
 

Forsete

Member
Sup SweGAF?

A1PbGD9.jpg


Tunesmith, dina? Grattis! :D
Självus är jag osäker på om de fungerar på mig. :/ Har jäkligt kass syn.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Sup SweGAF?

A1PbGD9.jpg


Tunesmith, dina? Grattis! :D
Självus är jag osäker på om de fungerar på mig. :/ Har jäkligt kass syn.

Jepp, anlände till kontoret idag, fick shipping-notisen i morse så dom maskar med den kan man säga då enheten skeppades den 25:e tydligen.. ^^

Får leka runt med den senare idag, inte tid just nu(!).
 
Top Bottom