• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

ksan

Member
Så, Tomb Raider avklarat också, det va fan kul.
Ska nog börja på DS, hade det på 360 förut men köpte det på steam nu, pallade inte spela klart det av någon anledning (inte för att det va tråkigt eller för svårt).
Kanske lite FEZ också medan man kollar på summer games done quick.
 

ksan

Member
shit, kom på att det är min födelsedag nu! #yolo #ding #etc~
Min Oculus! Snart e du här! Blir inte något vettigt gjort på jobbet veckan när den anländer kan man ju säga.

sweet, den finns inte ens på riktigt för mig, har nog inte hört nån snacka om den irl
 

Knugen

Member
Grattis på födelsedagen!

71G6X.gif
 

Forsete

Member
Det där låter ännu mer spännande. Funkar inte pikadolan?

Oh its working!

Men en bil av ryskt fabrikat göro det ej. Det är inte min, jag hjälper en internethandikappad kamrat.

In other news: Nu har paketet gått på export ser det ut som. :D
 
Mjoo, för mycket nya spel för att lira de gamla igen, men blir nog att köpa TR2 när det kommer!

Kan väl aldrig ha för många nya spel för att spela om gamla? Jag har massor av nya spel jag inte testat än, men det hindrar mig inte från att spela om äldre spel. Spela det du har lust med att spela, helt enkelt :)

shit, kom på att det är min födelsedag nu! #yolo #ding #etc~

Grattis! Ett år närmare döden :)
 
Att hitta ett kompetent videoredigeringsprogram är verkligen inte lätt.

Du får väl göra på det gamla hederliga viset och klippa direkt ifrån filmrullen.

Fan har knappt haft tid att surfa gaf/spela tv-spel/nörda den senaste veckan. Är nästan alltid med folk. Kan bli rätt uttömmande ibland men jag klagar inte.
 
Du får väl göra på det gamla hederliga viset och klippa direkt ifrån filmrullen.

Fan har knappt haft tid att surfa gaf/spela tv-spel/nörda den senaste veckan. Är nästan alltid med folk. Kan bli rätt uttömmande ibland men jag klagar inte.

Finns ingen filmrulle :p

Var glad för att du har folk att umgås med! Själv talar jag med mig själv framför spegeln.
 

Forsete

Member
Taskigt :(

Och hur vet du det anyway?

ksan jobbar hos tullen och har som jobb att manuellt skanna av varje enskilt ansikte som passerar utrikesterminalen på Arlanda. You wouldnt berive the shit hens seen.

Undertexter är fortfarande nere. Um, varför stänger dom en sida som tillhandahåller UNDERTEXTER?
 

Forsete

Member
det måste vara rekordvärme idag...fyfan.

Sitter här naken med en ispåse runt nacken.

Varför köper du inte en liten AC? Finns relativt billiga på Bauhaus.
Skaffa även öronpluggar för de låter lite när kompressorn kör igång. :/ Men det är värt det för att få lita svalka, speciellt när man ska snuffsa.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Ey Corky, dricker du kranvatten i Sydafrika, eller köper du flaskor?

Dricker kranvatten, första dagarna så smakade det bassängvatten bestående av 99% klor. Sen dog väl alla smaklökar på tungan för nu smakar det "vanligt"... Fan vad jag saknar kranvattnet hemma haha.

Nice, do eeet!

Vilken ras?

Staffordshire bull terrier. Sötaste varelsena på jorden, well efter Strafer såklart.
 

Forsete

Member
Korrektion: Mördardödskamphund. Specifikt framavlad för att besegra tyska Tiger-tanks och F22 raptors.

<3 Where can I get one?

Det blir inga probs att ta med en sådan hund/djur öht hem till sverige sen?

Alla vet att siberian husky är den bästa hundrasen.

Är inte det djurplågeri att ha en sådan hund i en region som sällan upplever kallare klimat än - 20? :p
 
Top Bottom