• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

ksan

Member
Strålande spel som jag markerade. Resten har jag inte spelat.
Lirade Heroes 3 i hotseat med polare förra veckan, håller än idag!

Inte spelat Worms o så nämner du hot seat i nästa mening... (eller du kanske har lirat nåt av de andra)
Du har missat många roliga timmar =(

Spelade iaf klart Sleeping Dogs som jag köpte på Steam-rean, va rätt så bra, nu är det Tomb Raider som gäller.
Hoppas hinna igenom några spel till innan The International, ännu mer taggad nu när det även sänds på 6an.
 

zon

Member
Hallå ungdomar, blev det många inköp under Steams rea? Jag spenderade runt 530 kr på en massa billiga spel. Har börjat spela FTL lite. Det är kul men frustrerande ibland.
 

Ledsen

Member
Så min gamla tråd om rostat bröd blev necrobumpad, och jag och Necromanti hamnade i ett litet tvistemål om huruvida man ska ketchup i toast och på varma mackor eller inte. Vad säger ni? Najs eller bajs? Är jag och min familj ute och cyklar om vi vill ha ketchup i dessa maträtter?

Amerikaner är så jävla sjuka. Hur kan man inte äta ost- och syltmacka?'

Lägg mina delikata bilder i OP:en: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=72413686&postcount=238
 

Forsete

Member
Hallå ungdomar, blev det många inköp under Steams rea? Jag spenderade runt 530 kr på en massa billiga spel. Har börjat spela FTL lite. Det är kul men frustrerande ibland.

Har köpt så mycket annat sket under semestern, så better not. :/
 

Bri

Member
Inte spelat Worms o så nämner du hot seat i nästa mening... (eller du kanske har lirat nåt av de andra)
Du har missat många roliga timmar =(

Nu när du säger det så. Visst har jag lirat mina timmar Worms men det är fan inte roligt alltså.
 
Tror jag ska dra igång Bioshock 1. Var ett tag sedan.

Tokälskar miljön och atmosfären, men varje gång jag försöker spela igenom BS1 igen funkar det bara inte. Gameplay:et är riktigt utdaterat och det är så galet drygt att göra en massa pussel. BS2 har inte riktigt lika bra atmosfär och handling men man slipper i alla fall alla pussel, och får några andra förbättringar.

Så här låter jag efter en kväll på stan

http://www.youtube.com/watch?v=Jdv9I7j1yeo

Hahaha :D
 

strafer

member
Tokälskar miljön och atmosfären, men varje gång jag försöker spela igenom BS1 igen funkar det bara inte. Gameplay:et är riktigt utdaterat och det är så galet drygt att göra en massa pussel. BS2 har inte riktigt lika bra atmosfär och handling men man slipper i alla fall alla pussel, och får några andra förbättringar.



Hahaha :D

Vatteneffekterna är fortfarande toppen. Och ja, miljön är för jävla cool.
 

jorma

is now taking requests

Tunesmith

formerly "chigiri"
Strålande spel som jag markerade. Resten har jag inte spelat.
Lirade Heroes 3 i hotseat med polare förra veckan, håller än idag!

Heroes 2!
32167, 5 svarta drakar (hur fan kommer jag ihåg detta)

Irland är ett ganska schysst land.
Irland är i stenåldern när det gäller service (banker osv.) jämfört med Skandinavien.

Regn denna veckan, de senaste 2 veckorna dock vart det 30+ sol.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
varfööööööör gillarrrr svenskaaaaar irland så myckettttt
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
neeeeeeeeeeeeeeej
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
okeeeeeeeej dååååååååååå



:(
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
För att vara afrika så verkar en förvånansvärt stor andel av befolkningen vara överviktiga :O
 

zon

Member
Har Elgiganten dumpat Dogge? Jag har inte sett hans reklam på några dagar. Hur ska den stackarn få pengar nu då? :(
 

Forsete

Member
Ugh fy fan vad kvavt det varit idag.
Imorgon ska det bli regn hörde jag, förhoppningsvis friskar det upp luften.

Update vad gäller mitt paket från ryssland. Skickades i måndags, igår blev det "godkänt av tullen" vad jag förstår. Idag går det inte att spåra eftersom Russian Posts sida är nere.

Stabilt.

För framtida referens om någon här inne behöver beställa lite manlighet från Ryssland någon gång. <3
 
Top Bottom