• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Köpenhamn > Stockholm

tumblr_m6c8toaQkW1ryj6qoo1_500.gif


Varför ställer du dig på fiendens sida, Gräsklipper?
 

Forsete

Member
Grassclipper döms härmed till stening till avsvimmning med IKEA-lådor.

Alla som vill vara med och stena räcker upp en hand.
 

Drencrom

Member
Dennis, we know the Denmark thread is a bore but could you please stop stinking up the place with your odour of cheap beer and pølse if you're staying here.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Blir så jävla förbannad när OLW inte fyller hela chipspåsen.

:mad:

Men det är väl det som gör chipsen goda juuuuuuuuu
 
Jobba idag, sen när jag kom hem sov jag bort resten av dagen. Känns stadigt. Glömde ringa och gratta min systerdotter också. Skickade i alla fall ett sms när jag vakna två minuter i tolv och lovade att ringa imorgon.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
hallå ska jag få credz för min träning också eller??

Efter att inte ha tränat på 6 år så bestämde jag mig för att börja jogga lite...

Har gått från 185 puls, 1km jogg till 170 puls, 3km jogg

Credzzzzzzz... ge mig... annars blir jag deppig :(
 

Drencrom

Member
hallå ska jag få credz för min träning också eller??

Efter att inte ha tränat på 6 år så bestämde jag mig för att börja jogga lite...

Har gått från 185 puls, 1km jogg till 170 puls, 3km jogg

Credzzzzzzz... ge mig... annars blir jag deppig :(

"That'll do pig, that'll do."
 

Ledsen

Member
hallå ska jag få credz för min träning också eller??

Efter att inte ha tränat på 6 år så bestämde jag mig för att börja jogga lite...

Har gått från 185 puls, 1km jogg till 170 puls, 3km jogg

Credzzzzzzz... ge mig... annars blir jag deppig :(

Fett! All motion ger creds yoshi, nu är du en del av lösningen :)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

waypoetic

Banned
Föreslog brännboll i Slottskogen till några polare. Kom på att den här veckan så börjar Way Out West och dom jävla asen har ockuperat typ hela parken.

JAG BLIR SÅ ARG.
 
Föreslog brännboll i Slottskogen till några polare. Kom på att den här veckan så börjar Way Out West och dom jävla asen har ockuperat typ hela parken.

JAG BLIR SÅ ARG.
Gå dit med brännbollsgrejerna under armen och en kasse öl och se förvånade ut. Sen kräver ni att få spela. Börja skrika och härja om allemansrätten, fritt land och att parken är till för alla om det blir något problem.

Garanterad succé!
 

waypoetic

Banned
Gå dit med brännbollsgrejerna under armen och en kasse öl och se förvånade ut. Sen kräver ni att få spela. Börja skrika och härja om allemansrätten, fritt land och att parken är till för alla om det blir något problem.

Garanterad succé!

Det är avspärrat med höga stängsel, vaktposter etc. Ska man komma in där så får man packa med sig en tazer, ett klädombyte för att skaka av sig våg 2 av vakter och till sist ett fejkat festivalpass/armband.
 

Bri

Member
Regn? Måste vara allt svett från mina cykelturer som förångat och som baksidan fått nöjet att svalka sig med nu, för i Stockholm är det dödsvarmt.
 

Ledsen

Member
Strömmen gick precis och då med all min underhållning.

Hände mig en gång och när jag startade om min PC kom den aldrig in i Windows. Höll på att få spel en hel dag innan jag körde en riktig hail mary och bytte SATA-sladden till HDD:n... då funkade den. wtf liksom?

ediT: gjorde en GAF-tråd om det hela i panik, haha
 

Knugen

Member
Enligt min pappa så skulle strömmen inte komma tillbaks förens 21.00…

Får väl browsa GAF på mobilen dem närmsta timmarna då. Aja det var inte datorn som krasha i alla fall, blev lite orolig när det hände dock!
 
Det är avspärrat med höga stängsel, vaktposter etc. Ska man komma in där så får man packa med sig en tazer, ett klädombyte för att skaka av sig våg 2 av vakter och till sist ett fejkat festivalpass/armband.

Friskt vågat hälften vunnet.

Lyckades faktiskt få in en kompis på Where The Action Is gratis 2009. Jag hade endagsbiljett så då fick man inget armband. Han låtsades vara ifrån Holland och sa till vakterna att han hade gått ut med ett gäng punkare ifrån festivalområdet och inte fattat att man inte kunde komma in igen. Jag fick komma inifrån området och säga till vakterna att historien stämde. #swag

Strömmen gick precis och då med all min underhållning.

I mina pärons hus har vi egen vattenbrunn, det innebär att när strömmen går blir vi även utan vatten. Det kan vara så där lagom kul.
 
Top Bottom