• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Maluf360

Member
I am going to be in Gothenburg in September, for around 25 days. Any tips on what should I do/go/eat? Maybe I can even meet some gaffers in there :)
 

waypoetic

Banned
I am going to be in Gothenburg in September, for around 25 days. Any tips on what should I do/go/eat? Maybe I can even meet some gaffers in there :)

Gothenburg-gaffer here, but, i don't really know what i'd recommend honestly. There's nothing special going on here at that time as far as events go. What sort of things are you interested in? Maybe i could help you out or direct to certain venues, bars, museums or whatever if i knew a little more about you.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Jahapp, då är man med på sin första, och förhoppningsvis sista, bild i Svensk Damtidning. Urgel.
 

KAOz

Short bus special
Helvete.

Flertalet veckor sjukdom. Tvingades tillochmed sjukanmäla mig i Måndags efter påtryckningar från min chef att jag inte bör jobba i det stadie jag har varit i med hög feber.
Nu sitter jag bara ensam hemma, slörunkar och hostar mig till döds. Kan inte ens sova på nätterna pga värmen.

Ska fan gå och jobba imorgon.

Jag saknar er SWE-GAF. Saknar er alla. Lite grann iallafall.
 
Glömde att det var på g. Men varför deppig? Ser ju ball ut.

Hatar folk som har sån där attityd. Nån jäkla filmmakare som kommer och ballar sig, påstår att han är bäst och säger att alla andra är värdelösa. Och så lyckas han; hans spel får bra betyg och så (vet dock inte säljsiffror ännu så klart). Klart att det är kul för honom, men jag ogillar när så otrevliga människor lyckas. Likaså Phil Fish.

Jag kanske överreagerar. Aja.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Helvete.

Flertalet veckor sjukdom. Tvingades tillochmed sjukanmäla mig i Måndags efter påtryckningar från min chef att jag inte bör jobba i det stadie jag har varit i med hög feber.
Nu sitter jag bara ensam hemma, slörunkar och hostar mig till döds. Kan inte ens sova på nätterna pga värmen.

Ska fan gå och jobba imorgon.

Jag saknar er SWE-GAF. Saknar er alla. Lite grann iallafall.

har ju frågat efter dig mannen! Jag smsade också dig för attans så längesedan men inget svar :(

Krya på dig!
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Var tvungen att lägga ut skitbilden på Facebook för att förekomma andras kränkningar. EviLore gillade bilden också, gah.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Var tvungen att lägga ut skitbilden på Facebook för att förekomma andras kränkningar. EviLore gillade bilden också, gah.
Länk?!
 
Hatar folk som har sån där attityd. Nån jäkla filmmakare som kommer och ballar sig, påstår att han är bäst och säger att alla andra är värdelösa. Och så lyckas han; hans spel får bra betyg och så (vet dock inte säljsiffror ännu så klart). Klart att det är kul för honom, men jag ogillar när så otrevliga människor lyckas. Likaså Phil Fish.

Jag kanske överreagerar. Aja.
Inte så mycket för hans filmer men jag har aldrig tyckt att han har haft taskig attityd. Han verkar vara genuint engagerad i spelbranschen.
 
Inte så mycket för hans filmer men jag har aldrig tyckt att han har haft taskig attityd. Han verkar vara genuint engagerad i spelbranschen.

Tja, vi får alla olika uppfattningar. Jag kanske har fått en missuppfattning. Men bara för några dagar sedan såg jag någon video med honom där han slöddrade om sitt spel och snackade om hur ruttna andra spel är.
 

KAOz

Short bus special
har ju frågat efter dig mannen! Jag smsade också dig för attans så längesedan men inget svar :(

Krya på dig!

Var det du? Bytte telefon och förlorade massa nummer. Tror jag vet vilket du menar faktiskt. Men, kände inte igen numret. Alls. Och blev nojjig.

Fan, vi får mysa någon dag efter jobbet och rejva sönder stan.

KAOz, varför har Yoshi ditt mobilnummer men inte jaaaag

För att du inte har frågat. :p Och, för att jag inte har blivit bilnappad av dig två gånger. Varav den sista gången var den mest surrealistiska nyktra resa jag har gjort. "Fear & Loathing in Örebro".
 

waypoetic

Banned
För att du inte har frågat. :p Och, för att jag inte har blivit bilnappad av dig två gånger. Varav den sista gången var den mest surrealistiska nyktra resa jag har gjort. "Fear & Loathing in Örebro".

Ah, sure.

Låter spännande. Jag borde dra upp till Örebro snart igen.

Kollar på Giantbomb's quick look för Fares' spel "Brothers : A Tale Of Two Sons" och, fan, är det Fares som är VA för den ena brodern? Shameless whore.
 

Drencrom

Member
Kul att vi kunde träffas Leezard, jag hoppas jag inte var allt för högljudd och störde din tjej när vi game:a haha

Men fy för dig KAOz som lämna SweGAF utan att informera oss!
 

Drencrom

Member
lol

Inga problem att hitta hem, överraskande nära där jag bor för tillfället. GG förresten, jag förväntar mig att handikapp inte behövs nästa gång vi kör SF IV ;)
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
KAOz, du är störtskön - klart att vi ska rule'a över Örebro tillsammans! Får PMa dig mitt nummer imorgon!
Lol, nej.
Joooooeeee, please :3?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Skojjar ni? Jag tjatar i flera år på folk från SWE-gaf att de ska börja lira SF4 och nu när jag är tre miljarder ljusår bort från närmaste 360 som är kopplad till xbl så börjar folk lira?

Dretungar...
 
Top Bottom