• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
Men att sitta på en pub med grabbarna och se när Sverige spela fotboll är ju en av dem bästa sakerna man kan göra!
 

Labadal

Member
Jag gillar inte hysterin över vårt fotbollslag. Samma jävla visa varje år med att kanske den här gången så kan vi ta oss långt för nu är vi extra bra av någon dum jävla anledning... Det är så jävla patetiskt för vi kommer aldrig kunna besegra topplagen så länge vi bara har en stjärna och 10 spelare som inte håller måttet för att platsa i de bästa lagen.

Vi har inte ett lag som är bra nog. Vad gör vi när Anders Svensson lägger ner? Har klagat på honom, men han är ju alltid där när det behövs. Vi har inget grymt mittfält och backlinjen imponerar inte. Jag hoppas alltid vi kommer långt, men det gör vi inte med nuvarande spelare.
 

strafer

member
Vad beror detta på?

Ibland när jag spelar så stängs skärmen plötsligt av och ett ljud som loopar (svårt att förklara), så jag får stänga av på baksidan av burken.

Och var är det man hittar loggen för fel som händer i datorn?
 

zon

Member
Men att sitta på en pub med grabbarna och se när Sverige spela fotboll är ju en av dem bästa sakerna man kan göra!

Visst kan det vara kul att se med sina vänner, men media får väldigt gärna sluta häva ur sig det där efterblivna snacket om att "den här gången kan vi vinna!!!!". Det är vad jag är så jävla trött på att se.
 

zon

Member
Vad beror detta på?

Ibland när jag spelar så stängs skärmen plötsligt av och ett ljud som loopar (svårt att förklara), så jag får stänga av på baksidan av burken.

Och var är det man hittar loggen för fel som händer i datorn?

Låter som överhettning.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Nähädu.

Finns inga SEK i Afrika heller, bara diamanter. Jag har spelat Far Cry 2 så jag är fullärd på Afrika.

Jag lyckas aldrig hitta dessa diamanter, hittar bara skräp och malaria.


:'( vorfor

Du kan få en bunt med 50-öringar som jag tänkte slänga.

Är det 2000 stycken 50-öringar i den här bunten?

Till vad? Afrikanska horor?

Komigen... jag bad om 1000 SEK per person. Med de pengarna kan jag starta ett helt horimperium om jag så önska.

Du kan få 300 makedonska denars om du vill.

Ge mig.
 

KAOz

Short bus special
Idag råkade jag maila min chef det här på jobbet:

Holy S!
I'll bust a N on your chest
You know my D is the best
And FYI I wanna F your A

No F'in way!
So how about a BJ?
If not, that's also OK
But FYI I wanna F your A

Han svarade med en bild på sångaren i Ninjasexparty som sjunger låten.

Jag tror aldrig jag gråtit så hårt av lycka.
(Visste inte att min chef kände till dem, och råkade maila fel person.)
 

Forsete

Member
YOLO? SWAG?

Har möjlighet att höja min lön rätt så rejält. Men det kräver att jag säger upp mig och startar eget. What to do? Sugen, men samtidigt känns det lite läskigt. :p
 

waypoetic

Banned
Är det 2000 stycken 50-öringar i den här bunten?
.

Kanske, uh, 30 stycken...

Jag har ett dilemma. Ska jag:

A: Köra på nattöppet för GTA 5 och lira ett par timmar och sen vakna sliten, eller...
B: Vänta hela dan' på skolan som en duktig och disciplinerad jävel, eller...
C: Bara fucking sjukanmäla mig på måndan'
 

zon

Member
Kanske, uh, 30 stycken...

Jag har ett dilemma. Ska jag:

A: Köra på nattöppet för GTA 5 och lira ett par timmar och sen vakna sliten, eller...
B: Vänta hela dan' på skolan som en duktig och disciplinerad jävel, eller...
C: Bara fucking sjukanmäla mig på måndan'

Sjukanmälan!!!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
När du blir en stenrik knarklord, kom ihåg mig. En extra PS4a, allt jag ber om. Ska ha den i badrummet.

No problem, har egna extravaganta planer för mina framtida ps4or.

- Bygga hundkoja
- Paperweight
- Slut på ideas
 
Top Bottom