• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

zon

Member
Säg inte det där på engelska bara. Att uttrycka sig negativt om religion resulterar i en ban här.

Jag tvivlar på att jag skulle bli bannad för att jag kallar människor som tror att Beyonce är besatt av demoner och ber till djävulen, samt är medlem i illuminati för religiösa idioter. :)
 

waypoetic

Banned
Jag tvivlar på att jag skulle bli bannad för att jag kallar människor som tror att Beyonce är besatt av demoner och ber till djävulen, samt är medlem i illuminati för religiösa idioter. :)

Got it, illuminati är idioter och de som tror på de abrahamitiska gudarna är förståndiga människor...
 

waypoetic

Banned
Om du håller fast vid den åsikten så slipper du bli bannad fler gånger!
Min religionskritik och GAF gick skilda vägar sen min senaste ban. Vissa saker har ju helt gått genom fingrarna, så jag undrar om det sitter nån kristen mod där ute och hyser ett agg mot mig..
 

KAOz

Short bus special
Min religionskritik och GAF gick skilda vägar sen min senaste ban. Vissa saker har ju helt gått genom fingrarna, så jag undrar om det sitter nån kristen mod där ute och hyser ett agg mot mig..

Brukar väl handla mer om tråden i fråga, samt hur man uttrycker sig. :p
 
Varför hypar alla The Last Guardian anyway?

Team Ico har hållt på med det där spelet i åtta år nu. De har inte släppt ett enda spel till PS3. Förstår inte riktigt att Sony fortsätter ge dem pengar, men de räknar väl på att det en dag ska ge dem vinst.
 

Leezard

Member
Mjo, Last Guardian har inte mycket att gå för. Jag litar inte riktigt på spel med ruskigt långa devtider, typ Duke Nukem Forever.

Är det sant att en gaffer dör varje gång en stor nyhet teasas av Game Informer/Geoff Keighly/Sony och det är inte The Last Guardian?
Jamen.

Ingen säger någonsin vad de stora nyheterna faktiskt är för att det blir mindre besvikelser än om de säger något specifikt. Hype med mindre negativa konsekvenser.
 

KAOz

Short bus special
Yoshi.

Om du är hemlös kan du få bo på min balkong. You know where I live, brah. Har ett förråd på balkongen också, så du kan gå in där när det blir för kallt.
 
Top Bottom