• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Kul att Barry besöker oss. Blir det AFA demonstrationer även denna gången? Kul för snuten att få knacka lite skallar iaf. :p
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Fyfan Far Cry 3... totalt jävla överhypad skitspel, överösad med 10:eek:r och glömd efter en månad. Jävla skräp.
 
Far Cry 3 har en del problem -- urusla karaktärer, handling med rejäla dalar och toppar, ett korkat system med väskor etc, men överlag är det ett riktigt bra spel. Bandesignen är fantastisk. Man kan välja att kuta runt och peppra, hålla sig på avstånd med en sniper eller smyga runt och dräpa med kniv. Spelet blev riktigt kul när man väl låste upp alla jäkla väskor och kunde börja glida runt som en riktigt galning. Tighta kontroller. Helkul shooter.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Idag blirre D3 på konzooooool :D

Fuck the haterz
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ja men neeeeeeeeeeee
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Du är för svag Yoshi! Du måste lära dig att kontrollera din ilska!
Det sa tjejen till mig igår vid matbordet. Fan vad arg jag blev :mad:
 

strafer

member
Folk får gärna hata ett visst spel. Men kritisera för fan inte min spelsmak. Jag hatar när folk gör det.

Samma med film. Och musik.
 

jorma

is now taking requests
Det som var bra med det här besöket var att essingeleden var helt tom i morse för ingen vågade ta bilen. Sweet!
 

rossonero

Member
Tycker det är rätt val att spela med Svensson ikväll. Skönt slippa se Källström slå bort bollar och ge chanser till motståndarna att kontra.
 

Paganmoon

Member
och just idag slutar viasatboxen att fungera, får in tvåan, sjuan och TV3 Stockholm (men inte TV3 HD eller "vanliga" TV3), Kanal 5 får jag inte, varken HD eller SD, varför nu?!

Får bli Kanal5Play streamat, kommer ju fan inte se klokt ut på projjen...
 

zon

Member
Jag gillar inte hysterin över vårt fotbollslag. Samma jävla visa varje år med att kanske den här gången så kan vi ta oss långt för nu är vi extra bra av någon dum jävla anledning... Det är så jävla patetiskt för vi kommer aldrig kunna besegra topplagen så länge vi bara har en stjärna och 10 spelare som inte håller måttet för att platsa i de bästa lagen.
 
Top Bottom