• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

strafer

member
Kanske blev suget efter choklad honom övermäktigt. En 53-årig man får nu avtjäna en och en halv månad i fängelse sedan han plockat på sig 68 chokladkakor i en matbutik i Halmstad och försökt smita förbi kassorna utan att betala.
Värdet på chokladkakorna översteg 1 000 kronor, rapporterar P 4 Halland.
 
Är du journalist nu?

Och snubben måste väl vara psykiskt sjuk/förvirrad? Ingen vettig människa kan väl tro att han kan plocka på sig sådana mängder choklad och komma undan utan att bli upptäckt.
 
Dom stänger av vattnet i min byggnad från klockan 22 ikväll till 6 imorgon bitti. Fett taskigt då det är då jag utför det mesta av mitt matlagande och duschande.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
FREDAAAAAAAAAAAG!
 
Så jag sitter här med Dead Space 2, värt att spela?

Definitivt. Det är in princip den sista vettiga Resident Evil 4-klonen, innan allt blev streamlinat med Dead Space 3 och Resident Evil 5-6. Dead Space 2 är riktigt bra. Jag själv borde spela om det någon gång.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Jag tror helt enkelt aldrig att jag kommit i en situation i verkliga livet då jag behövt nämna Ubisoft.
Vi är verkliga. Nämn Ubisoft nu för böveln!

Oobi-soft uttalas det faktiskt, har jobbat med folk därifrån och om just detta har det pratats om. Amerikanerna gillar dock att säga you-be-soft för att dom inte kan uttala det på franska viset. :)
 

Leezard

Member
Vi är verkliga. Nämn Ubisoft nu för böveln!

Oobi-soft uttalas det faktiskt, har jobbat med folk därifrån och om just detta har det pratats om. Amerikanerna gillar dock att säga you-be-soft för att dom inte kan uttala det på franska viset. :)

Men det är internet. Då kan jag skriva. :D

Kanske franska viset är vad som gäller om jag nu måste.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Nackdelen med att ha gått på katolsk privatskola i USA är att det kommer en fantastisk mängd idiotiska inlägg på Facebook.

En annan nackdel är att dom dyker upp när jag är full och inte kan hålla mig från att kommentera. Satans tidsskillnad.


Samt, helvete vad en av tjejerna jag var ute med ikväll var snygg!

Edit: jubisåft
 
Top Bottom