• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
Den man såg för ett bra jävla tag sen och man trodde den var perfekt på alla sätt och viss, så spenderar man otroligt mycket tid för att hitta den(många personer letar fortfarande än idag efter sin egen porrvideo) och så till sist hittade jag den efter all den jävla bortkastade tiden man har spenderat för att leta upp ett jävla videoklipp och det är inget specielt med den! Vad i helvete! Jag har nog aldrig varit så besviken i hela mitt liv. Jag kände för att förstöra världen i det ögonblicket.

Nostalgi är farliga grejor.
 
Ring ring. Ring ring.

Mamma: "Hallå, det är mamma mammsson?"
Snubbe: "MAMMA! Jag har letat i tre år efter en porrvideo och nu har jag hittat den och jag är så besviken asså jag orkar bara inte mer jag vill ta livet av mig jag vet inte vad jag ska göra!"
Mamma: "Du är adopterad."

:)
 

jorma

is now taking requests
Jag gillar föresten GTA IV. Verkar som att flera personer på nätet inte gillar den.

Mmm, det är så weird. Visst är 5 en förbättring mot 4, men jag fattar inte hur man kan älska 5 samtidigt som man hatar 4 över allt annat. Weird shit. Det ärju samma skit, fast lite bättre.

Och karaktärerna i femman är fan inte bättre än Niko, Roman och Bruce. Jag mår lite illa varje gång jag måste spela som Trevor, och Franklin känns verkligen inte speciell någonstans. Gillar Michael Soprano dock.


Men ok, när man switchar till Trevor och vaknar bakis på nån öde strand iklädd en klänning eller i bara kallingar, och med 4 döda bikers spridda omkring sig så är det svårt att inte flina lite...
 
Kom ihåg att det var 5 år och inte 3...

business-cat-meme-generator-this-changes-everything-cc9cf2.jpg
 

Ledsen

Member
Den man såg för ett bra jävla tag sen och man trodde den var perfekt på alla sätt och viss, så spenderar man otroligt mycket tid för att hitta den(många personer letar fortfarande än idag efter sin egen porrvideo) och så till sist hittade jag den efter all den jävla bortkastade tiden man har spenderat för att leta upp ett jävla videoklipp och det är inget specielt med den! Vad i helvete! Jag har nog aldrig varit så besviken i hela mitt liv. Jag kände för att förstöra världen i det ögonblicket.

Nostalgi är farliga grejor.

Googla "jenni lee massage" så blir du glad igen, i 46 minuter iaf.
 

zon

Member
Den man såg för ett bra jävla tag sen och man trodde den var perfekt på alla sätt och viss, så spenderar man otroligt mycket tid för att hitta den(många personer letar fortfarande än idag efter sin egen porrvideo) och så till sist hittade jag den efter all den jävla bortkastade tiden man har spenderat för att leta upp ett jävla videoklipp och det är inget specielt med den! Vad i helvete! Jag har nog aldrig varit så besviken i hela mitt liv. Jag kände för att förstöra världen i det ögonblicket.

Nostalgi är farliga grejor.

Jag letar fortfarande efter (vad som då var) min favoritporrvideo som jag förlorade i den ödesdigra hårddiskskraschen '07.
 
Orka streama hd över nätet. Då laddar jag hellre ner det.

Men tänk om den där tjejen som man precis träffat lånar ens dator för att facebooka och upptäcker videon, eller om ens syster/mor lånar ens dator. Then what? Vart laddar du ner förresten? Pirate Bay?
 

waypoetic

Banned
Så medans mitt arbetsrum, vardagsrum och sovrum tapetseras om så bor jag hos mamma. 3 days and counting. Gratis mat och tjat. Nice.
 

zon

Member
Men tänk om den där tjejen som man precis träffat lånar ens dator för att facebooka och upptäcker videon, eller om ens syster/mor lånar ens dator. Then what? Vart laddar du ner förresten? Pirate Bay?

Tror du inte tjejer glor på porr? Och om dina familjemedlemmar rotar i din dator när de får låna den så är det inte porren som är problemet. Jag använder en privat tracker när jag laddar ner något.
 
Det är kallt som fan nu. Glömde min mössa i Serbien också när jag var där. Vilket skit.

Och vad är det här för "internet porr" ni snackar om? Jag använder FIB aktuellt.
 

strafer

member
Klarade Batman: Arkham Asylum igår. Jävlar vilket bra spel.

Nu ska jag iväg och hämta Arkham City. Ser fram emot att testa det. :)
 
Att spela Luigi's Mansion 2 på bussen är inte det lättaste. Varför insisterar Nintendo på att använda motion controls för bagateller? Borde gå att välja bort det :/
 
Nöjd med slutet?

Jodå, det är jag väl. Började spela lite när jag slutade snacka med flickvännen kring 3 snåret inatt. Sen runt 5 märkte jag att jag var på upploppsrakan så då kunde jag ju inte sluta.

Jobbar/pluggar inte gräsklippare?

I mitt nästa liv vill jag bli en gräsklippare :(

Hade sista jobbdagen i söndags. Plugget är tillräckligt soft för att jag ska kunna göra lite vad jag vill.
 

kris.

Banned
i need one of you to vouch for me
and get me a job
so i can move there

and then let me with you
for forever
 
i need one of you to vouch for me
and get me a job
so i can move there

and then let me with you
for forever

Sure. We have a great job for immigrants called bärplockning (English: "great work"). You also get to live in a uruselt tält med markägare som jagar bort dig (English: "beautiful house"). Oh and also do you have any more cocaine? I'm all out.
 
Sure. We have a great job for immigrants called bärplockning (English: "great work"). You also get to live in a uruselt tält med markägare som jagar bort dig (English: "beautiful house"). Oh and also do you have any more cocaine? I'm all out.

Ah yes, that bärplockning is something you should try. Don't let it be said that we swedes don't take care of our immigrant workers. And lets not forget the ickeexisterande skitdålig lön (English: "lots of money and benefits").
 
Haha, fick nyss ett SMS från en kille i min grupp att det blogginlägget som jag la upp på Studentportalen under seminariet idag inte finns där. Jag har kollat och han har rätt.

#fml
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Haha, fick nyss ett SMS från en kille i min grupp att det blogginlägget som jag la upp på Studentportalen under seminariet idag inte finns där. Jag har kollat och han har rätt.

#fml
Du misstog nog GAF för bloggen och nu finns det nån post någonstans med inlägget här.
 
Vad är det som är dyrt? Är det inte typ studentpriser på allt där uppe?

Allt är dyrt.

Hyra, parkeringsplats, studentlitteratur, mat, alkohol. Vad är inte dyrt? Studentpriser vette fasen. På nationerna kan man ju köpa lunch för 45 spänn vilket är ett bra pris, men förutom det så är det väl inga särskilda studentpriser.
 
Då kanske du behöver ett extrajobb. Det finns oftast ganska bra möjligheter att jobba för t.ex. Academic Work eller som hjälplärare för yngre studenter. Det är inget man blir rik på, men ett par tusenlappar i månaden kan göra stor skillnad för studenter som lever på marginalen.
 
Jodå, jag har extrajobb. Har kollat runt på Academic Work också, men de hade in princip inga jobb då. Kan ju ta en till titt senare och se vad som förändrats.
 
Top Bottom