• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Tunesmith

formerly "chigiri"
Carl-Ingemar Perstad motherfuckers.

wmc8z5n.gif

Inte sett Trafikmagasinet på väldigt länge, går det fortfarande?

Edit: Slutade 2002, där ser man. Man har ju iofs inte bott i Sverige och glott på mycket svensk TV det senaste decenniet direkt..
 

Paganmoon

Member
Jag är dum...
Spelar BF4 singleplayer, andra banan, kommer till en shootout del, och musik går igång, tänker, fan BF har snott Dark Knight soundtracket, pang pang pang, fan vad grymt, får rysningar tillome, men musiken är ju lite för hög kanske, men skitsamma. spelar vidare lite, men fan musiken är för högt, hör inte dialogen så bra, kollar igenom inställningar till höger och vänster, det finns ju inget sätt att sänka musiken! vilken miss!
Men vänta ett tag... tabbar ut, kollar spotify, visst fan har jag den igång, med dark Knight soundtracket... jag är såååå dum! :(

Men musiken passa nått sjukt i banan alltså.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Fan, Paganmoon - du får ta över åt mig :( Klarade inte av det! Jag fick stryk ute på gatorna på grund av bytet ;_;
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Att du ens VÅGAR ta upp detta i Blizzcon tråden!

NEJ

ATT DU ENS VISAR UPP DIG DÄR

SKAM!!!
 

strafer

member
Herregud, Tomb Raider Underworld går ju för fan inte att spela efter att ha lirat Tomb Raider 2013.

Fortfarande ett bra spel dock.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Helvete strafer!!!
asså yoshi... geez... ta på dig kläderna igen.
Har mina nakna bilder leakats? Helvete :(

edit: I och med strafers ban så hade jag tänkt äta min sorg upp :(

idxGkcx.jpg
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Top Bottom