• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

VG-tenta på torsdag. Har ni någonsin haft ångest över att ni inte pluggar, men att ni verkligen inte kan fokusera på plugget och verkligen inte har lust att plugga, så ni gör något annat? Känner så för ofta; har känt så hela dagen.

Istället har min dag till största del bestått av presentation av a-uppsats, chatt, Pokémon Y, Game of Thrones och kycklingben med ris och sås, vilket i och för sig inte är en dum dag, men det gör ju inte tentan enklare. Dock gick min presentation av uppsatsen vansinnigt bra, så det är jag ju nöjd över i alla fall.
 

Forsete

Member
Körde en liten tur för en timma sen.

Lite grenar har trillat ner. :p

6yjWEAU.png


3oANgkr.png


Men stormen har inte nått fram riktigt ännu.
 

waypoetic

Banned
Här i Göteborg har det börjat blåsa lite starkare vindar nu. Påminner mig om hur det blåser ute i skärgårn. Storm skulle jag inte kalla det.
 

Keasar

Member
Här började det ösregna när man var påväg hem från kontoret, rätt skönt faktiskt att sitta inomhus och lyssna på regnet när det slog mot fönstret.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Vänta, är inte jag med på den där post count listan?

Fyfan.
 

zon

Member
Jag såg ett träd som hade blåst ner när jag var på väg till jobbet så det verkar ha blåst ganska så friskt här också. Jag trodde att det skulle märkas mer bara.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Det enda som vart annorlunda när stormen passerade här vart att det inte var några irriterande chavs som hängde vid soptunnorna utanför trappuppgången i min byggnad.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Såhär lite _ bryr jag mig om BF4.

DICE kan tweeta mig när dom släpper BFBC3 till PS4! Då är jag intresserad, åtminstone nyfiken.

Känner väl lite samma då jag inte spelar så mycket multiplayer på konsol. För mig betyder 64 spelare bara fler fjortisar som skjuter mig i ryggen då jag yrar runt som en huvudlös kyckling.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ge en till Yoshi så Yoshi kan spela med sin Yoshibror :D

Du får ge den till vem som helst ♥
 

waypoetic

Banned
Hoppas att nextgen kan ge en lite spelsug tillbaka.
Yuuup. The Last Of Us och GTA 5 är det enda jag köpt hittils på länge. Funderade på att köpa "The Wolf Among Us" men eftersom det är episodsbaserat Och jag kommer köpa en PS4 i januari (typ) så kör jag på att köpa det spelet när det kommit ut på BD till PS3:an - spela genom allt i samma veva liksom.
 

jorma

is now taking requests
bf4 blev min första förbeställning på psn någonsin.. håller på att ladda hem nu, men hur fungerar det med upplåsning? Kommer jag att kunna spela det vid midnatt på torsdag?
 

waypoetic

Banned
Vad är grejen med att Posten lämnar paket att damma i ett helt jävla dygn på packcentralen? Mitt paket skickades från Jönköping igår eftermiddag, var framme i Göteborg kl 4 inatt och nu, ja, nu sitter det bara där...

Jag blir så jävla trött på Posten :(

EDIT: lol. Fick just sms om att jag kunde komma ner och hämta det på utlämningsstället. Don't trust the "spåra brev och paket"-sidan!
 
Top Bottom