• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Tunesmith

formerly "chigiri"
BF1943 var det sista bra temat dem gjorde

Varför kan dem bara inte gå tillbaka till orkester? Deras elektroniska BZBZBZ-BZ-BZ-BZ WUWUWU-WUB-WUB teman dem har i BF3 och 4 är förjävliga

BF3 vart lite för mycket BZBZBZ-BZ-BZ-BZ och inte så melodiskt men jag gillar faktiskt BF4s, temorna är ju anpassade numera till den tidsram som spelen finner sig i.
Battlefield 2 Modern Combat är ett av mina favoritteman (gjort av Harry Gregson-Williams´ bror).Tycker BC2 vart bra också efter 1943.
 

Paganmoon

Member
Alla bakfulla eller? vart e Swe-Gaf?!

Hursom, var o kollade på En skam för Sverige igår, mycket skratt blev det, kan rekommenderas om Magnus och Soran dyker upp i eran stad.
 
Lackade sönder på Fifa 12 efter en förkrossande 7-4 förlust. Jävla skitspel. Fick lite revansch sen med en 10-1 vinst men whatever.

Hatar snubben snett under mig i huset. Han och hans polare är några jävla hobby dj:s med löjliga namn och tycker att det är helt acceptabelt att använda baslåda dagarna i ända.
 

Forsete

Member
Lackade sönder på Fifa 12 efter en förkrossande 7-4 förlust. Jävla skitspel. Fick lite revansch sen med en 10-1 vinst men whatever.

Hatar snubben snett under mig i huset. Han och hans polare är några jävla hobby dj:s med löjliga namn och tycker att det är helt acceptabelt att använda baslåda dagarna i ända.

lol.

DJ Matte och DJ Oliver rocks bro.
 
lol.

DJ Matte och DJ Oliver rocks bro.

Det var fest i huset för någon månad sen och då hade dj lame och dj lamer satt upp flygblad runt om stan med att dom skulle dj:a. Festen var i korridoren och sög och dom hade sin anläggning inne dj lames rum, dom hade satt för några stolar med en handskriven VIP lapp på och såg ut att vara dom ända som hade kul. Jag ignorerade prompt deras jävla lapp och klev in i rummet till höga protester när jag letade efter en polare som blivit full och sprungit bort. Jäkla tools.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Haha TY man! Jo det hade varit nice som fan.
 

Forsete

Member
Multippla ihärdiga ryckten påstår att SweGAF ska läggas ner?

Forsete har utan framgång sökt OP för en kommentar.

Sup SweGAF?
 

Knugen

Member
Först frågade en patient på det stället jag var och jobbade på om jag pratade engelska och senare frågade en annan samma sak på tåget.

Master English speaker.
 

Kenka

Member
Svenskare, tycker du att de blev mer populär in Frankrike tack vare Zlatan ?
Nu är hon en Xbone-hjälte där.

Shit shit shit. What's the best material online that could help me avoid my Swedish to become all rusty Swebro-GAF ?
 

Kenka

Member
I'm sorry what?

"Sweden bros, do you think that you became more popular (as a whole) in France thanks to Zlatan ?" (bolded part is wrong, should have been "vi")
"He is an Xbone hero there" (refering to the XBone promotion campaign in France)

Also, you're a mean gubbe.
 

jorma

is now taking requests
"Sweden bros, do you think that you became more popular (as a whole) in France thanks to Zlatan ?" (bolded part is wrong, should have been "vi")
"He is an Xbone hero there" (refering to the XBone promotion campaign in France)

Also, you're a mean gubbe.

Dont you mean 'färsk fitta'? It's a common greeting in Sweden, or so i'm told :p

And i don't know about France, but yes - in Paris for sure.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Svenskare, tycker du att de blev mer populär in Frankrike tack vare Zlatan ?
Nu är hon en Xbone-hjälte där.

Shit shit shit. What's the best material online that could help me avoid my Swedish to become all rusty Swebro-GAF ?

När bytte Zlatan kön?
Inte för att det är något fel med det, PK-Gaf
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
"Här hangs det för full".

Märks en del faktiskt när man är i Sverige... man har ibland svårt för att komma på vafan vissa saker heter på svenska. Så blir det när man bott utomlands och andats utomländska i strax ett decennium.
 

Kenka

Member
Dont you mean 'färsk fitta'? It's a common greeting in Sweden, or so i'm told :p

And i don't know about France, but yes - in Paris for sure.
You got me. But let's be honest : färsk fitta sounds very catchy.
I love you, Ich liebe dich, Zlatan Imbrahimovic.

Bets way to not let your swedish become rusty, hang out more in swebro-gaf.
Yup, I will lurk from there onwards although there is a lot of slang I don't understand and which can be interpreted the wrong way.
När bytte Zlatan kön?
Inte för att det är något fel med det, PK-Gaf
I meant "han". But hey, the fact that you underlined my mistakes means that the rest was intuitively understandable at least.
 
Top Bottom