• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Tunesmith = best GAFer :D!!!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
8D

^Har inte gjort den smileyn på 10 år! SWEGAF FÖRTJÄNAR DEN!
 
Jag behöver inte ha någon beta key. Men jag försvarade EA under mitten av 2000-talet när de var som mest hatade, som tack räcker det med att ni återskapar EA Big.
 

Bri

Member
Vad är ens en feminist i dagens Sverige? Hörde en tjej kalla sin killkompis för "inte en riktig feminist" häromdan - det var inte tillräckligt att mena på att kvinnor ska ha samma rättigheter, möjligheter och likadana löner som män har... Nej är man feminist så måste man vara Aktivist i hennes mening.

Så, det är inte så konstigt att många tröttnar och sedan slänger ur sig kommentarer som "ugh, jag är så trött på feminister".

Jag vet inte. Använder det själv som att män och kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter, men det är ju onekligen ett begrepp definieras lite hursomhelst. Någon aktivist är jag ju dock inte. :/ Aktivist eller manschauvinist!
 

Forsete

Member
Peter Jöback

peter_joback_kriststrecksrandi.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=nNDzrM1eOT0
 

Xizk

Member
Du skulle inte kunna bjuda in fler till RoS betan Tunesmith kanske? *wink wink nudge nudge* :D

Blir bara mera hypad desto mera man läser impressions. Hoppas verkligen man kommer in på något sätt. Brukar alltid ha otur med Blizzard betatest

Började spela nya Zelda för att underlätta väntan på RoS. Verkar ganska bra efter 1h redan.
 

KAOz

Short bus special
Nu jävlar ska det googlas.

EDIT: jag kommer bara på två; "skönheten och odjuret" och "lejonkungen". vilka fler filmer kom ut då? totalt glömt bort.

Odjuret var spelad av Tommy Körberg.
Simba var Frank Åhdal.

Tror du tänker på att Jöback var med en massa på grund av Aladdin serien som gick på Disneydags. Men det var hans enda Disney-roll.
 
Tycker överlag att de svenska versionerna av dinseyfilmerna hade bra röster. Jöback är den som känns mest självklar men inte den enda som var bra.
 

Forsete

Member
Hmm, kollar utbudet på Google böcker och deras topplista över "storsäljare" består ju bara av en massa vampyrböcker. :/
 
Hmm, kollar utbudet på Google böcker och deras topplista över "storsäljare" består ju bara av en massa vampyrböcker. :/

Vilken typ? De klassiska eller de nya med highschools och sex?

Trodde inte sverige hade black friday

Njaej, egentligen inte, men det har börjat bli vanligt. Webhallen kommer ha black friday deals också. Börjar bli vanligare i Sverige; Storbritannien också. Amazon UK lär ju ha lite deals. Det är inte alls lika stort som i USA men man börjar utnyttja det i Europa också.
 
Det där med 37 är förövrigt något jag läst, ofta så går tydligen hjärnan undermedvetet till det numret då det känns random mitt emellan 25 och 50. Men det är ett primtal så det går att lista ut. Typ.
 

zon

Member
Någon här av de lite äldre som sett Starzinger som barn? Det finns en svensk grupp som har översatt alla avsnitt till svenska och säljer dem till de som är intresserade. Jag är lite sugen på det. Ursprungligen fick vi ju bara 24 avsnitt av 70+ om jag minns rätt. Hade varit kul att se allihop :D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Tack ännu en gång Tunesmith :D! Fick min kod idag!!
 

Ledsen

Member
Någon här av de lite äldre som sett Starzinger som barn? Det finns en svensk grupp som har översatt alla avsnitt till svenska och säljer dem till de som är intresserade. Jag är lite sugen på det. Ursprungligen fick vi ju bara 24 avsnitt av 70+ om jag minns rätt. Hade varit kul att se allihop :D

De säljer alltså piratkopior helt öppet? Lol.
 

Knugen

Member
Någon här av de lite äldre som sett Starzinger som barn? Det finns en svensk grupp som har översatt alla avsnitt till svenska och säljer dem till de som är intresserade. Jag är lite sugen på det. Ursprungligen fick vi ju bara 24 avsnitt av 70+ om jag minns rätt. Hade varit kul att se allihop :D

"Fittraketerna"
 

strafer

member
Det här är inte tillåtet enligt nya trafikförordningen

Skicka sms
Ägna sig åt sociala medier som Facebook, Instagram eller Twitter
Titta på film
Knappa på GPS-navigatorn
Spela spel på mobilen
Söka låtar på Spotify
Böja sig ner för att plocka upp t.ex. en tappad telefon
 

Groof

Junior Member
Det här är inte tillåtet enligt nya trafikförordningen

Skicka sms
Ägna sig åt sociala medier som Facebook, Instagram eller Twitter
Titta på film
Spela spel på mobilen
Söka låtar på Spotify
Seriöst, vem fan gör sånt här medan man kör?
 
Top Bottom