• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

jorma

is now taking requests
beställde precis en ps4a från amazon, första gången jag gått in så här tidigt.

Så hur många av swegaf är upptoolade?
Eller spisar ni fortfarande stenkakor på ps3:an, era gamla grottmän?
 

jorma

is now taking requests
är bf4 för ps4 fortfarande fuckat? hade väl mest tänkt köra battlefield och/eller sitta och masturbera i ett playroom på twitch.
 

Forsete

Member
beställde precis en ps4a från amazon, första gången jag gått in så här tidigt.

Så hur många av swegaf är upptoolade?
Eller spisar ni fortfarande stenkakor på ps3:an, era gamla grottmän?

PS4 4 Lyfe

Men gejmar typ bara SP, för jag är tråkig.
Dualshock 4 är fantastiskt, bästa saken med PS4.

Just nu: AssCreed IV
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
är bf4 för ps4 fortfarande fuckat? hade väl mest tänkt köra battlefield och/eller sitta och masturbera i ett playroom på twitch.

Senaste patchen som gick ut idag verkar ha fixat spelet faktiskt, samt lagt till en del features igen såsom server queues, fungerande server browser osv.

Spelade Rush o Conquest hela dagen utan några problem alls med en GAF-grupp på 5-10 pers.
 

jorma

is now taking requests
Senaste patchen som gick ut idag verkar ha fixat spelet faktiskt, samt lagt till en del features igen såsom server queues, fungerande server browser osv.

Spelade Rush o Conquest hela dagen utan några problem alls med en GAF-grupp på 5-10 pers.

Låter som perfekt timing för mig :)
 

Forsete

Member
Janne Josefsson med en julgran i bakgrunden sprider julglädje på SVT1 genom att snacka om "extrema övergrepp på fosterbarn" ..
 
Klar med SQL-labben. Svara ärligt, hade ni kommit på att man ska skriva såhär tio gånger om?

Code:
return "SELECT bs.Id AS BaseStationId, bs.Name AS BaseStationName, COUNT(i.Active) AS NumberOfActive FROM BaseStations bs, Emts e, IncidentEmts ie, Incidents i WHERE i.Active = 1 AND ie.Incident_Id = i.Id AND e.Id = ie.Emt_Id AND bs.Id = e.BaseStation_Id GROUP BY bs.Id, bs.Name";

Nä juste.

Okej nu tar jag jullov. Plugga till tentan måste man såklart göra men den är ju inte fören i Januari. Köpte färska chokladmuffins. Mycket goda. Alla julklappar klara. Alright.
 
Så nu stänger alla nationerna över julen? Tänkte kröka i tisdags men var så jäkla trött. Vill kröka ikväll men tveksamt om det blir något :X
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Go Jul dårå etc.!

JKcAiRe.jpg
 

Forsete

Member
Det blefvo halfdagh.. Så nu ska man softa i 2 veckor. Kommer ju bli totalt förslappad, ännu mer än vad jag redan är. LOLZ.
 
Top Bottom