• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Keen

Aliens ate my babysitter
Åh, fasta låter underbart nu!


Igår var jag ute nykter, en intressant upplevelse. Café Opera och Rose måste vara två av de ställen som är hemskast att besöka i det tillståndet.
 

strafer

member
il2YUhsrPEuCT.gif


iUvJu94YgWC7n.gif
 

MacNille

Banned
Det fick jag :)

För övrigt, vet någon var man kan få tag på Mannen på taket? Skulle vilja se den. Hört att den är väldigt bra.
 
nytt år...nya depressioner...nya...ja

Nytt år snart. Hoppas att man får ett ligg då.

Haha come on.

Witcher 3 kommer nästa år. Bara det är ju garanti på ett lyckat år. Kanske kan få till en Wii U då också, såvida inte fucking Nintendo försenare allt så dyker ju Hyrule Warriors, Super Smash och X upp då. Dragon Age: Inq och The Division också! Lär bli en PS4:a med då. Får hoppa över mat ett par månader så får man råd :)

Ligg är dock också trevligt.
 

Groof

Junior Member
Känns jävligt trist, men samtidigt ganska skönt att jag antagligen kommer vara tvungen att ligga hemma i sängen imorgon och fira nyår. Förkylningar är trevliga grejer va.
 

Knugen

Member
Säger god nytt från Val Thorens redan nu eftersom jag kommer bli jävligt packad ikväll och fransmen är jävligt kinkiga med wifi.

Här är för 2014 och Dark Souls 2!
 

KAOz

Short bus special
yYR1JKv.jpg

En drink för alla SweGAF. BestGAF.

3xtuHGN.jpg

Och här är KAOz som gör sig redo för en kväll ute på nyårsafton. (Fan, jag ser inte ut som 20 längre. Börjar se ut som min ålder. Fuck.)

Jag önskar er alla ett gott nytt år SweGAF. Ni är ett spännande gäng, med... intressanta personligheter.

Det kan vara spriten, men jag älskar er alla. Vissa av er lite mer än andra. Men, så ska det vara i en familj.
 

Groof

Junior Member
Mina nyårslöften är att börja fota & måla mera, samt förnya min garderob från alla gamla kläder som inte längre passar/ser bra ut.

Vad är era löften?
 
Mina nyårslöften är att börja fota & måla mera, samt förnya min garderob från alla gamla kläder som inte längre passar/ser bra ut.

Vad är era löften?

Bra löften :)

Jag skulle kunna tänka mig massor av löften men jag kommer ändå inte hålla dem. Har försökt. Ska försöka igen.
 
Top Bottom