• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

jorma

is now taking requests
Hur många bor det i Kanada?

Åtta va!?

Den här då? :p

77iar.jpg
 

Groof

Junior Member
Jag hade en dröm om att någon postade en massa dagis och klassfoton på mig i den här tråden, och av någon anledning va dom alla sepiatonade.

Det var obehagligt.
 

Forsete

Member
Fredag? Så ofantligt skönt.

Ska slappa hela helgen, kolla någon serie. Såg att the Shield finns på Netflix nu. God tid att kolla igen.

Längtar! :p
 

MacNille

Banned
Har suttit och läst tråden om killen som glömde att sticka in sina hörlurar, när han kollade på porr i ett rum med sin syster. Det är roligt som fan.
 

KAOz

Short bus special
ouch. varför? kunde inte se något obvious. antar det var redneck kommentaren, men augusti känns rätt hårt för den lilla.

Har inte haft tiden att föra en diskussion med honom tyvärr; men, försök att inte fälla kommentarer om religion ibland. Många kan ta illa upp tydligen.
 

Forsete

Member
Har inte haft tiden att föra en diskussion med honom tyvärr; men, försök att inte fälla kommentarer om religion ibland. Många kan ta illa upp tydligen.

Roligt, denna allsmäktiga varelse måste få hedern försvarad av människan.
 

Forsete

Member
Har inte så mycket för mig och har en del erfarenhet från World of Tanks, skulle kunna ta båten över om ryssen kommer. No fear.

Far till Gotland omedelbums, det äro en order.

Varför ser jag inte Å Ä och ö på GAF längre?
 

Forsete

Member
Nooo! :(

Det strular i Chrome av någon anledning. Däremot fungerar det i IE nu när jag kollade.
Ugh.

Ska Googla lite.

Så här ser det ut.

H51tox1.jpg

Om ni inte fixar detta åt mig får vi helt enkelt överge svenska och börja snacka engelska här inne. Eller hur? :p
 

Forsete

Member
Bros, jag fixade det åt er.

Nyligen laddade jag in lite nya fonts, bla. Helvetica som jag hittade på någon mysko Font-sida. Troligtvis ersatte den fonten standardfonden som Chrome ska använda här på GAF. Tog bort dessa Helvetica-fonts och nu fungerar ÅÄÖ igen.
 
Njaej, fonten är inte problemet, snarare var nog din Helvetica inställd på något annat än utf-8. Kanske typ ASCII eller nått.

EDIT: Du har ju inte ens NeoGAF Gold btw. Själv är jag med i NeoGAF Platinum numera. Tog lång tid att få gå med där.
 

Forsete

Member
Få la testa att lägga in det då igen.
Skulle bara skriva ut en skylt, därför jag skaffade det, behöver det egentligen inte längre.

Hur får man Platinum? Måste man inte ingå i Evilores inre krets då?
 
Få la testa att lägga in det då igen.
Skulle bara skriva ut en skylt, därför jag skaffade det, behöver det egentligen inte längre.

Hur får man Platinum? Måste man inte ingå i Evilores inre krets då?

Helvetica är the shit, or so I've heard.

Nja, nästan. EviLores "yttre krets" typ. Skulle gissa på att åtminstone några hundra gaffers är med i Platinum.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Platinum med ett medlemsnummer på 100K+, måste vara nåt fuffens!

Vad är man om man har EviLore på FB?
skryt
 
DSC_0029.JPG


Såhär kan man visst också se ut ifall man ska operera bort halsmandelshelvetena efter ett och ett halvt års besvär. Slipper förhoppningsvis bli av med mer utav skägget.

Här är en "före"-bild (med väldigt hög Taliban-faktor) for reference:
bleh.jpg


Döda mig nu.
 

ksan

Member
https://dl.dropboxusercontent.com/u/54167836/DSC_0029.JPG[IMG]

Såhär kan man visst också se ut ifall man ska operera bort halsmandelshelvetena efter ett och ett halvt års besvär. Slipper förhoppningsvis bli av med mer utav skägget.

Här är en "före"-bild (med väldigt hög Taliban-faktor) for reference:
[IMG]https://dl.dropboxusercontent.com/u/54167836/bleh.jpg[IMG]

Döda mig nu.[/QUOTE]

Mindre taliban, mer Jesus ser det ut som!
 

jorma

is now taking requests
Menade han inte att han kanske skulle komma att stöta på ett sudoku som var så frustrerande att håret blev alldeles grått och ramlade av?
 

ksan

Member
Jag trodde sudoku va en sån där maskin som man kopplar in i tvn, så kommer text o musik o man kan sjunga med...
 

Forsete

Member
reinfeldt.jpg

[Välfärden intensifieras]

Akut huvudvärk, akut. Tog en treo, hoppas det hjälper. Har inte råd att vara sjuk mer nu.
Kollar Trädgårdskampen i väntan på Veckans brott. Saknar sommaren när man glor på det. :/
 

Forsete

Member
Länge sedan man hörde om någon under 30 som ser på TV.

Veckans brott bro. Sedan kollar jag lite på CNN/BBC World för att se vad ryssen hittar på.

Btw, vi har en ukrainare på jobbet nu som är här för att utbildas. Han har bott typ 15 år i USA. Pratar amerikanska med kraftig "rysk" accent. :D Tur att man tittar på så många Tom Clancey-filmer, för jag har iaf inga problem att höra vad han säger, de andra... not so much.

Han berättade att han gjorde sin militärtjänstgöring under Sovjet-eran, och att han hade Ukrainska tatueringar på sig eftersom han är stolt över sitt land.. vilket inte var så populärt bland ryssarna i förbandet. Misshandel var väl bara en del av vardagen då. :/
 
Veckans brott bro. Sedan kollar jag lite på CNN/BBC World för att se vad ryssen hittar på.

Inget fel med att se på det, men varför inte se på Play-TV? Enda gången jag ser på TV är när jag är hos föräldrarna. Kan knappt tänka mig att gå tillbaka till att sitta och vänta på att ett program ska börja, stå ut med reklampauser och följa ett bestämt tidschema. Vet inte vilken kanal Veckans brott går på (aldrig sett), men det finns säkerligen på en Play-tjänst gratis.
 

Forsete

Member
Inget fel med att se på det, men varför inte se på Play-TV? Enda gången jag ser på TV är när jag är hos föräldrarna. Kan knappt tänka mig att gå tillbaka till att sitta och vänta på att ett program ska börja, stå ut med reklampauser och följa ett bestämt tidschema. Vet inte vilken kanal Veckans brott går på (aldrig sett), men det finns säkerligen på en Play-tjänst gratis.

SVT 1.

Finns på Play, men sitter vid den bärbara så jag har bara tillgång till en skräm. Vill kunna multitaska. :)
 
Top Bottom