• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

KAOz

Short bus special
Riktigt nice. Satt dock på jobbet och missade Guldet.

Hörde dock att hon lyckades knåpa upp 25 fucking sekunder. Inte illa.
 
Det går alldeles utmärkt att spela Wii spel på Wii U. Jag köpte min mest för att få ett Wii med en HDMI-utgång. Dessutom så kommer det säkert att dyka upp några få bra Wii U spel på längre sikt.
 
Prislappen blir förstås lite högre. Jag har även köpt till några Wiimotes och en nunchuk. En annan fördel med en del äldre Wii-modeller är att de även kan spela Gamecubespel. Själv tyckte jag att det var viktigare med hög bildkvalitet och framtidskompatibilitet.
 

Forsete

Member
Prislappen blir förstås lite högre. Jag har även köpt till några Wiimotes och en nunchuk. En annan fördel med en del äldre Wii-modeller är att de även kan spela Gamecubespel. Själv tyckte jag att det var viktigare med hög bildkvalitet och framtidskompatibilitet.

Håller med, ska man köpa kan man ju lika väl göra det rejält.
Det har väl kommit en del "HD-remakes" av GC spel också? Bl.a. Celda som såg jävligt mysigt ut.
 

Drencrom

Member
OS-guld till Sveriges stafettherrar, inte illa

LcBQSpD.png


Knugen: deal w/ it
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ligger i min dödsbädd
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Aldrig mått bättre
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
När man blir bannad från GAF så slutar man kommunicera med folk :( När Chinner blev perma-bannad (RIP) så slutade han skriva till mig på Steam ;_;
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Chinner.. permed? Varför? :/
I den där tråden där evilore blev hospitalized så lurade han folk att han dog på riktigt...
 

-KRS-

Member
Fan också här har jag gått och planerat hela veckan att på lördag ska jag inte göra ett skit. Bara jag och lite filmer eller nåt. Det skulle bli så nice. Men såklart så har jag gått och dragit på mig nån sorts influensa nu. Feber, ont i halsen, hosta, snuva. Jävla skit! Det bara kom helt plötsligt igår kväll. Verkligen från ingenstans. Helt plötsligt på någon timme var jag bara sjuk som fan haha. Aldrig varit med om någon sån aggresiv influensa förut.
 

Drencrom

Member
Fan också här har jag gått och planerat hela veckan att på lördag ska jag inte göra ett skit. Bara jag och lite filmer eller nåt. Det skulle bli så nice. Men såklart så har jag gått och dragit på mig nån sorts influensa nu. Feber, ont i halsen, hosta, snuva. Jävla skit! Det bara kom helt plötsligt igår kväll. Verkligen från ingenstans. Helt plötsligt på någon timme var jag bara sjuk som fan haha. Aldrig varit med om någon sån aggresiv influensa förut.

hUxxzK8.png
 

-KRS-

Member
Hehe ja det kan man verkligen säga. Nåja jag får väl åtminstone vara själv idag i alla fall. :p

...nu när jag sa det så ringer det väl snart på dörren.
 

KAOz

Short bus special
Lördag.

Öl. God mat. Kaosartad lägenhet på grund av att man är mitt uppe i en flytt. USA vs. Finland. Och vackra kvinnor.
Kan det bli bättre?

Nej.

LET'S GO!
xzs7V6D.gif
 

Forsete

Member
Stod och miljöbovtvättade bilen på gatan idag. Fy fan vad vägsaltet eller vad det nu är för skit de slänger på går illa åt bilarna. Man undrar ju vad detta gör med naturen runt vägarna? Och har det verkligen så stor effekt att det är försvarbart? Kanske vore bättre att ge fan i att salta, alla kör ju ändå med vinterdäck i detta land? De få gånger man kört på väg där de inte hunnit salta har det ju inte varit några som helst problem, trots att jag har friktionsdäck. Man får bara anpassa körningen lite mer.


Förr var det jag och strafe som höll det här haket uppe, nu är det du som håller upp det. Vi är kanske fem pers här med normal sinnesstånd. Per capita är det för lite. Men jag har mycket respekt för dig.

Tack bro, detsamma. <3
 
Top Bottom