• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Well, halsmandlarna är borta och jag fick inte permanenta hjärnskador av operationen. Tur att man hade jävligt bra vänner som ställde upp med skjuts hem och en miljard andra grejer. Shit hurts, men jag sprutar åtminstone inte blod överallt. Än.
 
Well, halsmandlarna är borta och jag fick inte permanenta hjärnskador av operationen. Tur att man hade jävligt bra vänner som ställde upp med skjuts hem och en miljard andra grejer. Shit hurts, men jag sprutar åtminstone inte blod överallt. Än.

Fast det hade varit rätt metal om du sprutat blod överallt.
 

Groof

Junior Member
Well, halsmandlarna är borta och jag fick inte permanenta hjärnskador av operationen. Tur att man hade jävligt bra vänner som ställde upp med skjuts hem och en miljard andra grejer. Shit hurts, men jag sprutar åtminstone inte blod överallt. Än.

Gratulerar på barnet.
 
Fy fan vad South Park: Stick of Truth är bra. Allt jag hade hoppats på att det skulle vara. (Minus censuren då, som sabbar stämningen en del.)
 

Forsete

Member
Varför hotar inte Sverige med krig om inte Ryssland överger sina planer på att annektera Krimhalvön?

"Fru talman, jag i form av den store stadsmannen och presidenten över konungariget Sverige ansöker idag om att mobilisera Sveriges samlade stridskrafter och förklara Kommunistryssland krieg"

*Pampig Peter Jöback-musik spelas*

349 mot 0 röstar för krig.

Kungen abdikerar av stolthet.

2 dagar senare upphör Sverige att existera och blir en del av Putin-Ryssland.

Ta lärdom av detta mina barn.
 

ksan

Member
Fy fan vad South Park: Stick of Truth är bra. Allt jag hade hoppats på att det skulle vara. (Minus censuren då, som sabbar stämningen en del.)

Så underbart spel!
Spela dock på datorn, har inte ens fattat vad de censurera, sexgrejerna?

och en annan sak, dock spoiler:
men inte nazigrejer i Sverige va?
 
Så underbart spel!
Spela dock på datorn, har inte ens fattat vad de censurera, sexgrejerna?

och en annan sak, dock spoiler:
men inte nazigrejer i Sverige va?

Klarade ut det idag. Så jävla bra, angående censur. (spoilrar så inte någon blir ledsen i ögat.)

Scenerna på rymdskeppet där Randy och en själv blir analprobade och på abortkliniken där återigen Randy och en själv får aborter.[

Rätt konstiga grejer egentligen, alla sexgrejer som är med i spelet var tydligen lugnt. Älskade att kliva in hos folk och se dom mitt uppe i något superfuckat.
 
Fan också, just när man har haft två dagar med full kontroll över smärtan och äntligen har kunnat käka/dricka så vaknar man av att det blöder ur halsen. Så, tillbaka på Akademiska och tvångsfastande ifall man behöver gå in i narkos för round 2, EviLore-style.
 

Forsete

Member
Måste erkänna en sak. Min bild av Skåne är nästan helt baserad på filmen "Den Enfaldige mördaren".. jag föreställer mig fortfarande Skåne på det viset.
 

MacNille

Banned
Har dragit ut en visdomtand. Ful jävel.

Här är den:
BicbkdlIYAAfRsj.jpg:large
 

Kattbuss

Member
Någon som vet om nån butik i Göteborgsområdet som har släppt Dark Souls 2 lite för tidigt? Frågar åt en kompis :p
Jag är så sjukt pepp på det spelet att jag allvarligt funderar på att vara fulsjuk från jobbet på fredag.
 

jorma

is now taking requests
Någon som vet om nån butik i Göteborgsområdet som har släppt Dark Souls 2 lite för tidigt? Frågar åt en kompis :p
Jag är så sjukt pepp på det spelet att jag allvarligt funderar på att vara fulsjuk från jobbet på fredag.

Du menar väl att din kompis funderar på att bli fulsjuk på fredag?
 

Forsete

Member
Försök inte, Forsete.

Yes boss :(

Second Son kommer på fredag. Pepp! Det första "riktiga" PS4-spelet känns det som.
Borde inte GTAV komma på PC/PS4 snart? Vill spela det igen, fast i riktig HD med riktig bilduppdatering. Antingen på PC eller PS4 (lutar lite åt PS4 faktiskt, fick aldrig GTAIV att rulla 100% på min dator).
 

MacNille

Banned
Hur är det på försvaris?

Det är väldigt bra. Har trevliga kamrater och bra lärare. Att det är ett ämne som jag bryr mig om också är en fördel. Att jag som dyslexsier också har rätt till grattis ljudböcker är en fördel :3
 

Forsete

Member
Finns det någon anledning att inte längre köpa PSN spel via amerikanska PSN? Jag tänker på PS4 nu då.
PlayStation Plus har jag redan på mitt svenska konto och är inte riktigt intresserad av att skaffa det även till US PSN.. Men spelen borde man väl ändå kunna kaufa?

Har inte loggat in med mitt US-konto på PS4 ännu :p
 
Jag tycker det är smidigt att ha allting på samma konto, även om det kostar några kronor extra. Främsta anledningen till att jag hade utländska konton på PS3:an var att det fanns ett gäng intressanta import spel.
 
Top Bottom