• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
PS4-spel efterlyses!

Funnily enough är jag mest sugen på GTA V just nu. :p
Diabolo i co-op kanske är nice?
Wolfenstein ska ju komma denna månaden också.
 

Liljagare

Member
Varför inga fler splitscreen speeeeeeel.. saknar dem.. :\ Borderlands 2 börjar kännas gammalt, och det finns ju inte ens på Ps4..
 

Farks!

Member
Hallå SweGAF! Jag har lurkat ett tag och min registrering gick äntligen igenom förra veckan.

Yoshichan vet vem jag är. Vi gick på gymnasiet tillsammans och det var han som introducerade mig till GAF för en massa år sen. Den skojaren svarar dock aldrig på Steam nuförtiden! :(
 

strafer

member
Hallå SweGAF! Jag har lurkat ett tag och min registrering gick äntligen igenom förra veckan.

Yoshichan vet vem jag är. Vi gick på gymnasiet tillsammans och det var han som introducerade mig till GAF för en massa år sen. Den skojaren svarar dock aldrig på Steam nuförtiden! :(

Välkommen =)
 
Hallå SweGAF! Jag har lurkat ett tag och min registrering gick äntligen igenom förra veckan.

Yoshichan vet vem jag är. Vi gick på gymnasiet tillsammans och det var han som introducerade mig till GAF för en massa år sen. Den skojaren svarar dock aldrig på Steam nuförtiden! :(

Ech.
 

Kattbuss

Member
Hallå SweGAF! Jag har lurkat ett tag och min registrering gick äntligen igenom förra veckan.

Yoshichan vet vem jag är. Vi gick på gymnasiet tillsammans och det var han som introducerade mig till GAF för en massa år sen. Den skojaren svarar dock aldrig på Steam nuförtiden! :(

Välkommen! Fan att Yoshichan är bannad, det är han som brukar dela ut surströmming till nykomlingar i tråden...
 

Forsete

Member
Varför inga fler splitscreen speeeeeeel.. saknar dem.. :\ Borderlands 2 börjar kännas gammalt, och det finns ju inte ens på Ps4..

Split screen är nice. Det borde vara något som man satsade på, ett fåtal grejer som är unikt för konsoler och inte skulle fungera lika bra på en PC.
 
Split screen är nice. Det borde vara något som man satsade på, ett fåtal grejer som är unikt för konsoler och inte skulle fungera lika bra på en PC.

Mm, men det är inte så många som spelar split-screen längre, och dessutom är det mycket svårare att optimera framerate vid split-screen.
 

[NaK]

Member
Död åt alla jävla bönder/raggare som ska bränna gummi på den lokala parkeringen nattetid!
Fan vad trött jag är på att aldrig kunna sova med öppet fönster.
 

MacNille

Banned
[NaK];111319204 said:
Död åt alla jävla bönder/raggare som ska bränna gummi på den lokala parkeringen nattetid!
Fan vad trött jag är på att aldrig kunna sova med öppet fönster.

usch för sånt.
 

Forsete

Member
Några av er som har sett de senaste uppdrag granskning? Jävligt bra gjort av Josefsson.

Det var jävligt gutt att se honom klämma åt RF/AFA och andra drägg som ska hoppa på och slå allt som rör sig.
Att han sedan blir kallad nazist av "journalister" är ju så jävla sjukt, när han i programmet innan just granskat och hängt ut svenska nazister.

Janne J ett lysande exempel på hur en journalist borde vara, svensk SIS standard.

Jag hoppas han har någon form av skydd nu iaf, för både nazister och vänsterpacket lär väl vilja "snacka" med honom snart.

Mm, men det är inte så många som spelar split-screen längre, och dessutom är det mycket svårare att optimera framerate vid split-screen.

Sant men vi är fortfarande ett fåtal med IRL vänner som fortfarande vill lirwa i soffan och inte över nätet. :p
Tycker det är tråkigt. Mina bästa gaymer-minnen är nog ifrån spel där man varit fler och spelat.

Killzone 3 var ju inget fantastiskt spel i SP när man spelar själv, men tack vare co-op läget blev det hela så mycket bättre. Likadant Project Eden till PS2, sjukt roligt att lösa pussel ihop med någon annan.

[NaK];111319204 said:
Död åt alla jävla bönder/raggare som ska bränna gummi på den lokala parkeringen nattetid!
Fan vad trött jag är på att aldrig kunna sova med öppet fönster.

Ring polisen. Aaaa, just det, vi bor i Sverige där polisen inte är serviceinriktad för fem jävla öre.
 
Sant men vi är fortfarande ett fåtal med IRL vänner som fortfarande vill lirwa i soffan och inte över nätet. :p
Tycker det är tråkigt. Mina bästa gaymer-minnen är nog ifrån spel där man varit fler och spelat.

Killzone 3 var ju inget fantastiskt spel i SP när man spelar själv, men tack vare co-op läget blev det hela så mycket bättre. Likadant Project Eden till PS2, sjukt roligt att lösa pussel ihop med någon annan.

Sure. Wii U har ju en del multiplayer-spel i alla fall. Säger inte att det är bra att det är få split-screen spel numera, men det är logiskt.

Ring polisen. Aaaa, just det, vi bor i Sverige där polisen inte är serviceinriktad för fem jävla öre.

Mm, för det är ju bara så i Sverige och inte i alla andra länder också.
 

Forsete

Member
Mm, för det är ju bara så i Sverige och inte i alla andra länder också.

Har inte så mycket erfarenheter av snutar i andra länder. Men när jag var i USA var det helt andra bullar, ringer du så kommer dom. Är det något? Call the cops. Dom patrullerade tom. helt frivilligt i området som jag bodde i (och då var det ett lugnt område). Nu har ju de ju andra problem, som att de är extremt skjutglada.
I sverige? Nää, vi skola inte besvära länsman i onödan, ty han kan ju ha bättre saker för sig, fyllekontroll eller något. Sitta och käka kaffebröd på polishuset eller utreda något jaktvapenbrott. Någon kan ju faktiskt försvara sin bössa på fel sätt, hujedamig, sådana mer akuta saker.

Sorry om jag är gnällig, men svenska snuten är verkligen totalt värdelös. Sämst i Europa vad gäller att lösa brott.
 
Japp, polisen prioriterar bara grova våldsbrott (mord, väpnat rån) och enkla brott som ger bra statistik (fortkörning, rattfylla dagen efter). Brott som drabbar stora delar av samhället som inbrott, misshandel och våldtäkt ignoreras helt.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
[NaK];111319204 said:
Död åt alla jävla bönder/raggare som ska bränna gummi på den lokala parkeringen nattetid!
Fan vad trött jag är på att aldrig kunna sova med öppet fönster.


Har typ samma, fast fågelkvitter.
 
Var Ultima Thule bannade i era skolor också när ni var små knattar?

EDIT: Gjorde tacos idag, la köttfärsen i blöt innan så den skulle tina (dumt), kom in en massa vatten och blev inte så gott. Min polare sa att jag kommer dö. (Överdrift.)
 

Bri

Member
Åh kära någon.

Var inne på reddit och hamnade i subredditen "watchpeopledie".

1068.gif
 

Bri

Member
Själv minns jag rotten.se/com/nu. Såg någon soldat vars huvud kapades med en stor kniv, och sen lirade vi CS efter det. Allt på lektionstid i skolans datorsal. Jävla sjukt egentligen.
 

zon

Member
ogrish.com var en sida jag besökte förut.

Aldrig igen.

Jag kollade den sidan en gång. Jag minns bilder från en bilolycka där en tjej hade lyckats volta med sina föräldrars cabriolet, allt över axlarna vara borta. Sen hade de fotat alla hjärn-/benbitar som låg utspridda på vägen av någon anledning. Det måste vara ganska jobbigt att sköta en sådan sida år efter år.

Själv minns jag rotten.se/com/nu. Såg någon soldat vars huvud kapades med en stor kniv, och sen lirade vi CS efter det. Allt på lektionstid i skolans datorsal. Jävla sjukt egentligen.

Den minns jag om det är den jag tror det är. Ganska otäck.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
I'm baaaaaaaack my homeboyyyyzzzzzz
Hallå SweGAF! Jag har lurkat ett tag och min registrering gick äntligen igenom förra veckan.

Yoshichan vet vem jag är. Vi gick på gymnasiet tillsammans och det var han som introducerade mig till GAF för en massa år sen. Den skojaren svarar dock aldrig på Steam nuförtiden! :(
Oh SHIEEEEEEEEEET, hade ingen aning att du hade ställt dig i kö! Fyfaaaaaaaan vad gött!

WERUUUUUCOME!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?

vad

VAD

när du är bannad sörjer jag dig

pratar om dig irl med vänner

och vi sörjer tillsammans

jag blir bannad

kommer tillbaka

å det första man ser är

"ånej"

y

Y?!
 

Paganmoon

Member
Du var inte borta länge nog för att saknaden skulle infinna sig :)

Nu när Yoshichan är tillbaka, undrar vem på Swe-gaf som kommer bli bannad för att hålla kvoten...
 

MacNille

Banned
Man har sett många skumma grejer på nätet. Såg någon kille som hade förstört sin penis, så att den såg ut som ett skalat bannanskal. Bland det vidrigast jag har sett.
tumblr_mswusbhv1V1rik5jvo1_500.gif
 

Forsete

Member
Inga intressanta nyheter vi kan dissekera?

Vad tror ni om Sony @ E3? Förväntningarna verkar megahypedelux, vilket brukar betyda en grej.. BESVIKELSE.

PC vs NG kriget fortsätter och är tröttsammare än någonsin. Har ni sett bilspelstråden (det där crowdfundade skiten, orkar ej ta reda på titel just nu)? :D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Da låst gardjan
 
Top Bottom