• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Forsete

Member
Hmm, goda skäl.
Funderar också på att skaffa till konsol, faktischkt.

Oblivion var nästan "mysigare" att spela på PS3 än PCn. Av någon anledning. Visst, man missade en massa mods och sånt, men upplevelsen var nästan bättre i den berömda soffan.
 
Aa, defintivt.

Själv använder jag typ aldrig mods förresten. Föredrar utvecklarens egna vision. Liksom, det de ville att spelet skulle vara. Jag installerade en hel del användbara mods till World of Warcraft när jag lirade det för ett sekel sedan. Lirar Civ 5 mycket just nu och har intsallerat några mods, men aldrig använt dem ;b
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Damn. Såg ni live-streamen för Witcher 3? Om inte, kolla in nya trailern! https://www.youtube.com/watch?v=HtVdAasjOgU Man förstår att spelet blev framröstat som mest efterlängtade här på GAF. Sjukt imponerande på alla sätt och vis. Dessutom är snubben som spelar Tywin Lannister med, som lite extra socker på toppen.

Lär bli förhandsbokning av CE och köp av PS4 för spelet :)

Jag dör vad fett! Tack för länken, men gör inte riktigt väntan lättare!
 

Forsete

Member
MacNille: Givetvis gör vi det. Löser vi Palmemordet har vi ytterligare 50 miljoner att casha in. Gör personliga husrannsakan hos alla som ni vet äger en revolver med kaliber .357 eller .38 (märket Smith&Wesson som poliserna snöade in sig på behöver inte alls stämma, det var bara något som man ANTOG eftersom det var det vanligaste fabrikatet på revolvrar av den kalibern i Sverige. Ugh, det finns så många missar i polisens utredning att man nästan svimmar).


Stal en snus efter över ett års uppehåll. Vad gutt det kändes, men satan vad jag ångrar mig nu. :/
 

Forsete

Member
Gjorde likadant i vintras, efter 3 års uppehåll, och här sitter man nu med en dosa General... smart man e...

NooOOO.. Fan, jag ska inte börja igen.
Aldrig mer.
Kostar bara en massa pengar. Värst av allt är dock att känna att man är beroende av något.
 

Forsete

Member
För du är totally inte beroende av något annat just nu. Don't let anyone tell you any different.

Haha, töüčhéy. Men inte på det sjukliga planet som nikotin ger, där man mer eller mindre planerar så att man alltid har tillgång till nikotin. Det är jävligt jobbigt i längden.
 

Paganmoon

Member
Skit också... tänkte vara smart och bokade om resan till Stockholm så jag kunde lugnt sitta och kolla på E3 streamsen hemma. Fuckade upp det och ska med tåget 07.30 imorgon istället. Sony lär ju sluta runt 04.30... god damnit... :(
 

Knugen

Member
E3 om mindre än en halvtimme! Tagga!

ikbbGePImMO0f.gif
 
CoD, Forza, Fable, Spark, Halo såg kasst ut. DA3, Scalebound, Tomb Raider, Crackdown såg man knappt något av. AC såg ut som AC. Sunset, Ori, Inside, Witcher 3 såg nice ut. Framförallt Witcher 3 såg fantastiskt ut! Highlight of the show.

Witcher 3 nu, Wolf orgasmar.

This guy knows me.
 

Knugen

Member
Undrar om Battlefront kommer vara sig likt eller om det är Battlefield Star Wars edition.

Tror nog mer på det andra alternativet.
 

Forsete

Member
Maybe. Ruttet av Sony att köra så sent för Europa, med tanke på att deras största publik är i just Europa.

Rasism, plain and simple. Håller med, lite arrogant. Men vi är vana att lida, vi vet inget annat. :p

Kommer nog inte palla Sony.

Do eeet. Jag vill ha en färdig rapport som jag kan läsa när jag krystar på morgonen.

Shit. Då måste jag skynda mig och köpa gott.

Gott, en med lite stake! ;)
 

Bri

Member
Kommer hoppa SONY, alltid somnat när jag försökt hålla mig vaken innan.

Blir till morgonkaffet imorgon bitti istället.
 

antipod

Member
Satt uppe förra året även fast det var jobb morgonen efter. Blir nog det idag också.

Sova fyra timmar, se Sonys presskonferens, sova 1,5 timme till...

Zzzzz
 

Leezard

Member
Sonys presskonf måste ändå ligga på den absolut sämsta tiden. Börja kl 3? Både att börja en timme senare eller en timme tidigare hade varit bättre. :/
 

Groof

Junior Member
Sonys presskonf måste ändå ligga på den absolut sämsta tiden. Börja kl 3? Både att börja en timme senare eller en timme tidigare hade varit bättre. :/

För oss är det ju den helt klart sämsta tiden. Där börjat så är det lite mer förståeligt.
Men det är synd för dom för dom förlorar en jäkla massa tittare.
 
Top Bottom