• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

waypoetic

Banned
Status report KaoZ! The date (well we ended up spending the whole weekend together) went great :)

Now i'm on the train back to Gothenburg. I got to see some parts of Uddevalla, but, any tips from gaffers living in Uddevalla on some rad places i should check out..?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
God morgon you kräjzy sweeeedish madderfackers!

Alla haft en bra helg?
Had a decent one personally, except for migraine bigger part of yesterday.

No :I my shoulders are broken for some reason... I can't even sleep because of the pain gah.


:'[

2013, mark your calender if I haven't gotten my shit together then it's straight to FFL in Aubagne.


And yeah, Corky stop. :( You can always drink beer/wine/whatever floats your boat with us from GAF. We can talk over the phone and drink, and watch movies. :p

But winter is here, how can I act Swedish without being depressed out of my brain...

Status report KaoZ! The date (well we ended up spending the whole weekend together) went great :)

You're the worst... where are all the juicy details?
 

KAOz

Short bus special
But winter is here, how can I act Swedish without being depressed out of my brain..

First, how did you hurt the shoulder? What have you done?
Second, well, ain't winter yet. Still, 11 degrees here. Fucking shit. I'm going to leave this country one day.

The "juicy details" are not to be told. Right now they are on repeat in my brain and i miss that girl like crazy.

Ah, no kiss and tell, aye? Though, I thought she was coming to you? But glad you had a good time. And stop thinking naughty stuff, that shit corrupts your brain and your penis rotts off and your hands grow eyes in the palms.
 

waypoetic

Banned
Ah, no kiss and tell, aye? Though, I thought she was coming to you? But glad you had a good time. And stop thinking naughty stuff, that shit corrupts your brain and your penis rotts off and your hands grow eyes in the palms.

She did, but during our morning coffee together on saturday we agreed upon spending the saturday at her place :) So, after our morning coffee today i took the train to Götelaborg and this tuesday i'm going back!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
The "juicy details" are not to be told. Right now they are on repeat in my brain and i miss that girl like crazy.

boo.gif


First, how did you hurt the shoulder? What have you done?
Second, well, ain't winter yet. Still, 11 degrees here. Fucking shit. I'm going to leave this country one day.

.

No effin' clue, probably old age. 11 degrees? That's like summer.
 

zoukka

Member
In Malmö some saleswomen laughed when they found out I was from finland och kunde inte talar svenska :D

Passed my mandatory courses in the spring though barely. Had to resit one large course too... goddamn master race.
 

waypoetic

Banned
In Malmö some saleswomen laughed when they found out I was from finland och kunde inte talar svenska :D

Passed my mandatory courses in the spring though barely. Had to resit one large course too... goddamn master race.

Ah Finland.. No one in Scandinavia understands the fuck you guys are saying. Swedish, norwegian, danish and islandic all have common words, BUT, Finland... Aliens? What happened? And what's up with your love for the letter "i"?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Ah Finland.. No one in Scandinavia understands the fuck you guys are saying. Swedish, norwegian, danish and islandic all have common words, BUT, Finland... Aliens? What happened? And what's up with your love for the letter "i"?

Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy!

that's actually a sentence... albeit crazy
 

KAOz

Short bus special
Now pronounce it.

I just did.

Neighbours knocked on my door to see if I was allright because it sounded like I was throwing up and talking in tounges at the same time.

Half my family is Finnish though, so I am allowed to say stuff like that. :p
 

Uncle

Member
Vill du ligga med Sverige ikväll? Kom igen, det kan bli kul!

You know, usual stuff since everyone wants to do Sweden, and it's always fun.

In that case it makes sense. Kinda. Syty would be a tad weird thing to say though. :D Unless you are telling someone to turn on. Or ignite.
 

waypoetic

Banned
Har en psykiskt tokig tomte från Växjö som ringer mig på mobilen - han fattar inte att han ringer fel nummer (jag har sagt till honom att han ringt fel). Han slutar inte heller. Telia "kan" inte spärra nummer å skona mig från puckot heller för den delen..
 

KAOz

Short bus special
Urk, ADHD-väders dag idag. Svinkallt under dagen och nu är det så pass varmt att inget annat än t-shirt duger. Hatar växlingsperioden.

Besökte även ett GameStop idag och pratade skit med den söta kassörskan. Men, jag undrar, vem från GAF var det som dök upp bakom mig, stod och stirrade, satte sig ned och tittade på en Halo 4 poster och suckade högt "Jag önskar att man kunde spola fram tiden."?
Han berättade sedan hur han skrek "Headshot!" till sin kompis när han sköt honom med en sniper rifle i Halo. "Men, det värsta var, jag hade druckit typ fem öl! HEADSHOT!"
Och historierna fortsatte efter det.

Step forward, I won't judge liksom. Bara lite.
 

zam

Member
Now i'm on the train back to Gothenburg. I got to see some parts of Uddevalla, but, any tips from gaffers living in Uddevalla on some rad places i should check out..?
There are no rad places in Uddevalla, come to Trollhättan instead. We have like... 1 rad place.
 

strafer

member
Vad gör du nu för tiden
Varför hör du aldrig av dig
Det var alldeles för länge sen vi sågs
Det var de första ord hon sa
När vi sprang på varandra
Ute på stan tidigare idag
Bor du kvar I samma tvåa?
Vad jobbar du med?
Hon bubblade av frågor
Jag svarade
Sen avbröt hon mig
Med sitt underbara leende
 

waypoetic

Banned
Vad gör du nu för tiden
Varför hör du aldrig av dig
Det var alldeles för länge sen vi sågs
Det var de första ord hon sa
När vi sprang på varandra
Ute på stan tidigare idag
Bor du kvar I samma tvåa?
Vad jobbar du med?
Hon bubblade av frågor
Jag svarade
Sen avbröt hon mig
Med sitt underbara leende

... DU SKA VEEETAAA ATT JAG SAKNAR DIG! Det finns känslor som aldrig tar slut!
 

zam

Member
Bored at work (2 timmar tills nästa lektion), and the weather is equally boring. Swedish höst ftw, bring on all the co-workers complaining about höstdepression.
 

aku:jiki

Member
Sverige är fan bäst. Visste inte att det fanns så många på GAF! :eek:
Nu behöver vi utse någon som härskare över svenska faktionen på GAF. Jag röstar för att vi går efter vem som varit här längst!

Jag reggade typ 2002 och nu har jag dödsångest efter att ha skrivit det.
 

KAOz

Short bus special
Not much, its Sweden.







ahahhahahhahahahhahahah!!!!!!!

I'm sorry, I can't understand you due to all the oatmeal you have in your mouth everytime you talk.

Also, what you wrote is funny because it's true. :,(

Nu behöver vi utse någon som härskare över svenska faktionen på GAF. Jag röstar för att vi går efter vem som varit här längst!

Jag reggade typ 2002 och nu har jag dödsångest efter att ha skrivit det.

Jag röstar på att få vara den som gör mackor. Jag gör asbra mackor. Skulle ryssen invadera och alla i stridsduglig ålder skulle gå i krig, då skulle de ändå sätta mig på mackor för att jag är så jävla oduglig.
Men, där skulle jag stå, dag ut och dag in och bre smör på knäckebröd. Lägga på lite kaviar. Tills ryssen tar sig in. "Ist du dier machbreden?" säger de på rostig tyska. "Jawohl" säger jag och ger de varsin macka.
"Best machen ever!"
Tillslut blir jag hyllad som rysk hjälte på grund av mina smörgåsar. Statyer reses i St. Petersburg, en hand med smörkniv, en hand med knäckebröd.
 

zam

Member
Day 21: The natives seem to place high value in a tribal ritual known as "fika". So much so that fights break out among the natives over who ate the most "kakor" or "bullar". The drinking of coffee and eating kakor/bullar during the ritual "fika" seems to be of almost religious importance. The one who eats the last bulle or kaka becomes a social outcast, until that native brings an offering of more bullar or kakor for the others in the tribe.
 

KAOz

Short bus special
Jag kan ju inte stå och ugnsrosta kyckling och göra dunder-baguetter när kulorna viner runt mig förstår du väl?

Lite realism tack.
 

waypoetic

Banned
Killar, ni killar alltså <3

Sitter här med ett stort leende med bröd, ägg och ost mellan tänderna.. Sköljer ner med apelsinjuice.
 

aku:jiki

Member
Killar, ni killar alltså <3

Sitter här med ett stort leende med bröd, ägg och ost mellan tänderna.. Sköljer ner med apelsinjuice.
Som självutnämnd härskare utser jag dig härmed till officiell mackmakare, så länge du inkluderar skinka och (importerad) majonnäs ovanpå ingredienserna du redan har.

KAOz kan vara din springpojke och/eller sexslav.
 
Top Bottom