• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

MacNille

Banned
10451117_10152642306945675_4574688947020282881_n.jpg


Knugen testar Oculus Rift.
 

Forsete

Member
KOD RÖD, KOD RÖD!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19558849.ab

Regeringsflyget står redo att genast evakuera HKH samt hela regeringen.
abandoned-airport-1.jpg


Luftstridsledningen på högsta beredskap.
nicosia-international-airport-abandoned-2.jpg


Ryska militära flygplan kränkte svenskt luftrum i veckan, skriver Expressen.
Enligt tidningen ska två attack- och bombflygplan ha flugit på låg höjd mot Öland i onsdags.
Kränkningen ska, enligt Expressens uppgiftslämnare, ha varit ett avsiktligt försök att testa den svenska beredskapen.
Händelsen ska ha inträffad vid lunchtid i onsdags och planen, av typen Su-24, flög inom Sveriges gränser ett par kilometer innan de upptäcktes av ett Jas Gripen-plan.

Haha, you serious russia? VAD FINNS ATT TESTA? Sveriges väpnade styrkor slutade att existera typ år 2000.
 

Forsete

Member
Finns massvis med rykten om olika vapenbärare åt svenska kärnvapen. Främst ubåtar och kryssningsrobotar.

Bkan finns i Wargame-serien för övrigt, tillsammans med massor av andra kul svenska vapensystem från kalla kriget.

Nice, borde testa. :)
Stridsvagn S <3
 

Hjod

Banned
Tittar på den nya Transformers och den är sämre än digerdöden,trots att jag är lite salongs efter en flaska rödtjut.
 

Forsete

Member
Måste kurera mig från förkylning snabbt. Tips? Läste något om kvicksilver. Ska tydligen varit universalkuren för några hundra år sedan. Verkar noice. Någon som provat?
 

Forsete

Member
Trivia: texten till The Look var egentligen nonsens som Skifs skrev bara som placeholdertext när de höll på och gjorde melodin. Sen bestämde de sig för att texten kunde vara någon typ av metafor och körde med nonsenstexten i alla fall.

Skifs? Och hur vet du detta?
 

Forsete

Member
En är en douche, och den andra verkar vara genuint snäll. Så nej, inte direkt svårt att förväxla. ;P

FÖRKLARA DIG.

Är det alkoholen som spökar nu igen? Du lovade!
 

Liljagare

Member
Härligt när man får smällar av livet, varför brukar de alltid komma i grupperingar?

Fått strul på jobbet, strul med IVF samt strul med bilen + datorn + husdjur samtidigt = psykolog nästa tack.

Tur att vi kan gå genom företagshälsan kostnads fritt iaf.. :p~~
 

jorma

is now taking requests
Härligt när man får smällar av livet, varför brukar de alltid komma i grupperingar?

Fått strul på jobbet, strul med IVF samt strul med bilen + datorn + husdjur samtidigt = psykolog nästa tack.

Tur att vi kan gå genom företagshälsan kostnads fritt iaf.. :p~~

Fattar exakt vad du menar, jag får bara skit från mina legendary engrams i Destiny. Inte ett enda drop har genererat något bra.
 

Groof

Junior Member
Fattar exakt vad du menar, jag får bara skit från mina legendary engrams i Destiny. Inte ett enda drop har genererat något bra.
Hahahahahahaha jag har precis nått lvl 20...

Hoppas allt löser sig Liljagare, jag vet hur det är.
 
Top Bottom