• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Paganmoon

Member
Ser dock ut att bli mycket bättre än HR från det dem visat från making of videos, dem verkar ta efter God Hand en stor del.

Inte svårt att göra ett spel som är mycket bättre än Heavenly Sword.

Huehuehue.

hi0p1.jpg
 

Sword Familiar

178% of NeoGAF posters don't understand statistics
Seeeeeegt. Vill ha ett relledatum på The Last Guardian.
...

Om det ens visas på E3 så tror jag att det kommer vara för att de vill säga att de officiellt flyttat över produktionen till PS4. Release-datum kan vi nog bara fortsätta drömma om. :(

Jag tror dock att de kommer vänta till TGS om de har något att visa, men det är knappast något jag räknar med.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
influensa

Hjälp mig
 

Forsete

Member
Patent?

Jag har personligen författat ett brev till Patentverket i Tokyo, Tokyo Kommun, Tokyo Län och erbjuder mig att säkra detta patent, så att Yoshida (PBUH) sedemera pga. sin glömskhet i sin yrkesutövning kan återfå befattningen och erhålla sagda patent gratis (Summa: 0, NOLL) från undertecknad.
 

Paganmoon

Member
Fattar egentligen inte hype:en för TLG, jag menar, vi vet väl inget om det annat än det som visades för en massa år sen? Vet inget om gameplay eller något eller?
 
Top Bottom