LonelyGreyWolf
Banned
Äsch, Göteborg är okej.
I like the way you think, sonny
Göteborgare är trevligt folk.
Stockholmare är innerst inne trevliga, men kan upplevas som rätt så uppblåsta och stöddiga till en början. Jag har faktiskt äran att jobba med en som har den där klassiska stockholmsdialekten, som man mest ser i journalfilmer från 60 och 70-talet.
Göteborgare är trevligt folk.
Stockholmare är innerst inne trevliga, men kan upplevas som rätt så uppblåsta och stöddiga till en början. Jag har faktiskt äran att jobba med en som har den där klassiska stockholmsdialekten, som man mest ser i journalfilmer från 60 och 70-talet.
Man ska bo i Örebro, med både stockholmare och göteborgare på lagom avstånd i båda riktningar.
Är det någon som vet om man kan få IMDB att sluta visa filmtitlar på svenska? Det är så jävla störigt.
Är det någon som vet om man kan få IMDB att sluta visa filmtitlar på svenska? Det är så jävla störigt.
kan någon säga åt mig hur man fixar så att imdb slutar ha brutna bilder
Latin Premium.Det är för att du är junior. Imdb kollar av NeoGAF status.
Also, man kan få engelska titlar om man har NeoGAF Gold. Vi NeoGAF Platinum medlemmar får även ryska titlar.
Hitta ex-(swe)gaffern MacNile på twitter av slump i och med den nya 'gamergate skandalen', verkar som att han är helt besatt av gamergate lol
https://twitter.com/MacNille
Grinar angående GAF efter hans ban och gamergate konstant verkar det som, inte lite bitter.
hahahahah oh swegaf aka detectivegaf
5Hur mycket svenska riksdaler spendera du på packsen? lol
Ja, det är ju klartTusen?
När är E3 i år då? För lat för att googla.
P
Om fyra månder.
Seeeeeegt. Vill ha ett relledatum på The Last Guardian.
På fredag kommer The Order 1991, YOLO.
Hoppas det blir bra, ser ju sjukt fint ut, men får erkänna att jag inte är HEEELT övertygad. Känns som det är extremt FMV-tätt, aka. som om det vore gjort av Hideo Kojima, vilket man tröttnade på redan under PS2s fornstora dagar.