• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Groof

Junior Member
BoDI9oK.png
I like the way you think, sonny
 

Forsete

Member
Göteborgare är trevligt folk.
Stockholmare är innerst inne trevliga, men kan upplevas som rätt så uppblåsta och stöddiga till en början. Jag har faktiskt äran att jobba med en som har den där klassiska stockholmsdialekten, som man mest ser i journalfilmer från 60 och 70-talet. :D
 

berzeli

Banned
Göteborgare är trevligt folk.
Stockholmare är innerst inne trevliga, men kan upplevas som rätt så uppblåsta och stöddiga till en början. Jag har faktiskt äran att jobba med en som har den där klassiska stockholmsdialekten, som man mest ser i journalfilmer från 60 och 70-talet. :D

De allra flesta är trevliga oavsett var de kommer ifrån, men du vet:
tumblr_mo86w0V1kr1somw7ho3_1280.png
 
Göteborgare är trevligt folk.
Stockholmare är innerst inne trevliga, men kan upplevas som rätt så uppblåsta och stöddiga till en början. Jag har faktiskt äran att jobba med en som har den där klassiska stockholmsdialekten, som man mest ser i journalfilmer från 60 och 70-talet. :D

Generalisations everywhere!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
hahahahah oh swegaf aka detectivegaf
 

Forsete

Member
Om fyra månder.

Seeeeeegt. Vill ha ett relledatum på The Last Guardian.
På fredag kommer The Order 1991, YOLO.

Hoppas det blir bra, ser ju sjukt fint ut, men får erkänna att jag inte är HEEELT övertygad. Känns som det är extremt FMV-tätt, aka. som om det vore gjort av Hideo Kojima, vilket man tröttnade på redan under PS2s fornstora dagar.
 

Hjod

Banned
Seeeeeegt. Vill ha ett relledatum på The Last Guardian.
På fredag kommer The Order 1991, YOLO.

Hoppas det blir bra, ser ju sjukt fint ut, men får erkänna att jag inte är HEEELT övertygad. Känns som det är extremt FMV-tätt, aka. som om det vore gjort av Hideo Kojima, vilket man tröttnade på redan under PS2s fornstora dagar.

Ska bli sjukt intressant att se hur The Order tas emot av pressen. Sugen på köp men inväntar dom från journalister men mest från GAF. Har för mycket spel att lira och för lite tid just nu oavsett. Jag får lägga av att lira spel som är Open World, jag kan inte låta bli att plocka upp allt jag ser, Far Cry 4 och alla propaganda posters och skit, det är inte bra att springa runt och plocka allt, men jag måste. Sabbar ju allt roligt med spelet för mig själv.
 
Top Bottom