• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

strafer

member
Aftonbladet med sina förbannade rubriker.

oMXzGLd.png
 
Semester? En annan har suttit med examensarbete. Inskickat igår dock, seminarier på fredag nu! Sen utbildning i Stockholm med jobbet fredag till söndag. Nästa måndag börjar nästa termin; då ska jag plugga på tre universitet samtidigt: Uppsala Universitet, Blekinge Tekniska Högskola och Högskolan i Gävle. Ambitionsnivån är på topp mina damer och herrar.
 

Paganmoon

Member
Semester? En annan har suttit med examensarbete. Inskickat igår dock, seminarier på fredag nu! Sen utbildning i Stockholm med jobbet fredag till söndag. Nästa måndag börjar nästa termin; då ska jag plugga på tre universitet samtidigt: Uppsala Universitet, Blekinge Tekniska Högskola och Högskolan i Gävle. Ambitionsnivån är på topp mina damer och herrar.

Du är ung... vi äldre behöver vila.
 

Paganmoon

Member
Fick du tebax resväskan?

Yes, fick den kvällen efter, snällt av dig att fråga:)
Gick in en affär för att handla lite kläder så att jag kunde byta om i alla fall, frågar tjejen som jobbar där var dom har sina T-shirts, hon kollade på mig, upp och ner och sa "For you? no...". Uppenbarligen är 185cm 3XL i Vietnam.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
SNoop Dogg ! Örebroooo
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Fufan vad bra det varrr
 

obin_gam

Member
Är sugen att se Den Perfekta Stöten men det är svårt att ragga folk då alla tror den kommer suga.

Någon som sett den än och kan säga om den är värd ett biobesök eller inte?
 
Evangeline har pumpat ser du väl.

vad har hänt här då?
image.php

Evangeline tog för många p-piller på en och samma gång.

Jag kör nästan alltid med tema på min avatar numera, beroende på vad jag är taggad på! Hade ju lite karaktärer från Hyrule Warriors och Super Smash tidigare; nu är det en av de häftigaste skurkarna i litteratur: Doflamingo.


Kommer snart till Playstation: https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84411374&x-yt-ts=1421828030&v=1DSK1hA4AMk
 
Top Bottom