• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Paganmoon

Member
Bio Rio på Södermalm (Hornstull) i Stockholm kör en visning av Blade Runner – The Final Cut på fredag kl 21 (den 20e)! Kul med lite sådana visningar.

Fast typiskt att deras biljettbokning online inte ens verkar fungera nu...


Typiskt att det är på fredag och att jag åker hem då. Först missar man GoTExhibit och nu detta. Stockholm hatar Göteborgare confirmed... :(
 

Farks!

Member
Slå mig inte nu men jag har aldrig sett Blade Runner.

Slå mig inte nu, men Blade Runner är mer av ett fint hantverk än en bra berättelse i min mening. Det är en såndär film där man säger "va? Är det redan slut?" när eftertexterna börjar rulla.
 

Hjod

Banned
Jag kan bekräfta att Karolinen var Nille.

Varför blev han bannad? Blev han påkommen med att vara Nille?


Slå mig inte nu, men Blade Runner är mer av ett fint hantverk än en bra berättelse i min mening. Det är en såndär film där man säger "va? Är det redan slut?" när eftertexterna börjar rulla.

Håller fullständigt med, vackert hantverk, CGIn står sig än, bästa atmosfären i en sci-fi fortfarande.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Varför blev han bannad? Blev han påkommen med att vara Nille?




Håller fullständigt med, vackert hantverk, CGIn står sig än, bästa atmosfären i en sci-fi fortfarande.

Vart ingen CGI i Blade Runner innan Final Cut kom ut som bara använde det för att putsa till lite effekter/slutscenen.
 
Ni har missat nåt inatt...


CAVqt20WEAATPz-.jpg


CAVro0oWUAAHZKK.jpg



CAVr5xIWgAEq2CW.jpg
 

strafer

member
Läste nyss att Gunvald Larsson inte kommer vara med i dom kommande nya Beck filmerna.

Fyfan, jag som tänkte titta på dom.

Gunvald är kung.
 

Drencrom

Member
Självfallet

Efter MGSV så är MGS som gott som slut för mig, MGS är inget utan Kojima.

På den ljusa sidan så kan han äntligen skapa nya titlar efter detta.
 

Paganmoon

Member
Startade upp min PS3:a för första gången på ett år. Hde visst Arkham City som jag aldrig rört. Rätt så kul spel faktiskt, vet inte hur jag missat den.
 

Paganmoon

Member
Levt under en sten? ;)

Haha, ja känns som det. Körde lite Arkham Asylum när det släpptes, men installationen på PS3:an buggade så gick inte att starta spelet alls, även om installationsdatat togs bort och installerades om, då hamnade nog Batmanspelen lite i skymundan för mig.

in other news SCORE! för första gången på 5 år får jag tillbaka på skatten. woho!!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
blodbldnofnne

BLodbirne
 

Keasar

Member
Hade glömt bort det och konstant trott det kommit efter.

Aja, kommande veckor är dedikerade till Pillars, så Bloodborne låg efter i prioritet ändå (behöver skaffa en PS4 först).
 

forms

Member
Vet ni om US PSN Bloodborne går att lira med eu releaser? Noterade att vissa butiker hade en "Nordic" version till salu med.
 

Forsete

Member
Nordic verran är tydligen översatt, med röstskådisar så som Rolf Lassgård, Peter Jöback, Peter Harryson, Malou von Sivers m.f. m.f.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Vet ni om US PSN Bloodborne går att lira med eu releaser? Noterade att vissa butiker hade en "Nordic" version till salu med.

Du kan lira US version på ditt svenska konto om ditt US konto har din PS4a satt som primary. Vet inte om DLC etc. kommer vara regionslåst i Bloodbornes fall så det är möjligt att du behöver köpa sådant via ditt US konto också senare.
 
Top Bottom