• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
negativ_zpse47ee3ea.png


Beställde precis ett Xbox One.
 
http://i232.photobucket.com/albums/ee288/RainXion/negativ_zpse47ee3ea.png[IMG]

Beställde precis ett Xbox One.[/QUOTE]

Var nära att göra samma sak flera gånger. 3000 spänn för en konsol med Sunset Overdrive är inte så illa, framförallt med tanke på alla exclusives. Men lyckades stå emot och gjorde det intelligenta valet istället till slut.
 
Fick min PS4:a förra veckan.

Resogun är riktigt bra. PS4GAF snackar om det hela tiden som det bästa exklusiva PS4-spelet och eftersom det kom gratis med PS+ hade jag det i mitt bibliotek. Fastnade inte för det första gången, men nu när jag kom tillbaka till det är jag helt fast. Spöade SweGAF:s rekord hur lätt som helst. Förväntar mig mer match av er, grabbar. Kom nästan in i top 1000 worldwide på svårighetsgrad 2. Ska kirra det och sen köra svårighetsgrad 3.

Driveclub är sådär. Snygg presentation och överlag riktigt snyggt spel, men kontrollerna känns sådär än så länge. Sladdmekaniken är väldigt annorlunda från andra racingspel. Får prova lite till. Infamous Second Son växer på mig mer och mer. En hel del speldesignsmissar och lite osexigt interface, men riktigt kul gameplay när man väl låst upp lite krafter.

Ska fortsätta med dessa tre spel ett tag. Sugen på att prova Garden Warfare och Transistor sen.
 

Forsete

Member
Alla spelar väl.

Blodburen och GTA 5 till PC.

Under tiden kan vi prata om vilket bra jobb Victoria gör som ambassadör för Sverige. Igår besökte hon ett zoo i Turkmenistan.
 

Forsete

Member
Hahah.

Ja ni, så é det.

Ockerpriser på Steam? Check
Half Life 3 MIA? Check
Episode 3 MIA? Check
Världens sämsta support? Check

Valve slutade vara intressant för många år sedan. Synd att deras slöa bajsiga plattform blivit "standard" på PC. Någon annan borde fått den äran.
/Rage
 
Top Bottom