• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Paganmoon

Member
Du kan lira US version på ditt svenska konto om ditt US konto har din PS4a satt som primary. Vet inte om DLC etc. kommer vara regionslåst i Bloodbornes fall så det är möjligt att du behöver köpa sådant via ditt US konto också senare.

Diablo 3 och shadow of mordor funkade ju klockrent att köpa från US PSN, kan nog bli samma för bloodborne för min del.

Edit: Holy shit, dollarn har stärkt sig rejält, blir inte många slantar sparade på US PSN...
 
I rättans tid för Blodburen

578:-

giphy.gif
 
Vilka spel blev det?

Ett gäng spel på extrapris:

- Infamous: Second Son
- Driveclub
- Saints Row 4: Re-Elected & Gat Out Of Hell
- Dynasty Warriors 8 X-treme Legends

Övervägde Wolfenstein, Shadow Warrior, Shadow of Mordor och Far Cry 4; men avvaktar tills jag klarat ut de spel jag redan har, och i samma veva kanske de går ner i pris lite till. Har en massa andra spel på listan också, bland annat Dragon Age, Assassin's Creed V och The Evil Within.

Sen har jag ju haft PS+ under hela PS4:ans livstid, så har en massa spel i PS+-biblioteket; bland annat Transistor vilket ser grymt ut.

Köpte Bayonetta 2 till Wii U också bara för att GAF älskar det så mycket #GAFGOTY2014. Plånbok am cry, men 10 % off på allt.

greylonewolf, wolfgreylonely, ensamgråvarg?

You got it, Groof-chan.

£0n€l¥Gr3YW0lF

ILoveHeavenlySword

giphy.gif
 

strafer

member
Då har man käkat så mycket kakor, tårta och must att man står rätt ut.

Fick spendera 30 minuter på dass.

:D

Tur man kan surfa på nätet därinne. >.<
 

Paganmoon

Member
well a rain jacket at least. It's to windy for an umbrella anyway. not a very good season to visit with the rain and all, and lots of sights, like liseberg, are currently closed.

Fotbqll season is starting tho, so if you're in town this coming Sunday, catch IFK Gothenburg's home premiere :)
 
American here going to Gothenburg next week for work trip. Any quick tips? I know I need a power adapter.

Carrying guns is illegal. Contrary to popular belief, no one lives in igloos. Most people speak pretty decent English; you'll have no issues getting around. Don't say "is this the country that's famous for watches & chocolate?".

You're set.

Är det tillåtet att posta aprilskämt här på GAF?

Ja, om det är stort nog att vara thread-worthy, men det måste tydligt stå [APRIL FOOLS] i början av trådtiteln.
 

waypoetic

Banned
American here going to Gothenburg next week for work trip. Any quick tips? I know I need a power adapter.

As soon as you get off the plane; buy an umbrella. Other than that, well, public transportation is super confusing (according to tourists since forever) and don't go Hisingen.

Have fun
 

Paganmoon

Member
As soon as you get off the plane; buy an umbrella. Other than that, well, public transportation is super confusing (according to tourists since forever) and don't go Hisingen.

Have fun

Don't listen to their lies, do not use an umbrella in Gothenburg, get a good rain jacket.
 
Så Nintendo Direct vid midnatt. Imponerande att Nintendo alltid lyckas få till så bra tider för sina streams. Ser redan framför mig hur besvikna GAF är efter att deras hype varit over-the-top som vanligt. Dock förväntar jag mig minst 30 nya XBX giffar. De förra var inte så illa.

01:04 EDIT: Blech.
 

ShOcKwAvE

Member
well a rain jacket at least. It's to windy for an umbrella anyway. not a very good season to visit with the rain and all, and lots of sights, like liseberg, are currently closed.

Fotbqll season is starting tho, so if you're in town this coming Sunday, catch IFK Gothenburg's home premiere :)

Actually that's a great idea! I'm staying literally blocks away.
 

Sword Familiar

178% of NeoGAF posters don't understand statistics
Det står nog inte på förrän modsen börjar tro att alla svenskar är MacNille och bannar oss allihop i ett desperat försök att göra sig av med honom en gång för alla.
 
Top Bottom