• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Jag är omogen som faen, för jag skrattade så jag höll på att dö här. Freudian Slip?
Jag är en expert inom området! Tydligen ska kille-to-kille-action ge 2.18x mer views än det vanliga!
Well jag kommer spendera min tid bakom kameran och hålla på med det ekonomiska. Yoshi, du får i uppdrag att sålla ut ansökningarna, KAOz blir vår första skådis.
Bäst med detta blir när jag beskriver jobbet i mitt CV/personliga brev!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Vi skämtar om det men jag och en kompis snackade ihop oss och hade seriösa planer på att starta en studio...

Men men... än är det inte kört!


Jag vill också vara skådis!

Om du känner att du har vad som krävs så sure, jag hade aldrig kunnat prestera framför kamera/folk/världen iaf :p


En riktig porrstudio?! :D

Haha japp dock ska den vara classy såklart...
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
En riktig porrstudio?! :D
 

KAOz

Short bus special
Vi skämtar om det men jag och en kompis snackade ihop oss och hade seriösa planer på att starta en studio...

Men men... än är det inte kört!

Har vi samma vänner? Seriöst.
Vi är tre polare som snackade ihop oss också. Bang Stroker på att knulla, annan polare är webdesigner och erbjöd sig att göra hemsida. Annan kompis på att filma. Jag som manager/sweet talking babes att vara med Bang.

Vi borde slå våra klockan huvuden ihop här känner jag. ;P
 

aku:jiki

Member
Det är ju faktiskt otroligt lätta pengar. Jag hade kunnat tänka mig göra det om jag kände någon med hästkuk och hade kontakt med typ ryska strippor.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Har vi samma vänner? Seriöst.
Vi är tre polare som snackade ihop oss också. Bang Stroker på att knulla, annan polare är webdesigner och erbjöd sig att göra hemsida. Annan kompis på att filma. Jag som manager/sweet talking babes att vara med Bang.

Vi borde slå våra klockan huvuden ihop här känner jag. ;P

Haha sweet, jag är inte pryd av mig, visar sig möjligheten att jag kan faktiskt tjäna pengar på det så slår jag till.

Det är ju faktiskt otroligt lätta pengar. Jag hade kunnat tänka mig göra det om jag kände någon med hästkuk och hade kontakt med typ ryska strippor.

Lätt o lätt, kanske för tjejerna som får betalt oavsett hur det går för filmen men den manliga skådisens ersättning är alltid lägre. Dessutom måste man teamet bakom filmen/kameran få betalt och då måste man distribuera/sälja filmen på något vettigt sätt och det känns knappast som en lätt bransch att etablera sig inom.
 

Artemisia

Banned
Hello Sweden-Gaf.

While I am not Swedish myself, nor do I speak the language, I'd just like to comment on the blessed artists your country has produced.

Lykke Li who is in my avatar, Robyn, Fever Ray, Agnes, and of course, ABBA and Ace of Base.

oprahmoved.gif
 

Drencrom

Member
Porrstudio, eh? Vad för kunskaper och erfarenhet behöver man för att gå med i detta etablissemang?

Hello Sweden-Gaf.

While I am not Swedish myself, nor do I speak the language, I'd just like to comment on the blessed artists your country has produced.

Lykke Li who is in my avatar, Robyn, Fever Ray, Agnes, and of course, ABBA and Ace of Base.

oprahmoved.gif

No problem mate. You can support us by buying cheap crap from IKEA.
 

strafer

member
Hello Sweden-Gaf.

While I am not Swedish myself, nor do I speak the language, I'd just like to comment on the blessed artists your country has produced.

Lykke Li who is in my avatar, Robyn, Fever Ray, Agnes, and of course, ABBA and Ace of Base.

You're so welcome.

0429_5xpej.gif
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Porrstudio, eh? Vad för kunskaper och erfarenhet behöver man för att gå med i detta etablissemang?.

Passion för det artistiska och en omättlig entreprenörsanda, done.

Har du en HD-kamera så har vi en plats för dig.
 

KAOz

Short bus special
Passion för det artistiska och en omättlig entreprenörsanda, done.

Har du en HD-kamera så har vi en plats för dig.

Alternativt även en riktig hästdong.

By the way grabbar, såg att vi är namedroppade i Switzerlandtråden. Trevligt.
 

Drencrom

Member
Passion för det artistiska och en omättlig entreprenörsanda, done.

Har du en HD-kamera så har vi en plats för dig.

Fan det är som gjort för mig.

Har ni kommit på något fancy namn till studion än och tror du EL går med på att vi distruberar konsten via GAF?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Fan det är som gjort för mig.

Har ni kommit på något fancy namn till studion än och tror du EL går med på att vi distruberar konsten via GAF?

Fat Bottomed Girls AB

Han måste gå med på't annars jävlar.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Tusen första får en Apple tröja, jag var där och köpte ett par earPods.
En tröja.

Allt det där för en tröja.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Sluta prata om porrstudion!

... Man blir ju nästan sugen att gå till Skatteverket å fixa papper för att starta ett företag.

Oroa dig inte, det är redan fixat :p namnbyte kostar typ bara ett par hundringar...
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Om vi har ett brett utbud i olika genres, skulle jag nästan föreslå "Porrtföljen".

pbf065-sweet_candy_ine0f0e.jpg


Perfekt!

Å andra sidan kan vi även ta ett vassare namn som i sin tur inte är relaterat till vuxenindustrin men samtidigt låter jävligt bra :

Compu-Hyper-Global-Mega-Net
 

Drencrom

Member
Om det skiter sig med studion så kan man ju annars arrangera gruppresor för män till Estland alá 'Torsk på Tallinn'

http://www.youtube.com/watch?v=EHcfncRaIKw

Å andra sidan kan vi även ta ett vassare namn som i sin tur inte är relaterat till vuxenindustrin men samtidigt låter jävligt bra :

Compu-Hyper-Global-Mega-Net

Med ett sånt hajtek namn så måste vi erbjuda något speciellt, typ porr i 4D

Tänk dig; man får känna lukten, känna prestationsångesten och en sveda när man pissar efteråt.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Haha, alltsååååååååååååå
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
fick mitt nya bankkort idag... jag är nöjd och så... MEN HUR SKA JAG KUNNA MEMORERA SIFFRORNA :_:? Dom är ju helt slumpmässiga!

Deppig nu :(

ilandsprobleeeeeeeeeeeeeeem!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
fick mitt nya bankkort idag... jag är nöjd och så... MEN HUR SKA JAG KUNNA MEMORERA SIFFRORNA :_:? Dom är ju helt slumpmässiga!

Deppig nu :(

ilandsprobleeeeeeeeeeeeeeem!

Pm me the combination and I'll help you remember it.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Done!

edit: Shit, I accidentally PMed Evilore the info! Oh well

Nmpn4.png
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Haha, oh KAOz... :3
 

ksan

Member
fick mitt nya bankkort idag... jag är nöjd och så... MEN HUR SKA JAG KUNNA MEMORERA SIFFRORNA :_:? Dom är ju helt slumpmässiga!

Deppig nu :(

ilandsprobleeeeeeeeeeeeeeem!

Köp en massa saker online ända tills du kommer ihåg siffrorna. Funkar alltid!
 

Zeppelin

Member
Köp en massa saker online ända tills du kommer ihåg siffrorna. Funkar alltid!

Mitt depraverade missbruk av onlinepizza.se har inneburit att jag förmodligen kommer glömma mitt eget personnummer långt innan jag glömmer siffrorna på mitt betalkort...
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Mitt depraverade missbruk av onlinepizza.se har inneburit att jag förmodligen kommer glömma mitt eget personnummer långt innan jag glömmer siffrorna på mitt betalkort...

Dreggel, fan vad jag saknar svensk pizza. Va helvete bor man utomlands för. :p
 
Top Bottom