• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

zam

Member
Mitt depraverade missbruk av onlinepizza.se har inneburit att jag förmodligen kommer glömma mitt eget personnummer långt innan jag glömmer siffrorna på mitt betalkort...

Fan att du nämner onlinepizza.se när jag är hungrig. DAMN YOU!
 

KAOz

Short bus special
Denna kväll sitter jag och småfunderar på om jag ska raka av håret.
Börjar bli långt-ish. Och backslick är inte helt min grej. Fast rakar jag det, ja, då ser jag ut som en Balkanfånge. Pest eller kolera.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Denna kväll sitter jag och småfunderar på om jag ska raka av håret.
Börjar bli långt-ish. Och backslick är inte helt min grej. Fast rakar jag det, ja, då ser jag ut som en Balkanfånge. Pest eller kolera.

Vad har vi sagt om det där, klart du ska raka av dig håret.
 

KAOz

Short bus special
Vad har vi sagt om det där, klart du ska raka av dig håret.

Jo, men... gah! Kommer se störd(are) ut. Beslutsångest.

Iof, jag ser inte helt borta ut om jag kör lite "längre" rakat. Och inte ned till skalpen. Brukar passa bättre.
 

strafer

member
Jag vet in...

iX9WGs8pgrvy7.gif
 

waypoetic

Banned
Folk ringer från nummer jag aldrig sett förut och väcker mig. Har sovit skitdåligt inatt. Självklart svarar jag inte men FAN låt mig få sova ut.

Uuuh..
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Folk ringer från nummer jag aldrig sett förut och väcker mig. Har sovit skitdåligt inatt. Självklart svarar jag inte men FAN låt mig få sova ut.

Uuuh..

Well for what it's worth så hade jag en period i våras då folk från Bangladesh ringde mig varje morgon kl 06:00 två veckor i rad.
 

KAOz

Short bus special
Well for what it's worth så hade jag en period i våras då folk från Bangladesh ringde mig varje morgon kl 06:00 två veckor i rad.

Pratade du med dem?
Du skulle pratat med dem. "Ich habla non Bengali motherfucker!"
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Haha FUCK. Fy fan.
.

Mm det var rena tortyren. Det värsta är att dom pratade engelska men vägrade lyssna på mig :

"He-llo?! Sharmin?!"

"You've got the wrong number"

"Shamin pls"

"Please don't call me anymore, do you understand?

"Is that you Sharmin?"


Varje dag. Mot slutet hoppades jag verkligen att det rörde sig om någon form av mobil-scam men det var verkligen ett gäng vilsna tanter.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
om det hände mig skulle jag börja mord- och bombhota dem

Jag var inte långt ifrån, emot de sista dagarna svor jag skiten ur mig... tror dom fattade hinten och slutade ringa.

Min sömn är helig sluta förstöra den...
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
...Ungefär vilka tider sover du?
This is vital to my interests.

Och följdfråga; vad tycker du om att vakna till skrikande i telefonen?

Ca 00:00-08:30 när sömnen "funkar", de senaste veckorna har det vart lägga sig 01:00 somna 05:00 gå upp 10:00.

Att vakna till folk som skriker i telefonen förkortar mitt liv med 10 år. Har inte många fler i mig.
 

KAOz

Short bus special
Okej, good to know.

Sätter alarmet på 06.00 då, vaknar upp imorgon, ställer om det, ringer dig direkt och kör väckarklockan mot telefonen. Så du får in lite rutin.

Jag är en sådan god samarit som hjälper folk. :D
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Jag kör alltid telefonen på helt ljudlöst (om jag inte väntar bootycall på helgen, vilket inte hänt så ofto på sistone dock. Förutom en söndag när jag hade telefonen på tyst, fml)


Nu, manlig förkylning. Ligger hemma i soffan och avlider.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Kaffe (ska tydligen vara bättre än te), filt, mycket vitlök och stark, varm mat. Samt piller.

Lider med dig dock. Är det värsta som finns.


Inge hört det om kaffe. Filt har jag, kör kycklingbiljong med vitlök, ingefära, torkad chili, citrongräs och pressad lime. Ska laga stark mat nu. Och åt stark mat igår. Ska nog gå att bli frisk, hoppas bara det går fort.

Tack för sympatin :)
 

waypoetic

Banned
Jag kör alltid telefonen på helt ljudlöst (om jag inte väntar bootycall på helgen, vilket inte hänt så ofto på sistone dock. Förutom en söndag när jag hade telefonen på tyst, fml)


Nu, manlig förkylning. Ligger hemma i soffan och avlider.

Vibrationerna från telefonen... Dom där jävla sataniska vibrationerna. Flight mode hädanefter för min del som sagt.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Vibrationerna från telefonen... Dom där jävla sataniska vibrationerna. Flight mode hädanefter för min del som sagt.

Har aldrig vibrationer på heller!

Om jag vill ha telefonen på, stänger jag bara av wifi och mobildata så man inte väcks av mail o dyl.
 

Keasar

Member
Det var som tusan, jag måste börja läsa Off-Topic lite mera. Hade ingen aning om att det fanns en Svensk GAF tråd här.

Hälsningar från Skövde!
 

antipod

Member
Inte helt ovanligt! :) Har hänt några gånger att jag gått in på webhallen.se med telefonen och jämfört priser när jag av någon konstig anledning går in i en GameStop. Ofta får man ett nytt spel för bara 30-50 kr mer.

Svårt val liksom.
 

KAOz

Short bus special
Inge hört det om kaffe. Filt har jag, kör kycklingbiljong med vitlök, ingefära, torkad chili, citrongräs och pressad lime. Ska laga stark mat nu. Och åt stark mat igår. Ska nog gå att bli frisk, hoppas bara det går fort.

Tack för sympatin :)

Kaffe innehåller fyra gånger mer antioxidanter än te. Dock är te förmodligen lättare och lenare för halsen. Men, lite rolig fakta där bara.
Åh, fan vad gott det lät.... mat!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
IDAG ÄR EN STOR DAG!

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!
 

KAOz

Short bus special
Having Chrome translate this thread for me makes it surprisingly readable. I'm on to you, Swedish gaf.

Ha-ha, there is nothing to... be on to us... on. Ha-ha, you funny guy you.

SVERIGE-GAF, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE! KOD SVART! REPETERAR, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
SVERIGE-GAF, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE! KOD SVART! REPETERAR, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE!

Hahahahahahahaha
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Ha-ha, there is nothing to... be on to us... on. Ha-ha, you funny guy you.

SVERIGE-GAF, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE! KOD SVART! REPETERAR, KATTEN SKRIKER I UGGLANS FULLMÅNE!


Inled operation Rövarspråket!
 
Top Bottom