• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Jag kan joina som en återkommande karaktär :

"Corky's Idiothörna!"

Där berättar jag om saker som gör mig arg.
 

KAOz

Short bus special
Do it!

Och bli argare och argare. Och tillslut skriker du på Persiska i typ 2 minuter. Varje avsnitt. Jag skulle lätt tuna in!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Ge oss ett smakprov :)

Cyklister som plingar trots att jag bokstavligen talat står på gräshelvetet och ger dom hela cykel/gång-banan för i helvete sluta plinga. Vad ska det leda till? Göra mig uppmärksam på att du är på väg? Varför i guds namn tror du jag befinner mig på det blöta gräsfanskapet till o börja med? För att det är gött med gröna skor? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER ?!
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Jag kan joina som en återkommande karaktär :

"Corky's Idiothörna!"

Där berättar jag om saker som gör mig arg.


Du skulle kunna göra succé med bara dina historier, ett par rants på det och du har snart eget radioprogram på SR!
 

KAOz

Short bus special
Du skulle kunna göra succé med bara dina historier, ett par rants på det och du har snart eget radioprogram på SR!

This! Absolut.

Corky berättar om knarkhundar, rumskamrater, hur man ser hur fort en bil går, problem med pass, hur en fylla kan utspelas med byxor runt anklarna och mycket mer.
YEEEESSSS!
 
Cyklister som plingar trots att jag bokstavligen talat står på gräshelvetet och ger dom hela cykel/gång-banan för i helvete sluta plinga. Vad ska det leda till? Göra mig uppmärksam på att du är på väg? Varför i guds namn tror du jag befinner mig på det blöta gräsfanskapet till o börja med? För att det är gött med gröna skor? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER ?!

Ha ha oh shit. Tror jag lärde mig att göra så när jag var liten, just för att uppmärksamma att man kommer :) och för att jävlas lite.
 

waypoetic

Banned
Cyklister som plingar trots att jag bokstavligen talat står på gräshelvetet och ger dom hela cykel/gång-banan för i helvete sluta plinga. Vad ska det leda till? Göra mig uppmärksam på att du är på väg? Varför i guds namn tror du jag befinner mig på det blöta gräsfanskapet till o börja med? För att det är gött med gröna skor? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER ?!

Jag gillar dig.

Let's make some heads roll....
 

Minamu

Member
Här i Skövde är det nästan ingen som har råd med en ringklocka:( Kanske en på hundra som plingar och de andra blir arga när man inte flyttar på sig... Värst är nog dem som ändå HAR en klocka på sitt ninjafordon men ändå envisas med att skrika tjohooo... Hade de otur när de tänkte eller? xD
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Cyklister som plingar trots att jag bokstavligen talat står på gräshelvetet och ger dom hela cykel/gång-banan för i helvete sluta plinga. Vad ska det leda till? Göra mig uppmärksam på att du är på väg? Varför i guds namn tror du jag befinner mig på det blöta gräsfanskapet till o börja med? För att det är gött med gröna skor? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER ?!

Kanske du trampat i bajs och är i färd med att tvätta skosulorna i gräsfanskapet och plingandet är för att undvika ett illa timat slutfärdande av ditt tvättande, samt återgång till gångbanan och deras förbipassering? Bara konstiga personer går i blött gräs utan anledning.

:)

det kan hända!
 

MasLegio

Banned
jag plingar inte ens när folk är på samma gata, bara när idioter går i cykelfältet eller idioter går över cykelfältet utan att ens se sig för.

ja, jag har kört på några som gått rakt ut i cykelfältet, hann bromsa så jag inte ramlade av men de får skylla sig själva om de får smutsiga kläder när jag kör på dem.
 

waypoetic

Banned
jag plingar inte ens när folk är på samma gata, bara när idioter går i cykelfältet eller idioter går över cykelfältet utan att ens se sig för.

ja, jag har kört på några som gått rakt ut i cykelfältet, hann bromsa så jag inte ramlade av men de får skylla sig själva om de får smutsiga kläder när jag kör på dem.

Dig, dig hatar vi.

Cyklister..
 

Forsete

Member
jag plingar inte ens när folk är på samma gata, bara när idioter går i cykelfältet eller idioter går över cykelfältet utan att ens se sig för.

ja, jag har kört på några som gått rakt ut i cykelfältet, hann bromsa så jag inte ramlade av men de får skylla sig själva om de får smutsiga kläder när jag kör på dem.

Säger samma sak fast som bilförare. Nästa cyklist som drar rakt ut på ett övergånsställe får smaka på 2 ton amerikanskt stål.

:p

In other news.. Mkt, mkt trevligt. Jag som älskar att vakna av kyrkans bjällrande jävla klocksatan på söndagsmorgonen. Mer religion i samhället, MOAR!
 

Enkidu

Member
In other news.. Mkt, mkt trevligt. Jag som älskar att vakna av kyrkans bjällrande jävla klocksatan på söndagsmorgonen. Mer religion i samhället, MOAR!
Om Moskén ligger så långt från närmaste bostadsområde att ingen skulle störas av det, varför bryr dem sig då om att ha något böneutrop? Känns som om det inte skulle fylla någon funktion om ingen hör det.
 

rezuth

Member
Säger samma sak fast som bilförare. Nästa cyklist som drar rakt ut på ett övergånsställe får smaka på 2 ton amerikanskt stål.

:p

In other news.. Mkt, mkt trevligt. Jag som älskar att vakna av kyrkans bjällrande jävla klocksatan på söndagsmorgonen. Mer religion i samhället, MOAR!

En gång i veckan är väl ganska okej om det inte är för tidigt. Jag hör ju ofta kyrkan som ligger nära ringa på veckorna så det är väl egentligen bara rättvists. Dock så skulle jag aldrig acceptera utrop fem på morgonen fem dar i veckan.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
En gång i veckan är väl ganska okej om det inte är för tidigt. Jag hör ju ofta kyrkan som ligger nära ringa på veckorna så det är väl egentligen bara rättvists. Dock så skulle jag aldrig acceptera utrop fem på morgonen fem dar i veckan.

Nu är jag ingen expert här men är inte böneutrop "långa" jämfört med x antal klanger från en kyrkklocka?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Vad händer för roligt idag då? Någon måste väl ändå vara här o hålla mig sällskap ;'[
 

KAOz

Short bus special
Jag måste nog gå ut med min skara vänner lite oftare har jag insett efter gårdagens bravader.
Börjar stillsamt med att komma till pubben, sätter oss. Första min ena kompis säger; "Jag ska ha vin. Vad vill du ha Micke?"
Öhum, öl tack.
När ölen är slut kommer hennes kompis och frågar vad jag vill ha. En öl till tack? Mer öl.
Fick mycket mycket öl, en dunderglass dessert eftersom vi alla var sugna, och mer öl.

Slutgiltig kostnad för hela kvällen: 0 SEK.

Jag tror de försöker supa ned mig.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Slutgiltig kostnad för hela kvällen: 0 SEK.

Jag tror de försöker supa ned mig.

Lyckades dom? :D


Dagens Corky GAF-Public-Service Announcement :

Om du under ditt nattliga surfande befinner dig i en situation där du på ett eller annat sätt presenteras med ett roligt klipp/länk vid namn Chainsaw Beheading gör du dig själv en tjänst att inte klicka på den såvida du inte vill ha svårt att sova de kommande åren.
 

KAOz

Short bus special
De ville supa ner och besudla dig! Blev du besudlad?

Inte besudlad. Vad jag vet iallafall. Ska dubbelkolla.

Lyckades dom? :D


Dagens Corky GAF-Public-Service Announcement :

Om du under ditt nattliga surfande befinner dig i en situation där du på ett eller annat sätt presenteras med ett roligt klipp/länk vid namn Chainsaw Beheading gör du dig själv en tjänst att inte klicka på den såvida du inte vill ha svårt att sova de kommande åren.

Lyckades helt klart. :D

.....varför.... varför gör du så? Vad är det för fel på dig?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
.....varför.... varför gör du så? Vad är det för fel på dig?

Det blev fel bara :( , man klickar på en länk och så helt plötsligt har man landat i the scary zone av internet och innan man hinner kryssa rutan för o stänga ner vadfan det nu är som än händer på skärmen så har man förstört sin vecka.

Dags och spela Super Mario Galaxy tills jag har förträngt de få sekunder av klippet jag såg. ( som tur så hann jag stänga ner rutan innan shit went down på riktigt )
 

rezuth

Member
Varför lirar ingen av er DOTA2 med mig? Nu har jag fått lira med ryssar i timmar. Dags för lite nuggets så man kan få energi igen.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Varför lirar ingen av er DOTA2 med mig? Nu har jag fått lira med ryssar i timmar. Dags för lite nuggets så man kan få energi igen.

eeey... jag har lirat typ 700h dota 2 men avinstallera tills slut eftersom ingen orkade köra :(

borde installera o ta en match då o då
 

KAOz

Short bus special
Varför lirar ingen av er DOTA2 med mig? Nu har jag fått lira med ryssar i timmar. Dags för lite nuggets så man kan få energi igen.

Vi sitter här I venten och spelar lite DOTA
Å pushar på å smeker,
Med motståndet vi leker
Vi sitter här I venten och spelar lite DOTA
Å springer runt å creepar,
Och motståndet vi sleepar

Förlåt. :,(
 
Har lyssnat en del på Hardcore Superstar de senaste dagarna, det var ett tag sedan. Egentligen helt sjukt hur mycket bättre de är än praktiskt taget hela rock-sverige.
 
Top Bottom