• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

zon

Member
Det blev onekligen en del WoW, sen aldrig mer. Att ta det lugnt är ganska skönt men stressen i att söka jobb som arbetslös är hemsk. Samtidigt så är man utanför då alla andra har pengar, jobb och saker att göra under dagarna. Det blir någon form av mental isolation.

Studera är betydligt bättre om man vill göra något och samtidigt ha tid för hobbies. Eller någon form av deltidsjobb.

Det där håller jag fullständigt med om. Även om det hade varit skönt att vara ledig några dagar då och då. ;)
 

Forsete

Member
hey_baberiba5_95754760.jpg

Död åt Tengil!.... Jag menar Tv4 och speciellt den gruppen "humorister".
 

waypoetic

Banned
Tittar på den nya Kanal 5-serien med Johnny och Mattias.

Har fått i mig ett glas vin och älskar att jag har hår på huvudet.

EDIT: Är Corky full?
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
EDIT: Är Corky full?

Hahaha jaa jag kunde lika gärna vart full, känner mig yr som satan... diethelvete.

Det jag menade var "när gör vi på swe-gaf något kul" ? Tänk hur mycket en menings innebörd kan ändras bara man glömmer bort ett ord...
 

waypoetic

Banned
Hahaha jaa jag kunde lika gärna vart full, känner mig yr som satan... diethelvete.

Det jag menade var "när gör vi på swe-gaf något kul" ? Tänk hur mycket en menings innebörd kan ändras bara man glömmer bort ett ord...

Det är ju ni i Örebro som har det enkelt. Resten av oss är så utspridda..
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Det är ju ni i Örebro som har det enkelt. Resten av oss är så utspridda..

Äh! Vart man än i landet befinner sig så är man inte längre bort än en 3-4 h lång tågresa till Örebro. Jag och KAOz ska leka gatumusiker nästa gång vi ses, har bara inte informerat han ännu...

KAOz på violin, Corky på tamburin.
 

Drencrom

Member
Hahaha jaa jag kunde lika gärna vart full, känner mig yr som satan... diethelvete.

Det jag menade var "när gör vi på swe-gaf något kul" ? Tänk hur mycket en menings innebörd kan ändras bara man glömmer bort ett ord...

Svälter du sig själv?
 

waypoetic

Banned
Äh! Vart man än i landet befinner sig så är man inte längre bort än en 3-4 h lång tågresa till Örebro. Jag och KAOz ska leka gatumusiker nästa gång vi ses, har bara inte informerat han ännu...

Sure, jag har en nära vän i Örebro så för mig är inte saken omöjlig :)
 

KAOz

Short bus special
Äh! Vart man än i landet befinner sig så är man inte längre bort än en 3-4 h lång tågresa till Örebro. Jag och KAOz ska leka gatumusiker nästa gång vi ses, har bara inte informerat han ännu...

KAOz på violin, Corky på tamburin.

Trodde vi skulle köra stå-upp komik samtidigt?

Fast med vår musikaliska talang är det som Anna Lindh, hugget som stucket liksom.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Trodde vi skulle köra stå-upp komik samtidigt?

Det också, det också. Jag har tränat på nytt material :

"Alltså, vad är grejjen med flygplansmat. Va? VA?! Tack."





Fast med vår musikaliska talang är det som Anna Lindh, hugget som stucket liksom.

Jag kommer hamna i helvetet, så det spelar ingen roll att jag skrattade som fan åt det där...
 
Trodde vi skulle köra stå-upp komik samtidigt?

Fast med vår musikaliska talang är det som Anna Lindh, hugget som stucket liksom.

Haha den ska jag nog ta och stjäla faktiskt. Om det blir swe-gaf träff i Örebro skulle jag kanske kunna dyka upp beroende på om det passar.
 

KAOz

Short bus special
Jag trodde det var porr ni skulle syssla med?

Inte bara jag och Corky. Det här är bara ett litet sidoprojekt där vi kan pimpa oss och tjäna snabba pengar.
Tillslut kommer vi ha pengar till hur mycket sprit som helst. Skillnaden på oss och A-lagare, tja, typ 25 år.
 

Forsete

Member
En på jobbet är besatt av hårig Västtysk porr. Rabblar en massa namn på skådespeleskor (ops, sexistiskt!) hela tiden.
Får ta mig en titt någon gång. :p
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Sitter o filar lite på manuscriptet, här är en GAF-exclusive preview

captureulkyz.png
 

KAOz

Short bus special
Notera att det står servitör och inte servitris...

edit : om det nu inte är din grejj dvs, I ain't judging.

Ditt manus var bättre än mitt. Vi använder ditt.

Mitt var:
Daniel går till biblioteket för att lämna en bok.
Hanna sitter i kassan.
Daniel: "Hej, jag vill lämna en bok."
Hanna: "Det kan du få."
Paus.
Hanna: "Och mycket mer."

Knull-scen med olika människor i 68 minuter.

Daniel går hem, men har en sista dialog.
Daniel: "Tur att jag slapp betala försenings-avgift."
FIN
 

waypoetic

Banned
Yupp. Kommentarerna till klippet är helt otroliga.. Kids som kallar sidorna de attackerade för meningslösa - är Swedbank.se en onödig sida? Är banktjänster något vi behöver?

De där hackersna är så jävla fåniga och minst sagt irriterande. Dom är arga på den svenska polisen och våran myndighet...... Swedbank?

Uh.
 

MasLegio

Banned
anonymous och assange-anhängarna är lika intelligenta och välutbildade som 50 åriga män i glesbygden som röstar på SD. De vet lika mycket om omvärlden också....


bara en massa isolerade kids som inte vet mycket om verkligheten utan okritiskt suger åt sig den informationen de råkar komma över på 4chan och liknande internetskitssidor.

Bara att se deras konstanta missbruk av #svpol på twitter så ser man hur "välinformerade" de är.
 

Forsete

Member
Ge fan i Swedbank!

Anon är roliga, dessa attacker drabbar främst vanligt folk, myndigheterna kunde ju inte bry sig mindre.

Väx upp för tusan.
 
Top Bottom