• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

waypoetic

Banned
Nu har dom även attackerat Socialstyrelsens hemsida.

Alltså... Vad i helvete? Finns det en anti-Anon grupp som kan göra en motattack? Ska dom attackera nån så är det väl polisen.se?
 

Forsete

Member
Riksbanken nästa mål.

RUN FOR YOUR LIVES!

”Ikväll klockan 21 GMT (läs: 23.00 svensk tid, reds. anm) slår vi till mot deras plånböcker”
 

Forsete

Member
mmmm

det är ju jättefarligt för ekonomin om Riksbankens webbsida går ner.....

Riksbankens server är ur-servern i hela sverige. Alla andra servrar är seriekopplade med den. Det blir totalt kaoz om den går ner, säg hej till härdsmältor osv.
 

waypoetic

Banned
Riksbankens server är ur-servern i hela sverige. Alla andra servrar är seriekopplade med den. Det blir totalt kaoz om den går ner, säg hej till härdsmältor osv.

Allt för få ladda ner Pink's nya album gratis från PB.... Panka, bittra tonåringar med datorer :(

EDIT: Kanske bör gå och ta ut det man har på bankkontot...?
 

MasLegio

Banned
Riksbankens server är ur-servern i hela sverige. Alla andra servrar är seriekopplade med den. Det blir totalt kaoz om den går ner, säg hej till härdsmältor osv.

it6-600x600.jpg

börjar nästan hoppas att Pirate Bay läggs ner för alltid.

De (pirate bay) borde ta avstånd från vad som sker nu, för de får väldigt negativa associationer med vad som händer nu för många svenskar.
 

Labadal

Member
:[ så du rekommenderar inte en flytt dit alltså `?

En kompis bodde där i 18 månader. Han gillade människorna där men var inte förtjust i mycket annat.

Själv hatar jag snö av hela mitt hjärta. Ge mig snö i december, sen räcker det.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Värst vad alla är tysta då. Komigen Britt-Marie kör för fa-an.
 

Forsete

Member
Bara jag som får sura uppstötningar av Scrubs?

Oftast på gott humör efter Family Guy, sedan kommer Scrubs och förstör alltsammans! FU!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Bara jag som får sura uppstötningar av Scrubs?

Oftast på gott humör efter Family Guy, sedan kommer Scrubs och förstör alltsammans! FU!

Tack, har aldrig gillat scrubs jag får panik när jag ser skiten på tv. Känns som att jag alltid vart ensam i detta, suttit bland folk som gapflabbat åt någon jävla vaktmästare som tittar konstigt på en sjuksköterska och tycker det är det roligaste som visats på tv.
 
Haha gillar bilderna. Den där med grabbarna utanför skivbutiken har jag sett förut, älskar sådana "vi är kränkta" artiklar.

En fråga till snus-gaf, jag antar att det finns några utav er här. Ibland efter att jag tar ut min snus domnar tandköttet där den legat bort, känns skitskumt. Liksom lite som att det är något korn som ligget och skaver, har blivit mer frekvent också, och igår när jag vaknade var det så också, förvisso bara i några sekunder men ändå.
 

MasLegio

Banned
Haha gillar bilderna. Den där med grabbarna utanför skivbutiken har jag sett förut, älskar sådana "vi är kränkta" artiklar.

En fråga till snus-gaf, jag antar att det finns några utav er här. Ibland efter att jag tar ut min snus domnar tandköttet där den legat bort, känns skitskumt. Liksom lite som att det är något korn som ligget och skaver, har blivit mer frekvent också, och igår när jag vaknade var det så också, förvisso bara i några sekunder men ändå.

kanske för att snus är så otroligt hälsosamt?


Snusning påverkar hälsan i munnen på flera sätt. Tänderna blir missfärgade, tandhalsar blottläggs och tänderna förlorar benfäste där prillan läggs.

Tandköttet där prillan läggs förvandlas från en sund ljusrosa slät yta till ett blekt, räfflat och hårt tandkött, som liknar elefanthud.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Haha gillar bilderna. Den där med grabbarna utanför skivbutiken har jag sett förut, älskar sådana "vi är kränkta" artiklar.

En fråga till snus-gaf, jag antar att det finns några utav er här. Ibland efter att jag tar ut min snus domnar tandköttet där den legat bort, känns skitskumt. Liksom lite som att det är något korn som ligget och skaver, har blivit mer frekvent också, och igår när jag vaknade var det så också, förvisso bara i några sekunder men ändå.

Har du sett Oz?
 

KAOz

Short bus special
Du vet att den är fake?

Stadshuset har inte två torn...

Klart det inte har. Ena byggdes ju aldrig upp igen efter att bilarna flög in i dem.

Lite koll har jag. D'uh. Biografi var alltid mitt starkaste ämne i skolan.
 
Nah, en snubbe som får lite problem med sitt tandkött bara :)

Kul med lite krig här i Karlstad också, folk som skjuter hej-vilt o någon blev träffad i bröstet. Dags o flytta till Kiruna.

Varit "gängkrig" hela sommaren i Eskilstuna. För att vara en så självproklamerat farlig stad har jag aldrig känt mig osäker.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Man rakar sig, 4 dagar senare är det tillbaka.

Får väl förbereda mig inför vintern.

Hahaha stackarn...

Om jag inte rakar mig på toaletten hos företaget jag ska på intervju hos på så sker den med stubb.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Indirekt, föräldrarna är därifrån så jag är ofta i Kiruna och hälsar på, så sent som i helgen som var faktiskt. Underbar stad.

Hur är jobbsituationen därborta? Dvs hurpass lätt/svårt är det i dagsläget att få anställning?
 
Top Bottom