• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Netflix är lite förvirrande. Kan man markera saker som man vill se senare. Få en lista med sånt eller är det hela tiden rekommenderade saker som skall dyka upp?

Hjälp :)
 

KAOz

Short bus special
Snart säger du att MLP är för småbarn också....

Då jävlar.

Jeeeeflar.

KAOz håll i mig!

4f4w2.gif
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Det är en såndär "if I tell you I have to kill you" scenario. Jag tror på fullaste allvar att den där snubben inte kommer sova lugnt förräns vi som var i rummet dör på ett eller annat sätt.


Är ju det jag menar, sprid det nu innan det är för sent!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Julmust smakar som att någon crackhead försökt testa sig fram till receptet på cocacola och på vägen dit misslyckats horribelt.
 

Zeppelin

Member
Scoutade precis på mitt lokala Hemköp - ingen julmust än så länge.

Julmust smakar som att någon crackhead försökt testa sig fram till receptet på cocacola och på vägen dit misslyckats horribelt.

Jag har efter 5 minuters letande fortfarande inte hittat någon .gif som kan beskriva hur fel du har!
 

antipod

Member
Julmust >> Coca-Cola

Fast det finns julmust och så finns det julmust. Coca-Colas (företaget) egna försök till julmust var inte så värst god.
 

strafer

member
Kan man byta ut Kalle Anka mot julbord? För jag har tröttnat lite på ett 20 år gammalt program (om inte dem har gjort något de senaste 5-6 åren, har inte tittat på länge). :p

Brukar bara titta på Kalle och majsätningen sen stänger jag av.

Har inte riktigt brytt mig så mycket sen Arne Weise försvann.
 

KAOz

Short bus special
Jag har upptäckt att jag och mina kollegor är "the B Company". Otroligt, speciella människor jag jobbar med.

Exempel; vi spelade Hänga Gubbe. Ordet i sin helhet var "Fuskare", dock stod bara "_ _ skare" utskrivet.
Vid åsynen av detta brister en av mina vänner ut "PÅSKHARE ÄR DET JU!" i den mest nöjda, självklara och lyckliga ton jag har hört.
Japp.

Also, en av dem ser ut som tjockisen i Full Metal Jacket. Konstant samma psykblick också. Hatar när han pratar med mig och ser mig i ögonen......
 

ksan

Member
Har för mig att jag hitta hit tack vare Cdammen och någon irc-kanal som hade folk från sp.se.

Undra hur kvalitén på mina posts var där dock... Kan nog inte ha varit några höjdare...

Kanske inte är så bra nu heller i och för sig =D
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Ah den röda tiden, det var länge sen. Tror mitt första forum när det begav sig var jenovasvittnen. (Nej inte jehovas.) Något Final Fantasy fanforum, hade bara spelat 7an men några av mina kompisar hängde där så jag blev medlem jag också.
 

strafer

member
Ah den röda tiden, det var länge sen. Tror mitt första forum när det begav sig var jenovasvittnen. (Nej inte jehovas.) Något Final Fantasy fanforum, hade bara spelat 7an men några av mina kompisar hängde där så jag blev medlem jag också.

hestpappa var ju bara för jävla rolig.

ja snart e d sommar lov me solem o bad i fin vatten!! men d e nån veka kvar om ja ska va erlig!

va ska ni gö i skolorna siist dom veckor?! skelv ska vi ta d lugnt!!! kaksnke leka roliga leken man skrattar ur munn med!!! på freda e d tjiki bits på vår skola! dom e goda som man kan legga rakt i mun.. två st bruk få plats.. asså e frågann ee d nått got i du skola sista veckan?!

en lit tråd får dom sista vekkan.. d förtjänar dom *HEHEHEHEH*!!!

o inga diss nuw...smör elkat
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Man vet att vintern kommit då man börjar sova med mössa.

Förhelvete.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Julmust blir äckligt efter ett tag (speciellt under julhelgen), men glögg är rätt gott.

När någon för första gången erbjöd mig glögg tänkte jag "ujjamej vad gött, en kall, söt och förfriskande dryck förväntas"

Istället fick jag en syrlig, kokhet och spritig ( ja... spritig ) häxblanding med mandlar i. Alltså... vissa saker skrämmer ju slag på en.

Min reaktion :

oie_20185738lr8hQrbK.gif
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
mössa, tjocktröjja, gosiga mittens + ett fetingelement bredvid mig atm.

Gotta keep myself warm with all dat WoW-micro y'know
 

ksan

Member
Enda som saknas i Julmust är koffein, då skulle det vara den bästa drycken någonsin alla kategorier
(förutom öl kanske?)
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Enda som saknas i Julmust är koffein, då skulle det vara den bästa drycken någonsin alla kategorier (förutom öl kanske?)

Jag önskar att jag kunde dricka öl, men om någon ger mig hästpiss och säger att det är öl skulle jag inte kunna märka skillnaden.
 

KAOz

Short bus special
Glad att jag inte är ensam i min avsky mot julmust. Glögg däremot är förjävla fint en kall vinterkväll.

Oh, Påskmust > Julmust.

Så ni vet!
 

Forsete

Member
Oh hi there.. I am here to revoke ur citizenships.

dennyaordningen.jpg

Lystring, lystring! Det är numera olagligt att hata julmust. Brott mot denna nya lag (AD 2012-10-16 kl: 20:30) bestraffas med landsförvisning. Hat mot julmust i exil straffas med lönnmord utfört av... MUST!
 
Top Bottom