• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

KAOz

Short bus special
Fy tusan vad man hatar att vakna så himla tidigt. Åker till Stockholm idag för att gå på GAMEX och visa upp spelet Cloudbuilt jag är med och utvecklar. Ska bli intressant.

Klaga inte.

Var firmafest igår för mig. Tror du man är vaken idag? Nääääääää. Urk. Lovar att 80% kommer ringa in och sjukanmäla sig.
Gratis sprit och gratis mat är gott, men, en vardag med jobb efter.....uschligt.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Klaga inte.

Var firmafest igår för mig. Tror du man är vaken idag? Nääääääää. Urk. Lovar att 80% kommer ringa in och sjukanmäla sig.
Gratis sprit och gratis mat är gott, men, en vardag med jobb efter.....uschligt.

Men komigen vekling... du ska ju dyka upp full på jobbet speciellt med tanke på att du arbetar med tungt maskineri.

#tenmonthssincelastfylla
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Vadå 10 månader? Vad säger du människa!

Brukar inte dricka :( har knappt någon självkontroll som det är och när alkohol introduceras så vet ingen hur det slutar. Vaknar i något dike med en blodig mormorsklänning på mig...

Filmen Hangover är baserad på mina utekvällar.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Jag är skeptisk! Kör bah!


Just nu har jag kraftig matkoma efter att ha satt i mig 380 gram korv med mos, ärtor och karamelliserad lök. Till det en italiensk riktigt bra öl, och nu en Talisker.

...och en tjejkompis som jag, dum som jag är, föreslog att vi skulle ta en öl messade precis. Dör.
 

aku:jiki

Member
#tenmonthssincelastfylla
Klår dig med mina 15 månader! Och den gången var bara för att jag gick ut i köket för att hämta Trocadero typ 04:00 en lördagsmorgon och min (kvinnliga) rumskamrat satt och efterfestade med en löjligt söt tjej så jag hakade på. Så det handlade till 0% om att faktiskt vilja förtära alkohol.

Däremot informerade polisen mig om att jag har minst fem gånger högre THC-halt i blodet än gemene kriminell. Något att vara stolt över.
 

Majine

Banned
fdsbh.jpg


Det sprids via internet nu!?
 

KAOz

Short bus special
Så, dags för maskeradparty idag då.

Gonna be the knökfull, och klädd som Mr Scratch från Alan Wake. Med en förjävla massa blod över mig. Kommer bli underbart.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Jag ger upp. Fr.o.m nu är jag officiellt en gammal tråkig gubbe... nästa gång äckliga, förbannade ungjävlar (~20 åringar ) får för sig att sjunga ( se : skrika så lungorna blöder ) "bira bira bira bärs bärs bärs" på bussen 40 min i sträck så SPRÄNGER JAG FAN UPP BUSSHELVETET SATANS SKITUNGAR HÅLL KÄFTEN KAN JAG INTE FÅ LITE LUGN O RO?!?!?!?!??!
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
FYFAN VAD KUL JAG HAR DET IKVÄLL :D JAG OCH MINA POLAREN ÅKER FÖRBI NÅGRA STÄLLEN HÄR I KARLSTAD OCH VI SJUNGER, SKRIKER OCH HAR KUL :D

FYFAN VAD DET ÖSER PÅ JUST NUUUUUUUU!
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
FYFAN VAD KUL JAG HAR DET IKVÄLL :D JAG OCH MINA POLAREN ÅKER FÖRBI NÅGRA STÄLLEN HÄR I KARLSTAD OCH VI SJUNGER, SKRIKER OCH HAR KUL :D

FYFAN VAD DET ÖSER PÅ JUST NUUUUUUUU!

Yoshi jag vet vart du bor.

En lyxig kattmatsburk + kidnappspåse = profit
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
:_: Noooooooooooo
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Min helg är nu förstörd, det enda jag kan tänka på är hur mycket jag hatar djuren jag fick dela buss med. Hädanefter går jag hem, även om det är 10 mil.
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Min helg är nu förstörd, det enda jag kan tänka på är hur mycket jag hatar djuren jag fick dela buss med. Hädanefter går jag hem, även om det är 10 mil.
Flytta till Örebro, bo hos mig ♥
 

aku:jiki

Member
Låter som att jag inte blir ensam om att köra filmsöndag på soffan hela dagen!

Jag började med Total Recall, som var över förväntan, och fortsätter med Hunger Games... Not sure if serious. Som en korsning mellan en Lady Gaga-video och Battle Royale.
 
Låter som att jag inte blir ensam om att köra filmsöndag på soffan hela dagen!

Jag började med Total Recall, som var över förväntan, och fortsätter med Hunger Games... Not sure if serious. Som en korsning mellan en Lady Gaga-video och Battle Royale.

Se secret in their eyes om du inte redan sett den, såg den igår. Otroligt bra.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Låter som att jag inte blir ensam om att köra filmsöndag på soffan hela dagen!

Jag började med Total Recall, som var över förväntan, och fortsätter med Hunger Games... Not sure if serious. Som en korsning mellan en Lady Gaga-video och Battle Royale.


Hunger games är katastrofalt usel.
 

waypoetic

Banned
Låter som att jag inte blir ensam om att köra filmsöndag på soffan hela dagen!

Jag började med Total Recall, som var över förväntan, och fortsätter med Hunger Games... Not sure if serious. Som en korsning mellan en Lady Gaga-video och Battle Royale.

Tog en promenad runt bukten nyss pga detta. Tack för tipset om sceneriet! Nu ska jag hämta en påse chips.
 

waypoetic

Banned
Den där 'Hunger Games' filmen förstår inte jag storheten med. Inte direkt för att den är en fullträff, det är ju mest fansen och kvällstidningarna som hypade upp den, men upplägget är så otroligt tunt. Hade hellre sett Twilight-trilogin.
 

aku:jiki

Member
Hunger games är katastrofalt usel.
Har en halvtimme kvar och som film är den egentligen inte så dålig, men manuset är väl inte direkt det smartaste. Fast nu verkar jag helt ha tappat intresset för filmen och det är väl inte bra betyg... Är hon och blondie kära helt plötsligt trots att hon hatade honom för typ en kvart sen? Störde mig också på att det enormt långa träningsintrot visade hur Katniss blev hårdare och hårdare men så fort spelen började så kutade hon och hon har bara gömt sig och fegat hela tiden.

Huvudskådisen är ju söt i alla fall. <3

Edit: Okej, nu hånglar de igen. Jag har definitivt typ somnat till eller så sket de i att förklara när de blev lovers.
 
Top Bottom