• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Tunesmith

formerly "chigiri"
Är i Göteborg på kort affärsresa, fan vad modemedvetna alla är. Helt fantastiskt, har också köpt lite ny garderob själv. Man får passa på medans man är i civiliserade trakter. :)
 

Mr Swine

Banned
Är i Göteborg på kort affärsresa, fan vad modemedvetna alla är. Helt fantastiskt, har också köpt lite ny garderob själv. Man får passa på medans man är i civiliserade trakter. :)

Bästa stad i hela Sverige! Bättre än stressiga Stockholm :/

Nu har man köpt biljetter till dans maran på fredag och lördag :)
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Är vi torra för att det inte regnar lika mycket här som i Göteborg? :(
Stela i beteende jämfört med goa götefolket, väldigt introverta med absolut ingen ögonkontakt alls på stan/tbanan. Söder e väldigt kul att strosa i dock med alla speciella personer som utrycker sin unikhet genom att klä sig exakt som alla andra i området. :p
(Har själv bott där så är delvis skyldig av detta själv)
 

Drencrom

Member
Nu vill jag bara påpeka en sak för Fördoms-GAF med Forsete i spetsen. Den här killen.... Cletus, med den oumbärligt tunga brytningen är i verkligheten en ur-svensk kille vid namn Christer eller Christian, något i den stilen. Jag fick se hans ansikte 10 min in i ufc-matchen och jag blev mer eller mindre shockad när jag såg att det var en blond, ljus kille som stod och pratade så ghetto att jag skämdes ända ner på cell-nivå.

Men ja, Cletus fick stryk och hoppade av bussen innan han blev tagen av polisen.

Var det inte han som var SD:are och som blev bannad för ett zigenar skämt?
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Forsete är hardcore, seriöst. Han är en riktigt schysst snubbe :3
 

ksan

Member
Sluta kränk oss :'(

Sluta ge dem hopp om att vi bryr oss om deras åsikt!
Tror inte ens att de fattar att du är ironisk... Fy faaaaan...

Men trots allt måste jag säga att det är lite kul att internet finns tillgängligt utanför stadens gränser nuförtiden!
Man lär sig så mycket om trilobiternas anpassning till modern teknik.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Corky, du är inte ensam (polare som la upp på facebook, hans brorsa som sitter)!

YBqF9.jpg
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Underbart citat från killen också!

Hela den där jävla fadäsen har fått mig att cementera mina fördomar gentemot SD:partiet ännu mer. Pajaser.

Han ljuger rakt ut framför kameran och förnekar allt, därefter laddar han upp en redigerad version med allt det smaskiga bortklippt för att till sist skylla allt på alkohol och minnesförlust. Killen ska vara en topp-politiker också. Önskar ibland att SD hade mer makt ( mandat ) så hela landet kunde få se hur inkompetenta de alla framstår, dock om man utgår från stödet Almqvist fått efter hans "snedsteg" kan dessa människor göra bort sig hur mycket som helst utan att gå miste om sina kärnväljare.

Corky, du är inte ensam (polare som la upp på facebook, hans brorsa som sitter)!

Hahahahah fyfan, gött att han tar det med en klackspark iaf ( innerst inne vill han döda sina vänner var så säker på det).
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Hela den där jävla fadäsen har fått mig att cementera mina fördomar gentemot SD:partiet ännu mer. Pajaser.

Han ljuger rakt ut framför kameran och förnekar allt, därefter laddar han upp en redigerad version med allt det smaskiga bortklippt för att till sist skylla allt på alkohol och minnesförlust. Killen ska vara en topp-politiker också. Önskar ibland att SD hade mer makt ( mandat ) så hela landet kunde få se hur inkompetenta de alla framstår, dock om man utgår från stödet Almqvist fått efter hans "snedsteg" kan dessa människor göra bort sig hur mycket som helst utan att gå miste om sina kärnväljare.



Hahahahah fyfan, gött att han tar det med en klackspark iaf ( innerst inne vill han döda sina vänner var så säker på det).


Tror inte det var hans polare, och han är iranier själv (eller var Yousefali härstammar ifrån). De skämtar ganska friskt med sig själva.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Tror inte det var hans polare, och han är iranier själv (eller var Yousefali härstammar ifrån). De skämtar ganska friskt med sig själva.

Yeah låter som ett persiskt namn. Ja det är väl det enda man kan göra vid det laget haha.
 

Labadal

Member
Det var en vänskapsmatch så båda lagen testade många nya spelare men ändå kul. Är inte helt insatt i det engelska landslaget men det var väl mer eller mindre det vanliga.



Så jäkla nice.

Det var ganska många som inte spelade i England. Men ändå kul för Sverige att få en vinst på nya nationalarenan.
 

aku:jiki

Member
Han ljuger rakt ut framför kameran och förnekar allt, därefter laddar han upp en redigerad version med allt det smaskiga bortklippt för att till sist skylla allt på alkohol och minnesförlust. Killen ska vara en topp-politiker också. Önskar ibland att SD hade mer makt ( mandat ) så hela landet kunde få se hur inkompetenta de alla framstår, dock om man utgår från stödet Almqvist fått efter hans "snedsteg" kan dessa människor göra bort sig hur mycket som helst utan att gå miste om sina kärnväljare.
Det är lite skrämmande hur folk ser på politik. Många behandlar det som om det vore sport, och de "håller på sitt favvolag" som en krycka för att definera sin egen personlighet. "Det här kan jag inte säga emot, jag är ju SD:are och skulle jag fundera över mina värderingar och byta parti faller ju hela min självbild!" Tycker förvisso att det är värre när folk låser sig i de större partierna istället för att kolla efter alternativa politiker och partier; SD är ju en mygga i jämförelse. Det är frustrerande att tänka på att om alla bara funderade över vad som är bäst för sig själva och sina närmast stående skulle vi kunna ha en fundamental politisk revolution, men istället förblir det "jag är moderat och så är det bara" i all evinnerlighet.

Och det där målet var ju bara löjlig tur. Kul att se, men imponerande är ju inte rätt ord.
 
Att säga att målet bara är tur är att sälja det lite kort tycker jag. Klart det är mycket tur men inte många som varken skulle försökt eller satt det. Jag satt mest och garva för det är så löjligt att det inte ens ska gå.
 

waypoetic

Banned
Nu är det massa jävla benskörhets... Jag menar fotboll. Min dom av den där sparken : tur.

EDIT : En fakie 360 flip utför en 10 trappa däremot, DET är skicklighet och talang!
 
Top Bottom