• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
capture8sumo.png


Jag är sjuk. Tror inte på tramset men fanimig hoppas jag att jorden går under 21a för jag klarar inte av det här mer.
 

ksan

Member
http://www.abload.de/img/capture8sumo.png[IMG]

Jag är sjuk. Tror inte på tramset men fanimig [b]hoppas jag att jorden går under 21a[/b] för jag klarar inte av det här mer.[/QUOTE]

Kom ihåg att äta upp resten av chokladkalendern innan dess!
 

waypoetic

Banned
Feven ja, kortlivad karriär...

Hon och Peshi. Iofs har ju Peshi gjort lite collabs' med andra, t ex Organismen, men hon har ju inte gjort nån soloplatta så vitt jag vet. Kvinnliga rappare i det här landet har en jäkla kort brinntid - tror mestadels det beror på ett klent engagemang.
 

KAOz

Short bus special
Feven ja, kortlivad karriär...

Hon och Peshi. Iofs har ju Peshi gjort lite collabs' med andra, t ex Organismen, men hon har ju inte gjort nån soloplatta så vitt jag vet. Kvinnliga rappare i det här landet har en jäkla kort brinntid - tror mestadels det beror på ett klent engagemang.

Berodde dock inte Peshi's och Organismes samarbete mer på att de två var tillsammans under en längre tid? Hon verkade försvinna bort efter att de splittrade.

Fuck. Nu blev jag glad, saknar bra svensk bom-bap shit. Dags för Göteborgs stolthet då; PST-Q.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Bo på hotell i sin egen stad är ju trevligt, men fan vad det suger att bo vid en vältrafikerad väg. Blivit väckt av plogbilar typ varje natt.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Man vänjer sig. Jag kan nästan använda rusningstrafiken som väckarklocka.

Alltså, jag ska ju upp innan rusningstrafiken börjar. Men plogbilarna som skrapar vägfan halva natten är ju svårare att undvika. Skithotell, köp bättre fönster hehe.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Aah, bastat och badat bubbelkopp, och nu säng med en burgare från room service påväg. Trevligt hotell det här Diplomat.
 

Labadal

Member
Lovat mig själv att jag ska spela minst 40 timmar innan jag börjar jobba igen efter nyår. Idag har det blivit 4 timmars spelande. Får se om planen håller.
 

Labadal

Member
Så jävla pepp på prinskorv och mimosasallad.

åter gott. Själv åt jag en 180 gram hemlagad hamburgare med ketchup. Istället för grönsaker hade jag pommes. Fyfan vad nyttig jag känner mig. Fick kompensera med att endast äta sallad till kvällsmat.
 
Top Bottom