• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

KAOz

Short bus special
Idag, och nästa Fredag är de bästa dagarna på året.

Julbord med julfest och gratis sprit.

Mycket nöjd nu. Förutom all den helvetiska snön. Den gör att jag är mindre nöjd.
 

Batongen

Banned
Justja, har hört att engelsmän ballar ur totalt av snöflingor. Hur går det där just nu?

Kom ungefär 1 cm häromdagen som nu har smält bort. Det var väl inte snön i sig som orsakade problem den här gången utan underkylt regn med inställda tåg osv. Fast britterna är roliga, så fort de snöar så tar de fram sina paraplyer. Ganska roligt att se faktiskt ;).
Bävar inför mer snö innan jul då jag flyger tillbaks till Sverige.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Sjysst brud.

Holy shit 0_0

Nej Corky, nej.


Det är vid den här punkten en normal människa hade sagt "Haha nesh grabbar det var inte så jag menade"...

Som tur är är jag knappast normal, därmed kan jag utan skam säga : Nej jag har ingen brud men om det var priset så skulle jag dricka glas efter glas av hennes biologiska Bloody Marys om det nu var nyckeln till hennes hjärta.

edit : Röv då, de har ju flyttat oss till offtopic community tillsammans med alla andra drägg... oh well, det här stället är rena wastelandet så nu får jag verkligen tycka o säga vad jag vill.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Det är vid den här punkten en normal människa hade sagt "Haha nesh grabbar det var inte så jag menade"...

Som tur är är jag knappast normal, därmed kan jag utan skam säga : Nej jag har ingen brud men om det var priset så skulle jag dricka glas efter glas av hennes biologiska Bloody Marys om det nu var nyckeln till hennes hjärta.

edit : Röv då, de har ju flyttat oss till offtopic community tillsammans med alla andra drägg... oh well, det här stället är rena wastelandet så nu får jag verkligen tycka o säga vad jag vill.


Åh fy fan så kränkande! Lackar, efter allt vi gjorde för EviLore!

Det är rätta takter Corky!
 

KAOz

Short bus special
edit : Röv då, de har ju flyttat oss till offtopic community tillsammans med alla andra drägg... oh well, det här stället är rena wastelandet så nu får jag verkligen tycka o säga vad jag vill.

Wait wait wait waaaaaaait fucking hooooooold it right there!

Wow.

Du har alltså hållt tillbaka? Shiet. Är lite nyfiken på en unhinged Corky nu.
 

KAOz

Short bus special
Det har vi faktiskt. Bästa är när Poetic börjar skrika och gorma åt lagkamrater för att de är slöa. Medans jag springer runt, fånar mig, droppar C4 på ALLT och är.... ja... KAOz.
 

Drencrom

Member
Lite sugen på att skaffa BF3 bara för att kunna sabotera för er och höra era vackra röster

Fast har liksom överskridit min spelbudget påsistone så att säga...
 

waypoetic

Banned
Det har vi faktiskt. Bästa är när Poetic börjar skrika och gorma åt lagkamrater för att de är slöa. Medans jag springer runt, fånar mig, droppar C4 på ALLT och är.... ja... KAOz.

Jag borde bli gympalärare för gymnasieelever.

giggidy
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Har hemtenta som ska vara klar natten mellan onsdag och torsdag, började skriva idag. Yay.

Hemtenta... gud så mycket skit jag hade ätit för att få göra hemtentor istället för salstenta.

SLUTA PRASSLA MED DE DÄR DUMLEBLADEN!

VEM I HELVETE TAR MED SIG 4 BURKAR COLA!? *ptfsch!*
 

KAOz

Short bus special
Hemtenta... gud så mycket skit jag hade ätit för att få göra hemtentor istället för salstenta.

SLUTA PRASSLA MED DE DÄR DUMLEBLADEN!

VEM I HELVETE TAR MED SIG 4 BURKAR COLA!? *ptfsch!*

Var likadant när jag gjorde Högskoleprovet.

Sätter sig en nisse bredvid mig. Drar fram en kexchoklad efter ett tag. KRUNCH. KNASTER KNASTER. KRUNCH.
Började bli tokig. Sedan avslutade han den.

Tio minuter senare tog han fram ett äpple. KRUNCH! KNASTER KNASTER!

Efter rasten kom han tillbaka. MED EN PÅSE JÄVLA KEX! FÖR I HELVETE DITT JÄVLA LUDER! Han siktade på att äta allt som lät högt tror jag. AS!
 

Ledsen

Member
Hemtenta... gud så mycket skit jag hade ätit för att få göra hemtentor istället för salstenta.

SLUTA PRASSLA MED DE DÄR DUMLEBLADEN!

VEM I HELVETE TAR MED SIG 4 BURKAR COLA!? *ptfsch!*

hemtentor suger för man har så sjukt lång tid på sig så det slutar med att man skjuter på det istället för att smälla av det på ett par timmar som på salstenta. älskade salstentor! 2 timmar sen frihet!
 
Hemtenta... gud så mycket skit jag hade ätit för att få göra hemtentor istället för salstenta.

SLUTA PRASSLA MED DE DÄR DUMLEBLADEN!

VEM I HELVETE TAR MED SIG 4 BURKAR COLA!? *ptfsch!*

Var likadant när jag gjorde Högskoleprovet.

Sätter sig en nisse bredvid mig. Drar fram en kexchoklad efter ett tag. KRUNCH. KNASTER KNASTER. KRUNCH.
Började bli tokig. Sedan avslutade han den.

Tio minuter senare tog han fram ett äpple. KRUNCH! KNASTER KNASTER!

Efter rasten kom han tillbaka. MED EN PÅSE JÄVLA KEX! FÖR I HELVETE DITT JÄVLA LUDER! Han siktade på att äta allt som lät högt tror jag. AS!

hemtentor suger för man har så sjukt lång tid på sig så det slutar med att man skjuter på det istället för att smälla av det på ett par timmar som på salstenta. älskade salstentor! 2 timmar sen frihet!

Haha känner igen mig i allt det där. Hemtenta är kasst för att man precis som Ledsen skriver mest går och lallar under tiden man egentligen borde skriva. Vår lärare var förövrigt så schysst att han la den så halva tentatiden inföll under fredag-söndag då man absolut inte har annat för sig. Bah.

Är nog mer för salstenta, lättare frågor och mindre stress. Har däremot under tre stycken haft oturen att hamna bakom en kille som tycker det är kul att visa rövspringan. Varje gång man tar en paus från skrivandet för att vila handen eller bara fundera en stund lyser den en i ansiktet som en jäkla strålkastare.
 

Chopper

Member
Hi guys. I want to get a gift personalised for my girlfriend for Christmas. I want it to read "My angel is sleeping" in Swedish. Before I commit to the purchase, can I just run the translation "Min ängel sover" past here? Is that right?
 

Drencrom

Member
Hi guys. I want to get a gift personalised for my girlfriend for Christmas. I want it to read "My angel is sleeping" in Swedish. Before I commit to the purchase, can I just run the translation "Min ängel sover" past here? Is that right?

That's correct

Why in swedish?
 

waypoetic

Banned
Varför lurar vi inte honom bara? Som att vi säger att "vet du inte att alla svenskar ÄLSKAR surströmming? du måste ju definitivt köpa en surströmmingsburk till henne, bjuda henne på ett sixpack och sen som en överraskning öppna surströmmingsburken och säga "this is how much i love you baby, i hope you like it"?
 

DekuLink

Member
Hej.

Mycket snöhat här. Tycker om snön, det blir så mycket vackrare då. Och det finns ingen typ av årstid som jag avskyr så mycket som en regnig vinter.
 
Top Bottom