• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Knugen

Member
Trodde jag också, men när en """gaminglaptop""" av MSI med en gt 630m eller nåt kostar ca 20 000kr i ett land där snitt årsinkomsten är ca 30 000kr så har man inget val ;p

Kollar du porr i mobilen då? Måste bli jobbigt att byta scener med pekskärmen.
 

Forsete

Member
Det där har du snott från filmen "The Way Back" där en av fångarna ritar nakna bruds som han säljer som fappmaterial.

Erkänn!

9EyA0jN.jpg
 

waypoetic

Banned
Spela inte Allan din tönt. Vadå "jag" som muckar? Du håller ju på hela tiden. Du beter dig ju som ett svin konstant. Du har avsevärda attitydsproblem och verkar bråka hela tiden.

Ta och granska dig själv för en sekund. Jag "håller inte på" med en otrevlig attityd och jag är absolut inte den individen som kallar folk för namn här.

Som sagt, vill du revoltera så gör det nån annanstans, inte här på GAF. Bete dig, skärp dig och lägg av med att tjafsa med folk i den här tråden. Mig får du ingen respons från hädanefter.
 

strafer

member
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR!!!

Höll på att sätta kaffett i halsen.

Min dator vägrade starta. Men nu så.

Herregud.
 

KAOz

Short bus special
Glad jag blir att se kära Svärje bli represented i GAF-dokumentären.

Och med "represented" menar jag bilden på EviLore i Björkliden. Finally Swe-GAF get's the recognition we deserve!
 

KAOz

Short bus special
När var EviLore is Sverige?

Drygt ett år sedan? Jag, Corky, Keen, Kenka och Yoshichan mös runt i Stockholm med honom då.

Then I slept with EviLore aswell.

Nej, på riktigt. Vi sov i samma rum.

FYI: Yoshi är den bästa rejvaren EVER. Han omvandlade all sin rage till pure dance.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Drygt ett år sedan? Jag, Corky, Keen, Kenka och Yoshichan mös runt i Stockholm med honom då.

Then I slept with EviLore aswell.

Nej, på riktigt. Vi sov i samma rum.

FYI: Yoshi är den bästa rejvaren EVER. Han omvandlade all sin rage till pure dance.

Fick du se hans mansmussla?!
 
Aa, jag ser. Men han verkar ju bara ha varit i Kiruna och på sjukhus i Stockholm. När träffade ni honom egentligen? Och varför tog ni inga bilder o_O

Jäklar vad nice ändå att bara glida runt i Europa i ett par månader. Om man ändå var rik och niche-kändis.
 

KAOz

Short bus special
Aa, jag ser. Men han verkar ju bara ha varit i Kiruna och på sjukhus i Stockholm. När träffade ni honom egentligen? Och varför tog ni inga bilder o_O

Jäklar vad nice ändå att bara glida runt i Europa i ett par månader. Om man ändå var rik och niche-kändis.

Nope, han hängde runt i Stockholm i ett par dagar innan han gled till Kiruna. Det var då vi passade på med en liten GAF-meetup. Käkade på diverse platser, tog en rundtur på stan, samt hamnade på Blommor & Bin.

Sedan efter sjukhuset i Stockholm var han tvungen att bo någonstans, jag erbjöd ett place to stay i min hemstad eftersom tåg var billigare än alla hotell han var på och letade rum.
 

antipod

Member
Han var även ett tag i Uppsala för att vila upp sig och bli frisk. Hotellpriserna i Stockholm imponerade inte på honom. :)
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Man önskar ju att man tagit lite kort o så men det gör jag så sällan ändå. Får väl rita ner minnena med Evilore o swe-gaf gänget.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Drygt ett år sedan? Jag, Corky, Keen, Kenka och Yoshichan mös runt i Stockholm med honom då.

Then I slept with EviLore aswell.

Nej, på riktigt. Vi sov i samma rum.

FYI: Yoshi är den bästa rejvaren EVER. Han omvandlade all sin rage till pure dance.



Yoshis rejvande var fan legendariskt. Körde lite lustgas på Blommor & Bin också, sen karaoke på Gröne Jägaren och lite häng på Berns om jag minns rätt, med några tjejkompisar.
Kvällen innan drog jag runt honom på en bättre stureplansrunda :p
 

zon

Member
Fy fan vad Stuart Townsend var snygg i Queen of the Damned, det är nästan så man blir homo. Borde vara olagligt att se så bra ut. Det var sista filmen Aaliyah var med i också tror jag.
 
Sjukt -- för två timmar sen var jag hur full som helst och nu känner jag mig nykter. Tokigt.

Nope, han hängde runt i Stockholm i ett par dagar innan han gled till Kiruna. Det var då vi passade på med en liten GAF-meetup. Käkade på diverse platser, tog en rundtur på stan, samt hamnade på Blommor & Bin.

Sedan efter sjukhuset i Stockholm var han tvungen att bo någonstans, jag erbjöd ett place to stay i min hemstad eftersom tåg var billigare än alla hotell han var på och letade rum.

Han var även ett tag i Uppsala för att vila upp sig och bli frisk. Hotellpriserna i Stockholm imponerade inte på honom. :)

Jäklar vad nice.
 

Knugen

Member
Hade en lektion på att skriva personligt brev idag men jag tyckte inte det var så farligt dock så stör jag mig som fan på dem andra som var på lektionen.

Dem håller för helvete aldrig käften! Sen så hade vi ca 1 timme på oss skriva ihop ett kladdpapper som vi skulle jobba vidare på imorgon alltså ett A4 papper på 1 timme det kunde ju fan en apjävel fixa.

Men då säger minst tre personer "åååhh jooooobigt" och skriver inte mer än tre rader och säger "men jag kommer inte på mer!".

Dem som är i den klassen är såna som samhället glömde bort och hade IG i minst fem betyg i högstadiet och borde skjutas.
 

Knugen

Member
Man var tvungen att välja något om man är inskriven på ungdomsgarantin och jag läser det på en folkhögskola.
 

Knugen

Member
Om du är under 25 år och har varit inskriven i 3 månader så får du 3000 i månaden men du måste göra de så kallade aktiviteter.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Jävla mög, regn lagom till att man slutar, inget paraply och bara linnekavaj. Sen gårdsstädning i bostadsrättsföreningshelvetet. Urghel.
 
Top Bottom