Mja, daar zal je misschien inderdaad wel een punt hebben. I´d have to report back on that one.Zijn eerder kinderen die voor minder sex zorgen
Waarschijnlijk komt het daarvandaan, dat je vroeger na het trouwen kids kreeg.
Mja, daar zal je misschien inderdaad wel een punt hebben. I´d have to report back on that one.
Kan je zo wel zeggen dat dat waar is hoor .
Zorgen voor kids en normaal leven ernaast heeft behoorlijk impact op je sexleven.
Damnit Hiro, dat wil ik helemaal niet horen . En dat zullen we hier natuurlijk ook nooooit laten gebeuren :>
On another note: morgen naar Berlijn, zin in
ThanksAch. Zorgt er voor dat je creatiever moet zijn met waar en wanneer en even wat meer moeite er voor moet doen.
Ik heb verder prima sex leven hoor
Kwaliteit boven quantiteit.
En het is dus Berlijn geworden! Veel plezier he'
Damnit Hiro, dat wil ik helemaal niet horen . En dat zullen we hier natuurlijk ook nooooit laten gebeuren :>
On another note: morgen naar Berlijn, zin in
Thanks
En goed te weten dat er nog zoiets als een sexleven bestaat na kids
Moet wel he. Geen sex geen kids ten eerste en dan zouden mensen nooit meer dan 1 kind hebben. Meerlingen daar gelaten
ThanksVeel plezier! Berlijn is fantastisch.
Zit wel een verschil tussen een sexleven en een lucky shot imhoMoet wel he. Geen sex geen kids ten eerste en dan zouden mensen nooit meer dan 1 kind hebben. Meerlingen daar gelaten
Lijkt me een prima oplossing voor het overbevolkingsprobleem.
Thanks
Zit wel een verschil tussen een sexleven en een lucky shot imho
Lijkt me een prima oplossing voor het overbevolkingsprobleem.
Ik zal misschien aangevallen worden maar het is toch echt z'n eigen schuld. Na de eerste maand dat hij in coma lag had je al kunnen bedenken dat hij er nooit meer uit zou komen.
Trage lawine, maakt hem pas na twee jaar koud.
RIP Friso
Eindelijk. Kan die man nu rustig zijn ziel de vrije loop geven. Arme man heeft 1.5 jaar ofzo moeten lijden? R.I.P
RIP Friso. Leek me een aardige kerel. Sterkte aan de naaste familie.
En zat ff te kijken naar de studieboeken die ik voor het komende semester moet aanschaffen, zie ik dat een van de boeken 90 kost, mozes kriebel.
Vraag oud studenten of oudere jaars die dat vak al gehaald hebben? Of koop hem 2e hans ipv nieuw?
Als ik m'n boekenlijst heb ga ik digitale versies op het internet zoeken en die uitrpinten op school.
Via de studievereniging zijn die boeken met flinke, flinke kortingen te halen meestal.
Alleen de kortingen zijn al reden genoeg om lid te worden, ook al vind je de studievereniging zelf ruk. Laat je in ieder geval niet naaien en wacht eerst maar eens af hoe andere mensen aan hun boeken komen.
Het is altijd nog "bicycles".
Jullie je Xbox One pre-order al gecancelled, nu Nederland pas in 2014 aan de beurt is?
Ik neem aan dat Europa sowieso verloren is voor MS.Alsof er mensen zijn die een Xbox gepreordered hadden, de verhouding PS4:Xbone preorders was al 4:1.
En ik vermoed dat zelfs dat overdreven was. We waren altijd al een Sony land en die is ook nog eens 100 euro goedkoper.