• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

RanoNL

Member
Ik heb een tag gekregen met mijn zesde post hier op GAF :) November 2007 was dat.

@Kabouter: waarom hebben je eigen posts op de desktop versie van GAF een blauwe kleur. En op mobiel een groene kleur? Die groene heeft mijn voorkeur aangezien die er beter uitspringt tijdens het snelle scrollen.
 

Aiii

So not worth it
Ik heb een tag gekregen met mijn zesde post hier op GAF :) November 2007 was dat.

@Kabouter: waarom hebben je eigen posts op de desktop versie van GAF een blauwe kleur. En op mobiel een groene kleur? Die groene heeft mijn voorkeur aangezien die er beter uitspringt tijdens het snelle scrollen.

Omdat dit ^ groen wordt.

Heb liever dat mijn quotes groen zijn, dan mijn eigen posts, die ken ik toch wel.
 

Dreaver

Member
Playstation 4 gereserveerd bij de Media Markt. Nummer 50 op de lijst en ze denken er 45 binnen te krijgen op release. Hopelijk krijgen ze er meer binnen of zijn er een aantal annuleringen, weet iemand hoeveel tijd er tussen de eerste en tweede wave PlayStation 3's zat in Nederland?
 

Alpende

Member
Playstation 4 gereserveerd bij de Media Markt. Nummer 50 op de lijst en ze denken er 45 binnen te krijgen op release. Hopelijk krijgen ze er meer binnen of zijn er een aantal annuleringen, weet iemand hoeveel tijd er tussen de eerste en tweede wave PlayStation 3's zat in Nederland?

Waar worden bestellingen eigenlijk vanuit verzonden als je via de webshop besteld van de MM?
 
Handig joh, admins die kunnen programmeren.

tumblr_lpf2ugCslE1qavqqoo1_500.gif
 

soepje

Member
Sommige posters zijn gewoon al zo awesome van zichzelf, als daar ook nog een een tag bij zou komen zou er gewoon sprake zijn van overkill. Vind je ook niet Arjen :> ?
 
Top Bottom