• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

7threst

Member
:O:O:O:O:O:O:O

Tsjeesus!.. Ik kom niet meer bij :'D:'D.. Tis prachtig, en nog m´n favoriete soep ook :> Mijn dag kan niet meer stuk.. hahaha.. dank u dank u :> Je bent geweldig :D:p!

Ok ik schaam me!

Anyway, congrats en maak er wat van vandaag! :)
 

Aiii

So not worth it
Rustig hier, maar eens iets aan doen.

clipboard01lolfa.jpg


Vast een immigrant uit Deventer.
 

Divius

Member
Vanaf vandaag is Netflix beschikbaar in Nederland! Eerste wat ik er over hoor sinds het aangekondigd werd.

Meteen maar even geregistreerd om te kijken hoe het werkt en of ze een beetje aanbod hebben.
 

Aiii

So not worth it
Vanaf vandaag is Netflix beschikbaar in Nederland! Zonder enige promotie zie ik het net ineens voorbij komen.

Meteen maar even geregistreerd om te kijken hoe het werkt en of ze een beetje aanbod hebben.

Aanbod is prima voor de eerste dag, al zijn er natuurlijk weer genoeg azijnzeikers die 8 euro teveel vinden of die menen dat de nieuwste films en series er op moeten staan.

Er is een topic, trouwens: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=595861
 

Kabouter

Member
Aanbod is prima voor de eerste dag, al zijn er natuurlijk weer genoeg azijnzeikers die 8 euro teveel vinden of die menen dat de nieuwste films en series er op moeten staan.

Er is een topic, trouwens: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=595861

Voor 8 euro de maand vind ik dat je meer dan genoeg krijgt, en ik ga er van uit dat ze nog meer toe zullen voegen. Daarbij gebruikte ik toch al Media Hint om de Late Late Show with Craig Ferguson te kunnen kijken, dus dat kan ook mooi voor Netflix :+.
 

Aiii

So not worth it
Ben nog steeds lid van Netflix US, geen idee of ik nu nog kan switchen naar Netflix Nederland voor mijn account.

Niet dat het uitmaakt, ik switch continue van regio via unblock-us. Laatst seizoen één van The Borgias gekeken in Zweden, toen naar Brazilië voor wat films, etc. Ideaal.

Ondertussen kijk ik nagenoeg geen Nederlandse TV meer, het is dat ik de kabel-tv niet kan opzeggen bij Ziggo als ik internet van hun wil, anders deed ik dat.
 
Ik zie trouwens ook dat het laatste seizoen van Luther er ook al opstaat. Ik vind 8 euro wel een heel schappelijke prijs. Ook voor mn zoontje staat er heel veel op :) Films zijn wat verouderd maar de heineken ontvoering staat er ook op :) Die had ik nog niet gezien dus das mooi.
 

Aiii

So not worth it
Goeie film dat, toen ik film1 had heb ik die een paar keer gezien.

Film 1 kan wel inpakken, nieuwer aanbod, maar met maar circa 100 films (en series) on demand per maand voor 15 euro, zie ik veel mensen weglopen.

Zeker omdat ze al veel nieuwe films kwijt zijn sinds HBO ook aan streaming doet en content heeft weggehaald daar.
 

Divius

Member
Ja het aanbod is best goed. Als je bijvoorbeeld vergelijkt dat je voor 8 euro per maand de hele serie Lost kan kijken (en meer!) of dat je alle dvd boxen moet aanschaffen voor 20 (?) euro per stuk, dan zie ik daar zeker de meerwaarde van netflix in.

Raar dat ik dan nog nergens advertenties of promoties gezien heb.
 

hiro4

Member
Het is zeker goed. Aanbod cabaretiers is ook prima opzich.

Hopelijk houden ze het aanbod en de snelheid van nieuwe afleveringen hoog en dan hebben ze mij binnen.
 

Geido

Member
Is er ergens een lijst met wat er op staat?

Als er een shitload aan oude films op staat ben ik wel geïnteresseerd namelijk.

Maar aan de andere kant las ik laatst dat Netflix als een blinde idioot de zwarte balken van een film knipt om hem in het juiste formaat beeldvullend te krijgen. Wat soms het gevolg heeft dat je de helft van een scene mist.

http://whatnetflixdoes.tumblr.com/

Je wilt een film toch eigenlijk wel zien hoe de regisseur het bedacht heeft...
 

Linius

Member
Is er ergens een lijst met wat er op staat?

Als er een shitload aan oude films op staat ben ik wel geïnteresseerd namelijk.

Maar aan de andere kant las ik laatst dat Netflix als een blinde idioot de zwarte balken van een film knipt om hem in het juiste formaat beeldvullend te krijgen. Wat soms het gevolg heeft dat je de helft van een scene mist.

http://whatnetflixdoes.tumblr.com/

Je wilt een film toch eigenlijk wel zien hoe de regisseur het bedacht heeft...

Zoals je ziet is Netflix toch weer bezig met het aanpassen van films blijkbaar.

Maar ja, er is echt zat content en er komt nog veel meer bij. Bovendien is de eerste maand gratis, maak gewoon een account aan en bekijk het voor je zelf de komende maand. Valt het tegen zeg je het op.

Ik heb het nu werkend gekregen op m'n laptop en tablet. Gaat perfect, streams zien er goed uit en ik zag al een hoop films en series die ik nog wilde zien :D
 

Alpende

Member
Ben nog steeds lid van Netflix US, geen idee of ik nu nog kan switchen naar Netflix Nederland voor mijn account.

Niet dat het uitmaakt, ik switch continue van regio via unblock-us. Laatst seizoen één van The Borgias gekeken in Zweden, toen naar Brazilië voor wat films, etc. Ideaal.

Ondertussen kijk ik nagenoeg geen Nederlandse TV meer, het is dat ik de kabel-tv niet kan opzeggen bij Ziggo als ik internet van hun wil, anders deed ik dat.

Is het ook mogelijk om op de een of andere manier regio te switchen op een Xbox ofzo?
 

Aiii

So not worth it
Voor mij werkt het om de één of andere reden niet. In die statusbalk staat alles op groen maar toch kan ik geen Breaking Bad kijken als ik hun service gebruik om te doen alsof ik in de UK ben.

Ik hou het wel gewoon bij de NL content.

Het kan zo moeilijk niet zijn, ze laten zelfs in een video zien hoe je het ding moet instellen.
 

Linius

Member
Het kan zo moeilijk niet zijn, ze laten zelfs in een video zien hoe je het ding moet instellen.

De instellingen zouden ook goed moeten zijn want anders geven ze zelf niet aan dat het klopt. Alle statusbalken staan gewoon op groen.

gcv.png


Ik verdiep me er later nog wel eens in, maar op dit moment zou ik even niet weten wat ik moet veranderen aangezien ze zelf al aangeven dat de instellingen goed zijn.
 

Aiii

So not worth it
Dan start je PC opnieuw op, ga je naar Netflix.com en dan ben je in de nieuwe regio.

Ervan uitgaande dat je niet nog meer extensies in je browser hebt.
 

Omiee

Member
Wat ben ik blij met netflix zeg. gister meteen 2 films en paar afleveringen avn arrested development gekeken met me vriendin.

ik vind de aanbod prima op dit moment. hoop natuurlijk dat we meer films en series zullen kunnen kijken.

hoe krijge mensen het voor elkaar om een amerikaanse netflix op hun playstation te krijgen?
 
D

Deleted member 1235

Unconfirmed Member
hoe krijge mensen het voor elkaar om een amerikaanse netflix op hun playstation te krijgen?

Je moet playmo.tv of unblock.us gebruiken

van de netflix NL thread

me said:
i've just run a test and my american subscription runs the dutch one as well. so if I login with american login I get the US stuff, login with dutch non proxy and get the dutch show.

I use

american netflix subscription (7.99usd)
playmo.tv subscription (5usd) (or unblock.us)

that comes to a total of currently
13 Amerikaanse dollars =
9,79431929 euro's

so an extra 1.80euro to unlock the US content (all breaking bad seasons for example)

I'm presuming if you can switch your IP to UK you can see the UK stuff as well.

EDIT: I should clarify, if you setup a US account (can put all your dutch details only need an american postcode 90210 works great here) you'll be billed in dollars. to do the signup you need either a VPN or DNS service like playmo.tv or unblock.us

after that, you can switch your dns settings to either be auto or whatever the service provides you to switch between regions at will.

het is wel voordeliger als je een amerikaanse account hebt

7.99 Amerikaanse dollars =
6.00030039 euro's

en je moet alleen een geldig amerikaanse postcode invullen tijdens de registratie (90210).
 

Aiii

So not worth it
Ik betaal wel de 1,99 extra om de Nederlandse Netflix te ondersteunen, van dat geld lig ik ook niet wakker.
 

Valravn

Member
Ik hoop dat het aanbod nog beter wordt. Maar het is denk ik een kwestie van geduld aangezien ze de content moeten localiseren. :)
 
D

Deleted member 1235

Unconfirmed Member
Ik betaal wel de 1,99 extra om de Nederlandse Netflix te ondersteunen, van dat geld lig ik ook niet wakker.

Ook goed want Netflix NL login geeft de Amerikaanse catalogue als je mediahint/playmo/unblock gebruikt. Dus je kan Nederlandse netflix ondersteunen en naar (bijv.) breaking bad kijken als je dat wil.
 

Linius

Member
Ook goed want Netflix NL login geeft de Amerikaanse catalogue als je mediahint/playmo/unblock gebruikt. Dus je kan Nederlandse netflix ondersteunen en naar (bijv.) breaking bad kijken als je dat wil.

En dat doen we dan ook. 8 euro is een net bedrag.
 
Top Bottom