• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Omiee

Member
Ik hoop dat het aanbod nog beter wordt. Maar het is denk ik een kwestie van geduld aangezien ze de content moeten localiseren. :)

ik vind het echt super dat meeste films gewoon ondertitelingen hebben.

kan niet wachten tot er meer films en series komen


kuifje 3 seizoenen is de 8 euro al waard. laat staan dat ik lost en prison break nog een keer wil kijken
 

Valravn

Member
ik vind het echt super dat meeste films gewoon ondertitelingen hebben.

kan niet wachten tot er meer films en series komen


kuifje 3 seizoenen is de 8 euro al waard. laat staan dat ik lost en prison break nog een keer wil kijken

Alleen jammer dat de ondertiteling zo ontiegelijk groot is. :(
 

Geido

Member
Hoppa, 8 euro well spent. :)

Hoe was de beeldkwalteit?

Het lijkt wat te verschillen met je internetsnelheid. Als iemand in m'n huis iets enorms aan het downloaden is zal het denk ik niet zo mooi zijn.

Maar ik heb gisteren Planet Earth in prachtig HD kunnen kijken. Hier en daar werd het wat minder, maar dat was maar kort.
 
Gister een aantal "orange is the new black" afleveringen gekeken in Superhd maar dat ging erg goed :) Maar 1x dat de kwaliteit dropte, dat duurde een minuutje en toen was die weer in full hd. Bufferen ging ook erg snel....en dat was op mn ps3 met wifi.
 

Aiii

So not worth it
Heb nooit kwaliteitsverlies, ook niet als ik uit de andere kant van de wereld stream, maar ik heb mijn apparaten dan ook aan de draad hangen, dus dat zal het verschil wel zijn.
 

Alpende

Member
Wel een beetje jammer dat Philips Smart TV's uit 2013 alleen een Netflix app krijgen. Kan niet op de oudere modellen want 'dat ligt aan de hardware'.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Wel een beetje jammer dat Philips Smart TV's uit 2013 alleen een Netflix app krijgen. Kan niet op de oudere modellen want 'dat ligt aan de hardware'.
Fucking woest over. Er is amper tot geen verschil in de software, maar als je een model uit 2011 of (eind) 2012 bezit kan je die app gewoonweg niet downloaden. :(
 

Aiii

So not worth it
Er zijn talloze settopboxes met Netflix, niet alleen Apple TV, dus koop zo'n ding en zit niet vast aan wat je TV aanbieder misschien wel of niet ondersteund joh.
 

Alpende

Member
Er zijn talloze settopboxes met Netflix, niet alleen Apple TV, dus koop zo'n ding en zit niet vast aan wat je TV aanbieder misschien wel of niet ondersteund joh.

Dat begrijp ik wel maar het is gewoon de grootste onzin. Ik kan wel uitzending gemist en RTL streamen maar Netflix niet? Beetje raar.

Wat is een beetje een goede settopbox?
 

Linius

Member
Ik heb de luxe dat mijn pa ook gamer is dus er staan gewoon een wii, 360 en PS3 onder de TV beneden. Gisteren beneden even Netflix op de PS3 gefixt. Bij mij op m'n kamer op de 360. En dan natuurlijk nog via de laptop/tablet/telefoon. Was best onder de indruk van de kwaliteit op m'n telefoon, kon prima even een aflevering van Adventure Time kijken op het schijthuis, we leven eindelijk in de toekomst :p
 

Linius

Member
Ik heb glasvezel bij KPN. Het modem dat erbij zit is vrij kut in combinatie met m'n 3DS (onmogelijk gewoon) maar het internet is verder wel top. Kan Netflix dan ook in goede kwaliteit naar al m'n apparaten streamen zonder problemen.
 

soepje

Member
Ga over een paar weken verhuizen naar huis waar de glasvezel is aangelegd dus ben ook een beetje aan het rondkijken. Maar 150 up/down is daar niet eens te krijgen haha
40/40 voor 42,50 (incl. tv) of 100/100 voor 52,50 bij Tele2 lijken de beste opties. Naja, ´t is nog steeds een hele verbetering met wat we nu hebben :)
 
Zal ook wel weer afhangen in welke wijk je woont, maar Zoetermeer kennende zal het wel weer ontiegelijk lang duren. En ondertussen maar zeggen dat het de technische stad van de randstad is.

Ik zit in Meerzicht dus dat zal wel in het volgende millenium komen ;) ICT stad van Nederland my ass...

Gaat er nog iemand naar de MM voor GTA op de 16e...kep gister maar de SE gepreorderd...:D
 

hiro4

Member
Ik zit in Meerzicht dus dat zal wel in het volgende millenium komen ;) ICT stad van Nederland my ass...

Het is gelukkig nog net geen Palenstein hè :p
Maar inderdaad ze zullen vast wel eerst bij Oosterheem beginnen en dan de rest vergeten of pas doen als de huidige kabels zijn verrot.
 

Valravn

Member
Huizenjacht continues. Straks naar een appartement kijken wat er best leuk uitziet op de foto's. Hopelijk krijg ik een klik want ik ben al bijna een halfjaar bezig met zoeken. :)
 
Netflix is wel chill idd. Na zwaar aanraden van een lesbische vriendin maar is een paar afleveringen van Orange is the Black gekeken, is best goed. Doet me een beetje denken aan Oz, maar dan wat minder depressief :p
 

Rolfgang

Member
Waarom dacht ik dat Netflix alleen op de PS3 kon en niet op de 360? In dit geval schaf ik het wel aan, kan ik lekker hier boven op m'n kamer streamen, voor alleen m'n laptop zou ik het namelijk niet gedaan hebben.
 

Nokterian

Member
Netflix is erg cool voornamelijk met Hola Unblocker geef mij al die amerikaanse content. Dit is zeker 8 euro per maand waard. Zoveel series en films om te kijken. Ben begonnen aan o.a Breaking Bad,Spaced etc.
 

Linius

Member
Waarom dacht ik dat Netflix alleen op de PS3 kon en niet op de 360? In dit geval schaf ik het wel aan, kan ik lekker hier boven op m'n kamer streamen, voor alleen m'n laptop zou ik het namelijk niet gedaan hebben.

Netflix is zelfs op de Wii (U). Eigenlijk op alle moderne apparatuur die met internet kan communiceren. Dat is ook het mooie eraan. Ik kan de volgende keer dat ik op m'n neefje ga passen m'n tablet bij m'n oom op de wifi aansluiten en rustig van Netflix genieten. Maar ik kan ook thuis via de 360 of de laptop kijken. Dat in combinatie met het ruime aanbod en de goede kwaliteit maakt het heel aantrekkelijk.
 
Netflix is erg cool voornamelijk met Hola Unblocker geef mij al die amerikaanse content. Dit is zeker 8 euro per maand waard. Zoveel series en films om te kijken. Ben begonnen aan o.a Breaking Bad,Spaced etc.

Aight, werkt inderdaad, alle 5 seizoenen van Breaking Bad! :O En een shitload aan films.

Kan Netflix erachter komen dat je een Unblocker gebruikt en er iets aan doen ofzo?
 

Nokterian

Member
Aight, werkt inderdaad, alle 5 seizoenen van Breaking Bad! :O En een shitload aan films.

Kan Netflix erachter komen dat je een Unblocker gebruikt en er iets aan doen ofzo?

Denk dat het ze niet zoveel boeit,doe het al sinds het uit is gekomen en geen problemen gehad.
 
Top Bottom