Wat is Netflix chill zeg. Gisteravond de hele avond Alfred J. Kwak gezien. Ze hebben alle 52 episodes!
Ik hoop dat het aanbod nog beter wordt. Maar het is denk ik een kwestie van geduld aangezien ze de content moeten localiseren.
ik vind het echt super dat meeste films gewoon ondertitelingen hebben.
kan niet wachten tot er meer films en series komen
kuifje 3 seizoenen is de 8 euro al waard. laat staan dat ik lost en prison break nog een keer wil kijken
Hoppa, 8 euro well spent.
Hoe was de beeldkwalteit?
Alleen jammer dat de ondertiteling zo ontiegelijk groot is.
Fucking woest over. Er is amper tot geen verschil in de software, maar als je een model uit 2011 of (eind) 2012 bezit kan je die app gewoonweg niet downloaden.Wel een beetje jammer dat Philips Smart TV's uit 2013 alleen een Netflix app krijgen. Kan niet op de oudere modellen want 'dat ligt aan de hardware'.
Er zijn talloze settopboxes met Netflix, niet alleen Apple TV, dus koop zo'n ding en zit niet vast aan wat je TV aanbieder misschien wel of niet ondersteund joh.
PS3.
Gisteren glasvezel pakket binnengekregen, binnenkort even aansluiten Can't wait. 150 down/up
Caiway https://www.caiway.nl/site/nl/pakkettenWelke provider? Pure nieuwsgierigheid hoor.
40/50 euro per maand voor 150 up/down? Da's niet verkeerd.
Het is goedkoper dan wat ik nu betaal voor Ziggo Alles-in-Extra. Caiway is alleen niet beschikbaar in Zoetermeer.
BijnaaaaGODVERDOMME GTAAAAAAAAAAA WAAR BLIJFT HET :'( :'(!
Pfff ja idd...wanneer komt er nou eens glasvezel hiero :/
Zo. Werd weer eens tijd voor een update .
Zal ook wel weer afhangen in welke wijk je woont, maar Zoetermeer kennende zal het wel weer ontiegelijk lang duren. En ondertussen maar zeggen dat het de technische stad van de randstad is.
Hoppa, 8 euro well spent.
Hoe was de beeldkwalteit?
Ik zit in Meerzicht dus dat zal wel in het volgende millenium komen ICT stad van Nederland my ass...
Huizenjacht continues. Straks naar een appartement kijken wat er best leuk uitziet op de foto's. Hopelijk krijg ik een klik want ik ben al bijna een halfjaar bezig met zoeken.
Waarom dacht ik dat Netflix alleen op de PS3 kon en niet op de 360? In dit geval schaf ik het wel aan, kan ik lekker hier boven op m'n kamer streamen, voor alleen m'n laptop zou ik het namelijk niet gedaan hebben.
Heb ook zojuist een Netflix account aangemaakt. Ik zag gelijk al dat ze Walking With Dinosaurs hebben.
Fuck yeah.
Netflix is erg cool voornamelijk met Hola Unblocker geef mij al die amerikaanse content. Dit is zeker 8 euro per maand waard. Zoveel series en films om te kijken. Ben begonnen aan o.a Breaking Bad,Spaced etc.
Aight, werkt inderdaad, alle 5 seizoenen van Breaking Bad! :O En een shitload aan films.
Kan Netflix erachter komen dat je een Unblocker gebruikt en er iets aan doen ofzo?
Anders ook even alle afleveringen van Alfred J. Kwak.
Deze Koefnoen sketch van gisteren past perfect bij dit onderwerp XD
http://www.youtube.com/watch?v=M3KJxNU0t6w
Deze Koefnoen sketch van gisteren past perfect bij dit onderwerp XD
http://www.youtube.com/watch?v=M3KJxNU0t6w