• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Martian

Member
Ja net ook weer planet earth bekeken (ook al heb ik hem al op bluray)

Bestwel vreemd dat ze LOTR2 en3 hebben maar niet deel 1. Zal misschien wel met de ondertiteling te maken hebben ofzo
 

Arjen

Member
Ik kan er niet meer enthousiast voor worden, vond IV echt een zware tegenvaller. Ga hem ooit nog wel spelen denk ik, maar niet meteen.
 
GTA V ga ik vannacht bij de Bart Smit ophalen :) Kan niet wachten, maar moet dan helaas snel pitten en om 6 uur er weer uit om heel de dag te werken. Dinsdagavond dus pas aan de slag.

Ook hier even props voor Netflix, ben heel blij met de service ookal is het aanbod nog niet super. Ben al lang blij om Homeland eens te kijken, gisteren de eerste twee episodes gezien.
 

Linius

Member
Wehkamp bezorgt hem hier morgen. Rond achten terug van het werk en de rest van de week ben ik vrij van werk. Dus dat komt wel goed :D
 

Kabouter

Member
Ook hier even props voor Netflix, ben heel blij met de service ookal is het aanbod nog niet super. Ben al lang blij om Homeland eens te kijken, gisteren de eerste twee episodes gezien.

Ben zelf Orange is the New Black aan het kijken, goede serie. Apart dat we nu in een tijdperk zitten waar een online dienst gewoon zelf dit soort programma's kan maken. Toch wel even wennen hoor.
 
GTA V heeft toch een verplichte 8 gb installatie? MN xbox heeft nu 13.4 gb vrij, dus het zou kunnen. Kan alleen niet online met m'n 360, dus mis ik GTA Online.

Een deel van mij zegt nu kopen en dan maar geen GTA Online. Ander deel zegt wacht tot de PC release, is het spel goedkoper en heb je GTA Online. Hoop alleen dat m'n PC hem aankan, alhoewel Sleeping Dogs goed draaide.

Edit: Koop toch ooit een PS4. Speel hem wel daarop. Kan wel wachten.
 

Linius

Member
Ben zelf Orange is the New Black aan het kijken, goede serie. Apart dat we nu in een tijdperk zitten waar een online dienst gewoon zelf dit soort programma's kan maken. Toch wel even wennen hoor.

En niet met de minste cast ook. Gewoon mensen als Ricky Gervais, Kevin Spacey en Laura Prepon in je series. Die zullen vast geen slecht salaris ontvangen.

Orange is the New Black en House of Cards zijn zeker twee favorieten van me voor nieuwe series in 2013.
 

Arjen

Member
Ben zelf Orange is the New Black aan het kijken, goede serie. Apart dat we nu in een tijdperk zitten waar een online dienst gewoon zelf dit soort programma's kan maken. Toch wel even wennen hoor.

Ben ik ook gisteren aan begonnen, erg tof.
En in de categorie films die je anders nooit zou kijken, maar voor de grap aan zet op zaterdagavond met vrienden.
Teeth. Een horrorfilm over een meid die vlijmscherpe tanden in haar vagina heeft.
 
Wehkamp bezorgt hem hier morgen. Rond achten terug van het werk en de rest van de week ben ik vrij van werk. Dus dat komt wel goed :D

Ik sta morgen wat eerder op kan ik een training erdoor heen jagen en dan ga ik kampen bij de deur. Ouders huis is namelijk post aflevering adres kan gelijk aan postbezorger vragen als er post is.
 

Chuckie

Member
Teeth. Een horrorfilm over een meid die vlijmscherpe tanden in haar vagina heeft.

163.gif
 

Sadist

Member
Hoezo?

Ik ga GTA V niet halen, maar ik heb geen last van de hype. Ik vind het wel leuk voor de mensen die dat spel graag willen hebben.
Het gaat me niet om de mensen die zin hebben om de game te spelen, maar meer om gebruikelijk coverage die het onthalen als de second coming of Christ. Terwijl je gewoon weet dat het toch weinig nut heeft om recensies te gaan koekeloeren omdat Rockstar de media bij de ballen heeft.

In feite de free pass die de franchise geniet.
 

Aiii

So not worth it
Het gaat me niet om de mensen die zin hebben om de game te spelen, maar meer om gebruikelijk coverage die het onthalen als de second coming of Christ. Terwijl je gewoon weet dat het toch weinig nut heeft om recensies te gaan koekeloeren omdat Rockstar de media bij de ballen heeft.

In feite de free pass die de franchise geniet.

Who cares about de media.

Waar mensen zich al niet druk over maken, als jij denkt dat Edge omgekocht is om een 10/10 aan GTA5 te geven, dan stop je toch met Edge te lezen? Problem solved, dacht ik zo.
 

Nokterian

Member
Ik wacht wel op de PC release.

Same en voor een lage prijs, de reviews zijn helemaal belachelijk om eerlijk te zijn en vooral dat gamekings laatst SRIV helemaal onder schijt maar wel GTAV een eigen show geeft laat zien van de level absurdheid met die 'journo's'. Ik laat mij niet meer zo snel in de val lokken door Rockstar. Vond GTAIV, RDR en MP3 erg tegen vallen kijk tegenwoordig de kat uit de boom zeker van rockstar.
 

Geido

Member
Ik heb eigenlijk 3 dagen geleden Saints Row 3 gedownload voor Psplus en ik vermaak me daar zo mee dat ik bijzonder weinig behoefte heb aan GTA.

Al merk je wel dat het van dezelfde maker is als Prototype, de helft van het spel hebben ze daar volgens mij van geleend.

Maar goed, als ik een penthouse uit mag moorden terwijl Power van Kanye uit de speakers knalt vind ik het allang prima.
 

Sadist

Member
Who cares about de media.

Waar mensen zich al niet druk over maken, als jij denkt dat Edge omgekocht is om een 10/10 aan GTA5 te geven, dan stop je toch met Edge te lezen? Problem solved, dacht ik zo.
I don't care.

Maar ik zie het van een afstandje en dan denk ik wat een poppenkast allemaal.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Al merk je wel dat het van dezelfde maker is als Prototype, de helft van het spel hebben ze daar volgens mij van geleend.
IV is nog erger. Sommige superkrachten, het zweven bijvoorbeeld, hebben de exact zelfde animaties als in Prototype. :p
 

Divius

Member
Probably a stupid question, but since I'm currently in the Netherlands on vacation I thought Dutch-GAF might be my best hope: Is there any way for me to watch the Champions League match of Bayern Munich (today)? I assume it will be on Sky (which I have no access to)? Are Sky sports bars a thing in the Netherlands? Thanks in advance.
I personally have never heard of a Sky sports bar and I know another game (Galatasaray - Real Madrid) is being shown on the channel that broadcasts the games usually ('Nederland 3'), so no luck there either. Slight chance you'll be able to stream it here, but I doubt it. Otherwise I have no idea, maybe someone else can help you out.
 

Hrothgar

Member
Hmm Nederland 3 only broadcasts Galatasaray-Real Madrid. I am sure there is (english) pubs that have a broadcast the other match, but that depends where you are. I wouldnt know one myself though.
 

Alpende

Member
Probably a stupid question, but since I'm currently in the Netherlands on vacation I thought Dutch-GAF might be my best hope: Is there any way for me to watch the Champions League match of Bayern Munich (today)? I assume it will be on Sky (which I have no access to)? Are Sky sports bars a thing in the Netherlands? Thanks in advance.

You can always watch the less approved streams.
 

Geido

Member
Hmm is het eigenlijk toegestaan om een [land]GAF te starten als er geen mod is die de taal spreekt?

In verband met het praten over minder legale manieren om software te verkrijgen en dergelijke.
 

Majmun

Member
Ik denk dat een mod een community OT toegewezen krijgt. Ik weet dat Mumei toezicht heeft op POPGAF. Hij heeft toen bijna alle leden gebanned nadat men de nieuwe cd van Rihanus via pm aan het verpspreiden was.

En Kabouter runt dit topic blijkbaar. Maar volgens mij worden hier leden nooit gebanned. Hollanders zijn zo braaf
 

WriterGK

Member
Als ik zo naar de screenshots van de 360 en PS3 kijk is dit de enige juiste keuze. Image quality van het niveau TES:Oblivion.

Newsflash: GTA draait al jaren om de gameplay niet de graphics ;)
De gameplay is weer gewoon geweldig in dit deel. Vanochtend 2.5 uur gespeeld en heb van elke seconde genoten. De mensen die nu bijna 3 maanden willen wachten op de ps4 versie snijden alleen maar hunzelf in hun eigen vingers.
 

Kabouter

Member
Newsflash: GTA draait al jaren om de gameplay niet de graphics ;)
De gameplay is weer gewoon geweldig in dit deel. Vanochtend 2.5 uur gespeeld en heb van elke seconde genoten. De mensen die nu bijna 3 maanden willen wachten op de ps4 versie snijden alleen maar hunzelf in hun eigen vingers.

Want over drie maanden is de game niet meer leuk?
 

Majmun

Member
Ik begrijp sowieso niet de mensen die op de PC/PS4 versie wachten terwijl ze een Ps3/X360 hebben.

De game is perfect speelbaar en ziet er geweldig uit. Ik zou nooit kunnen wachten.
 

Hrothgar

Member
Newsflash: GTA draait al jaren om de gameplay niet de graphics ;)
De gameplay is weer gewoon geweldig in dit deel. Vanochtend 2.5 uur gespeeld en heb van elke seconde genoten. De mensen die nu bijna 3 maanden willen wachten op de ps4 versie snijden alleen maar hunzelf in hun eigen vingers.

Huh, GTA III en IV zagen er toch echt wel goed uit voor hun tijd. Met een budget van $265 miljoen verwacht ik toch echt zowel goede gameplay als graphics, wat voor de PC versie ook wel het geval zal zijn. De huidige consoles trekken het gewoon niet meer.

En zoals Kabouter zegt, over een paar maanden is de game nog net zo leuk.
 

Kabouter

Member
Ik begrijp sowieso niet de mensen die op de PC/PS4 versie wachten terwijl ze een Ps3/X360 hebben.

De game is perfect speelbaar en ziet er geweldig uit. Ik zou nooit kunnen wachten.

Om nog even je onbegrip te versterken, ik wacht meestal ook met games kopen op PC tot ze wat in prijs zijn gezakt. Een paar maanden later zijn ze nog net zo leuk, weet je zeker of het een goede koop is of niet en kost het een stuk minder.
 

Alpende

Member
Ik begrijp sowieso niet de mensen die op de PC/PS4 versie wachten terwijl ze een Ps3/X360 hebben.

De game is perfect speelbaar en ziet er geweldig uit. Ik zou nooit kunnen wachten.

Ik koop hem toch nog een keer voor de PS4 als die versie uit is.
 

Overdoziz

Banned
Na een lange tijd alleen PC games te hebben gespeeld is terug gaan naar console toch wel even wennen. Gameplay-wise vind ik het geweldig tot nog toe, maar qua graphics is het niet echt je van het. De framerate is niet optimaal en zeker de image quality laat wat te wensen over.
 

Majmun

Member
Ik persoonlijk kan niet (langer) wachten. Totdat de PC/Ps4 versie uitkomen is ook bijna de hele game gespoiled en dat heeft ook invloed op de ervaring. Ik zie nu al veel spoiler gifs op het internet. Moet nu echt voorzichtig zijn.

Bij sommige games kijk ik ook eerst de kat uit de boom. Maar je hebt ook games die je meteen wilt spelen. En GTAV is zo een spel voor mij.

Ik koop hem toch nog een keer voor de PS4 als die versie uit is.

Ik waarschijnlijk ook :p
 

Kabouter

Member
Ik persoonlijk kan niet (langer) wachten. Totdat de PC/Ps4 versie uitkomen is ook bijna de hele game gespoiled en dat heeft ook invloed op de ervaring. Ik zie nu al veel spoiler gifs op het internet. Moet nu echt voorzichtig zijn.

Bij sommige games kijk ik ook eerst de kat uit de boom. Maar je hebt ook games die je meteen wilt spelen. En GTAV is zo een spel voor mij.



Ik waarschijnlijk ook :p

Ik heb vandaag voor het eerst BioShock Infinite gespeeld, geen spoiler van gezien van tevoren. Zo moeilijk is het niet die zooi te ontwijken.
 
Top Bottom