• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Ik heb geen tijd om de komende 72 uur GTAV te spelen maar dat is wel wat ik wil als ik GTAV in huis haal, dus ik wacht even.

Also: zombie DLC voor GTAV = itprintsmoney.gif
 

WriterGK

Member
Want over drie maanden is de game niet meer leuk?

Je kan je PS3 versie over 3 maanden ook gewoon inwisselen bij aantal winkels om een ps4 versie te kopen ;) Er zijn genoeg leuke games die komen voor de ps4. Ik geniet wel van GTA5 op de PS3 als soort afscheids game voor de ps3...
 

WriterGK

Member
Plus je hebt al sites als wehkamp waar het spel maar 48 euro kost. Dat vind ik niet echt veel voor de hoeveelheid plezier die je er uit kan halen. Bij de intertoys kocht mijn broertje hem voor 52 en dan krijg je ook nog eens 5 euro giftcard.
 

Kabouter

Member
Je kan je PS3 versie over 3 maanden ook gewoon inwisselen bij aantal winkels om een ps4 versie te kopen ;) Er zijn genoeg leuke games die komen voor de ps4. Ik geniet wel van GTA5 op de PS3 als soort afscheids game voor de ps3...

Geen enkele intentie om een PS4 te halen, niks interessants voor, en ik heb geen PS3. Ik heb wel een 360, maar waarom zou ik het daar op spelen als het over een paar maanden toch op PC uitkomt en er dan mooier uit ziet tegen een lagere prijs? Prima toch? En mochten ze een RDR doen en hem niet op PC uitbrengen, dan is hij op de 360 tegen die tijd fors goedkoper, ook prima.
 

Sadist

Member
Er zijn mensen die niet direct de behoefte hebben om wat te kopen Writer.

Zeker in Nederland wordt je in dat opzicht wel genaaid qua nieuwprijzen. Als je een maandje wacht dan heeft Amazon altijd wel een goedkoop oplossing :) Dead Space 2 een maandje na de release, € 16 nieuw voor de PC versie. Scheelt enorm veel. Geldt overigens ook voor console/handheld games.
 

Majmun

Member
Ik kan kopen wat ik wil. Heb geen budget. Maar op de een of andere manier heb ik nooit interesse gehad in een gaming PC. Denk ook niet dat het ooit zal gebeuren.

Blijf het houden bij mijn Ps3/Vita/3DS. En in de toekomst de Ps4 en de Wii U. De X360 en de Wii heb ik weggegeven. Geen interesse in de X1.

Maar ik vind het wel grappig als de console warriors gaan praten over de verschillen tussen de Ps4/X1 en de PC gewoon negeren. Als ze echt power willen, dan moeten ze PC gamers worden.
 

Sadist

Member
Ik haal die wel uit de budgetbak, net zoals het origineel. Het origineel vond ik ook niet super bijzonder, dat scheelt ook. Fantastische art direction en de eerste uren zijn goed, maar daarna kakt het wat in naar mijn bescheiden mening.

Mijn favo game van dit jaar is Fire Emblem Awakening.
 

soepje

Member
Ruzie in dutchgaf? Herinner ik me niet. Volgens mij wordt hier iig wel minimaal gebanned, Kabouter is wel relaxt.

Ben zelf nog nooit gebanned in de afgelopen 4/5 jaar, super braaf :p. Vraag me eigenlijk wel af hoe dat is.
 

Arjen

Member
Volgens mij was het een junior die daarna ook gepermabanned is.
Ben zelf ook nog nooit gebanned, al worden heel af en toe mijn posts wel verwijderd, wat me nogal paranoia maakt.
 

Linius

Member
Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban :p
 

Divius

Member
Ben zelf ook nog nooit gebanned, al worden heel af en toe mijn posts wel verwijderd, wat me nogal paranoia maakt.
Oh dat heb ik nog nooit gehad, dat lijkt me wel heel vreemd. 2 bans op m'n naam staan, waren gelukkig maar korte en nog beiden om dezelfde reden ook. *mompelt Iets over een ezel en een steen..*
 

Chuckie

Member
Ik was niet eens onderdeel van de ruzie, maar ik noemde iemand een zeikerd dus dat was niet netjes van mij. Toch kreeg ik t idee een beetje collateral damage te zijn van die ruzie :p
 

Majmun

Member
Ik ben volgens mij drie of vier keer gebanned. Weet niet meer zeker.

Nu langer dan een jaar niet gebanned. Ik wil het ook zou houden ;)
 

Linius

Member
Ik zie weer een aantal Nederlanders in dat 'waar kom je vandaan' topic in OT die hier niet posten. Sinds we in een communtiy zitten weten nieuwe Nederlandse Gaffers dit topic niet meer te vinden :p
 

soepje

Member
Ben zelf ook nog nooit gebanned, al worden heel af en toe mijn posts wel verwijderd, wat me nogal paranoia maakt.
Is bij mij ook wel eens gebeurd, maar dat waren hele threads waar ik in gepost had. Hoeft ook niet te gebeuren om mij paranoide te maken, paar wijntjes in m´n mik en ik PM al hele excuusbrieven naar kabouter :p
 

Sadist

Member
Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban :p
Schitterende binnenkomer ook als junior; "Microsoft is het mooiste bedrijf, maar wat zijn Amerikanen toch een achterlijk volk." Hij wou ook alleen maar troll baiten, dat ook.

Overigens ben ik zelf twee keer gebanned geweest van GAF; een keer een maand omdat ik een banned meme postte mbt Wii Fit en een paar maanden geleden was twee weken gebanned omdat ik een irritante dude een twat noemde. Oeps. Zo'n berichtje bij je ban is dan ook leuk; "alsjeblieft, hoe annoying iemand ook is, geen reden om dat soort dingen te roepen. Over twee weken kun je weer"
 

Geido

Member
Ik ben ooit een keer 5 minuten geband op een forum omdat ik 'respectloos was over de dood van Michael Jackson'.

Wat er op neer kwam dat ik zei dat het me weinig kon interesseren en niet veel meer betekende dan de dood van ieder ander.
 

hiro4

Member
1x gebanned tijdens de periode dat alles hierzo politiek correct moest wezen.
Ga niet eens herhalen wat ik toen zei, want krijg het gevoel dat ik daar al voor gebanned kan worden :p

Naar mijn mening nogal een overdreven reactie maar hè dat zegt denk ik iedereen over zijn ban :p
 

Kabouter

Member
Ik ben ooit een keer 5 minuten geband op een forum omdat ik 'respectloos was over de dood van Michael Jackson'.

Wat er op neer kwam dat ik zei dat het me weinig kon interesseren en niet veel meer betekende dan de dood van ieder ander.

Respect of niet, als het je geen kont kan schelen heb je natuurlijk niks te zoeken in een thread erover. We bannen standaard mensen die threads in gaan met als enige doel te laten weten dat ze de thread niks vinden of niks om het onderwerp geven. Op GAF had je daar dus ook gewoon een ban voor gekregen (ervan uitgaande dat een moderator het gezien had).
 

Overdoziz

Banned
Ben maar een keer een week gebanned en dat was omdat ik zei dat de quote/post highlighter er raar uit zag met de dark skin. In de OP stond dat gezeik over userscripts een permaban zou krijgen dus met een weekje kon ik wel leven, haha.
 

Martian

Member
Heeft eigenlijk elk land zn eigen mod?

Ik bedoel stel dat je een Portugal OT hebt, dan kan je roepen wat je wilt. Geen mod die het toch kan lezen
 

Geido

Member
Respect of niet, als het je geen kont kan schelen heb je natuurlijk niks te zoeken in een thread erover. We bannen standaard mensen die threads in gaan met als enige doel te laten weten dat ze de thread niks vinden of niks om het onderwerp geven. Op GAF had je daar dus ook gewoon een ban voor gekregen (ervan uitgaande dat een moderator het gezien had).

Dat lijkt me een goede regel ja.

In de situatie waar ik het over had was het trouwens een RIP Michael-achtig topic, waar ik uiteraard mijn respect getoond heb, maar wel aangaf dat sommige reacties wat overdreven waren. Dat kon één mod niet waarderen, waardoor ik eigenlijk als grap geband werd. Mijn ban-duur was letterlijk: tot de zon gedoofd is. Vervolgens heeft een andere mod me weer unbanned.

Als ik daar binnen kwam van: "Who cares?" terwijl de emoties hoog oplopen onder de fans had ik een ban niet meer dan logisch gevonden inderdaad. Dan ben je alleen maar aan het irriteren.
 

WriterGK

Member
Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban :p

Ja klopt. Aiii en ik hadden een ''ruzietje'' wat ons allebei een ban van 2 weken opleverde.
 

Kabouter

Member
Ja klopt. Aiii en ik hadden een ''ruzietje'' wat ons allebei een ban van 2 weken opleverde.

Ja, ik ben daar nogal snel mee, met relatief korte bans als mensen ruzie gaan zitten zoeken zodat men wat af kan koelen. Beter dan wachten totdat het escaleert en mensen voor zichzelf een veel langere ban regelen.
 

Valravn

Member
Ben zelf nog nooit gebanned in de afgelopen 4/5 jaar, super braaf :p. Vraag me eigenlijk wel af hoe dat is.

Je kan tijdelijk niet meer posten. :p

Zieken of trollen op een forum vind ik verspilde energie. Ik snap dan ook niet waarom mensen het doen.
 

7threst

Member
Meh!

Iemand een vette videoclip zien?

http://www.youtube.com/watch?v=YPnGPIMUnus

Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban :p


Dat was fucking dom van me ja. Maar goed, sommige mensen weten heel goed snel mijn woede op te wekken. Een echt groot, zwak punt van mij.

Een van mij vele zwakke punten hoor. Zo drink ik heel graag lauwe halve liters lauw bierr, eet ik in een keer een gekochte zak Haribo-snoep op, loop ik enkel op het zwarte gedeelte van een zebra-pad en weet ik van mezelf dat als ik in een restaurant zou werken ik in de aspergesoep zou pissen. Sorry, ik ben helaas een slecht mens :(
 
Top Bottom