Ik heb vandaag voor het eerst BioShock Infinite gespeeld
Gecondoleerd.
Want over drie maanden is de game niet meer leuk?
Je kan je PS3 versie over 3 maanden ook gewoon inwisselen bij aantal winkels om een ps4 versie te kopen Er zijn genoeg leuke games die komen voor de ps4. Ik geniet wel van GTA5 op de PS3 als soort afscheids game voor de ps3...
En Kabouter runt dit topic blijkbaar. Maar volgens mij worden hier leden nooit gebanned. Hollanders zijn zo braaf
Wie is er in dit topic gebanned dan?
Oh dat heb ik nog nooit gehad, dat lijkt me wel heel vreemd. 2 bans op m'n naam staan, waren gelukkig maar korte en nog beiden om dezelfde reden ook. *mompelt Iets over een ezel en een steen..*Ben zelf ook nog nooit gebanned, al worden heel af en toe mijn posts wel verwijderd, wat me nogal paranoia maakt.
Is bij mij ook wel eens gebeurd, maar dat waren hele threads waar ik in gepost had. Hoeft ook niet te gebeuren om mij paranoide te maken, paar wijntjes in m´n mik en ik PM al hele excuusbrieven naar kabouterBen zelf ook nog nooit gebanned, al worden heel af en toe mijn posts wel verwijderd, wat me nogal paranoia maakt.
Schitterende binnenkomer ook als junior; "Microsoft is het mooiste bedrijf, maar wat zijn Amerikanen toch een achterlijk volk." Hij wou ook alleen maar troll baiten, dat ook.Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban
1x gebanned tijdens de periode dat alles hierzo politiek correct moest wezen.
Ik ben ooit een keer 5 minuten geband op een forum omdat ik 'respectloos was over de dood van Michael Jackson'.
Wat er op neer kwam dat ik zei dat het me weinig kon interesseren en niet veel meer betekende dan de dood van ieder ander.
Respect of niet, als het je geen kont kan schelen heb je natuurlijk niks te zoeken in een thread erover. We bannen standaard mensen die threads in gaan met als enige doel te laten weten dat ze de thread niks vinden of niks om het onderwerp geven. Op GAF had je daar dus ook gewoon een ban voor gekregen (ervan uitgaande dat een moderator het gezien had).
Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban
Ja klopt. Aiii en ik hadden een ''ruzietje'' wat ons allebei een ban van 2 weken opleverde.
Ja klopt. Aiii en ik hadden een ''ruzietje'' wat ons allebei een ban van 2 weken opleverde.
Jesus, half insidegamer zit hier onderhand....
writer is karel, right?
Ben zelf nog nooit gebanned in de afgelopen 4/5 jaar, super braaf . Vraag me eigenlijk wel af hoe dat is.
Ja het is best gezellig. Beetje slowsletten enzoJesus, half insidegamer zit hier onderhand....
writer is karel, right?
Jesus, half insidegamer zit hier onderhand....
writer is karel, right?
Ja het is best gezellig. Beetje slowsletten enzo
Ja, dat was Ldawg die de perma ban kreeg. En 7Threst een tijdelijke ban. En volgens mij was WriterGK er ook bij betrokken. Maar goed, dat zijn allemaal Insidegamer mensen die elkaar al langer kennen en Ldawg is een bekende MS fanboy voor ons. Op Insidegamer heeft ie ook al jaren een perma ban
Krijg gewoon spontaan zin om mee te doen met dat dansje.
Krijg gewoon spontaan zin om mee te doen met dat dansje.
Ik kan moeilijk in m´n eentje polonaise lopen, je zal toch echt mee moeten doen.Je zou me echt zo onwijs gelukkig maken als je dat dansje doet en de video er van aan mij laat zien <3
Ik kan moeilijk in m´n eentje polonaise lopen, je zal toch echt mee moeten doen.