• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

7threst

Member
Zei ik laatst nog dat ik geen tv keek: fuck it, Rail Away is zoooo awesome! Ik word er helemaal zen van! Zou er een internationale editie van zijn? Ik wil een appreciation-topic in off-topic starten maar als het enkel een Nederlands ding is is dat een beetje lame.
 

Overdoziz

Banned
Volgens geruchten op Tweakers kun je op deze URL bij Bart Smit een 1ste levering PS4 halen, ik heb geen idee wie er laatst hier naar vroeg, maar here you go: http://www.bartsmit.com/shop/produc...=669521&hash=1dba083b13fb48c50454955248bfcbb8

Mensen beweren dat het inderdaad werkt, geen idee voor hoelang.
BMD82f3.png


:D
 

Kabouter

Member
Ik mis ook alle links....:(
Ik denk dat het bij deze release mij niet gegund is...

Och, de generatie duurt jaren, en er is nu toch nog niks te spelen, geen haast toch?

Kan ik de DS4 ergens voor een normale prijs krijgen? Meer dan 60 euro voor een controller? Fuck off

Ik vond €30 durven vragen voor zo'n simpele 360 controller al fors :'). Goed, dat is dan met snoer, maar dan nog vind ik het verschil wel erg groot.
 
Och, de generatie duurt jaren, en er is nu toch nog niks te spelen, geen haast toch?



Ik vond €30 durven vragen voor zo'n simpele 360 controller al fors :'). Goed, dat is dan met snoer, maar dan nog vind ik het verschil wel erg groot.

Ik vind het leuk om dit soort dingen gelijk binnen te hebben. En voor mij zijn kz & resogun voldoende om mij bezig te houden tot de volgende titels komen :)

Kan ik de DS4 ergens voor een normale prijs krijgen? Meer dan 60 euro voor een controller? Fuck off

Je kan via videogamesplus.ca een ds4 bestellen voor 47 euro inc verzendkosten volgens mij.
 

Linius

Member
Och, de generatie duurt jaren, en er is nu toch nog niks te spelen, geen haast toch?

Zo zit ik er ook in. Heb nog een stapeltje games te spelen op m'n 360 en de 3DS draait ook overuren. Als er volgend jaar wat mooie titels uitkomen spring ik dan wel in. Hopelijk met een voordelige bundel en geen console van de eerste productielijn.
 

Linius

Member
De mijne is inmiddels verzonden via dezelfde link van Aiii. Alleen het jammere is dat mijn pre-order voor de tweede levering van de MM ook opeens op het punt staat om verzonden te worden...

Vast wel een arme ziel die niet kan wachten die hem van je overneemt als je er nu aan vastzit ;)
 

Alpende

Member
Of je bent een lieve jongen en je verkoopt hem voor een vrienden(GAF)prijsje aan deze jongeman.

Als ik hem krijg (weet het nog niet zeker natuurlijk, geen verzendbevestiging) en mijn broer wilt hem niet dan mag je hem gerust voor 400 komen halen hoor. Of aangetekend opsturen kan natuurlijk ook maar de verzendkosten betaal ik niet :p
 

Dreaver

Member
Als ik hem krijg (weet het nog niet zeker natuurlijk, geen verzendbevestiging) en mijn broer wilt hem niet dan mag je hem gerust voor 400 komen halen hoor. Of aangetekend opsturen kan natuurlijk ook maar de verzendkosten betaal ik niet :p
Waar woon je ongeveer?
 

Valravn

Member
Bij mij staat de status op 'uw bestelling wordt ingepakt' en ik heb een track and trace nummer. :) Zal het dan toch?

Uiteidelijk toch toe gegeven aan de koop.
 

Geido

Member
Zo NaNoWriMo gewonnen, doos met Secret Sante cadeaus opgestuurd... Tijd voor de PS4!

Oh nee wacht, die heb ik niet.

Als iemand weer zo'n linkje tegen komt waar je snel een PS4 kan bestellen, let me know!
 
Echt blij met m'n PS4! Kon em gisteren gewoon ophalen bij de Bart Smit. Geweldig apparaat, heb er al wat weekjes mee mogen spelen op kantoor maar fijn om hem nu zelf in de woonkamer te hebben staan.

Ik stream trouwens heel het weekend alles dat ik speel - heb zeven games - dus ben regelmatig online op Twitch. Is volledig in het Nederlands natuurlijk daarom post ik het hier: http://www.twitch.tv/mozlapunk/
 

Martian

Member
Oef, bezig met mn eerste stage in de zorg. Elke dag om half 6 opstaan. Ik weet wel dat ik nooit meer ga klagen als ik om half 9 in de collegebanken moet zitten.

Geef mij nog maar een paar jaar studeren:D


Tevens: Hoe was sinterklaas bij iedereen?
 

Alpende

Member
Goed. Wij hadden lootjes getrokken met gedichten en cadeaus t.w.v. 15 eurie. Had ik nog nooit zo gedaan, toch leuk. Meestal deden wij gewoon cadeaus kopen en die in een zak gooien en 1 voor 1 uitpakken.

Vind het altijd leuk om zulke dingen met de familie en aahnang te doen.
 

Arjen

Member
Doe ook elk jaar lootjes met ouders en zus en aanhang, was weer supergezellig, gedichten zijn altijd het leukst.
 

Divius

Member
Over loten gesproken, zo slecht hebben we het niet gedaan voor het aankomend WK:

161xH61.png


We gaan gewoon lekker tweede worden in de pool en dan in de volgende ronde tegen Brazilie eruit!
 

soepje

Member
Afgelopen zaterdag al gevierd. Was weer gezellig, met kaasfondue en gluhwein. De groep werd een beetje te groot om voor iedereen kadootjes te kopen, dus dit jaar hebben we ook lootjes gedaan. Iedereen had kadootjes voor 2 personen voor 20 euro.
Dit jaar geen gedichten of surprises, misschien volgend jaar weer :)


Edit: Hey Geido, als je nog een PS4 wilt, zag gisteren een kaartje bij mn lokale super: PS4 voor slechts 700 euro, is wel zelf ophalen dan :p.
 

Chuckie

Member
Gisteren gevierd met familie. Erwtensoep en kadootjes voor mn kleine neefje. Op wat chocolade na, was die hele zak voor hem.
 

Linius

Member
Zou normaal gesproken donderdag naar m'n oom en tante zijn gegaan omdat ik nog een neefje heb in de leeftijd voor Sinterklaas. Maar pa moest werken en m'n moeder kon ook niet en met die storm wilde ik mijn lot liever niet in handen van de NS leggen. Had al een cadeautje voor in de zak gedoneerd.

Wij vieren als familie overigens meer kerst dan Sinterklaas. Dan doen we ook altijd een groter budget. Sinterklaas is meer voor m'n neefje.
 

Geido

Member
Afgelopen zaterdag al gevierd. Was weer gezellig, met kaasfondue en gluhwein. De groep werd een beetje te groot om voor iedereen kadootjes te kopen, dus dit jaar hebben we ook lootjes gedaan. Iedereen had kadootjes voor 2 personen voor 20 euro.
Dit jaar geen gedichten of surprises, misschien volgend jaar weer :)


Edit: Hey Geido, als je nog een PS4 wilt, zag gisteren een kaartje bij mn lokale super: PS4 voor slechts 700 euro, is wel zelf ophalen dan :p.

Ik ben wel goed, maar niet gek!

Ik heb de DLC van Skyrim maar even gedownload, huizen bouwen en vampieren slachten houdt me nog wel even zoet tot januari.
 

Divius

Member
Probeer al een uur of wat een gedicht te schrijven
maar dat loopt nogal spaak; degene die ik heb zie ik niet zo vaak :/
ach, de aanhouder wint, toch ermee bezig blijven

Was al blij dat ik snel een surprise kon verzinnen
maar misschien had ik toch eerder aan het gedicht moeten beginnen..
 

Chuckie

Member
Probeer al een uur of wat een gedicht te schrijven
maar dat loopt nogal spaak; degene die ik heb zie ik niet zo vaak :/
ach, de aanhouder wint, toch ermee bezig blijven

Was al blij dat ik snel een surprise kon verzinnen
maar misschien had ik toch eerder aan het gedicht moeten beginnen..


Ik zie wat je daar hebt gedaan ;)
 

LNBL

Member
Ben trouwens wel benieuwd wat jullie vinden van de Nederlandse game journalisten en media als Power Unlimited en Gamekings :)?
 

Linius

Member
Ben trouwens wel benieuwd wat jullie vinden van de Nederlandse game journalisten en media als Power Unlimited en Gamekings :)?

De Nederlandse game journalistiek heeft een oorvijg gekregen van Sanoma met het vertrek van Jelle bij Insidegamer. Hij had tenminste leuke ideeën voor frontpage content. Ik ben benieuwd wanneer de gamesolutions persberichtjes weer terugkeren.
 

Aiii

So not worth it
Ben trouwens wel benieuwd wat jullie vinden van de Nederlandse game journalisten en media als Power Unlimited en Gamekings :)?

99% mag de titel journalist wat mij betreft weer inleveren.

Nederlandse gamejournalistiek bestaat met name uit het vertalen van nieuwberichten uit het Engels, het copy-pasten van persberichten en het recenseren van games (wat iedereen kan en vrij weinig met journalisme te maken heeft).

Echt onderzoek doen ze nooit (nee, niet Googlen, maar echt onderzoek). Bijvoorbeeld, de PS4 is net uit, en we krijgen her en der berichten uit verschillende landen over hoe het ding verkocht is. Naar mijn weten is er geen enkele Nederlandse gamejournalist die eens bij GameMania of Media Markt navraag gedaan heeft over verkoopsaantallen. We hebben een Nederlandse ontwikkelaar in Guerilla, waarom breekt het Guerilla nieuws niet als eerste op Nederlandse gamesites? Er is toch wel iemand in dat bedrijf te vinden die anoniem een tipje wil of kan geven?

Het is allemaal zo eerstejaar MBO niveau. Verdieping vind je nergens.
 
Top Bottom