• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Ik zou er geen moeite mee hebben een GAF'er in het echt te ontmoeten hoor, waarom je bang zou zijn voor je rust ontgaat me even :D
 

soepje

Member
Klopt ik ben ook heel eng in het echt, waarom denk je dat ik me achter een Daft Punk helm verschuil?
ue4DyL7.gif



Kan je niet een hint geven? Is ´t een man of een vrouw :D?
 

Dreaver

Member
Indeed. Ik ga mijn interwebs Sherlock Holmes skills gebruiken om er achter te komen waar Dreaver werkt. Zodat onze werkdagen in ieder geval rustig blijven.
Hahahahaha, dit begint eng te worden. Nu heb ik heel detective-GAF op me zitten. iamalreadydead.jpg

Geen zorgen hoor, het is voor mij slechts een bijbaan. Ik ben ook gewoon nog student.


ue4DyL7.gif



Kan je niet een hint geven? Is ´t een man of een vrouw :D?
Haha, dat zou de situatie een stuk makkelijker voor je maken hè? ;)
 

Aiii

So not worth it
Kabouter? Mag ik in dit topic een link plaatsen naar een forumtopic elders over een gaming podcast die ik samen met 7threst en Sadist heb opgenomen, of valt dat onder reclame?
 

Divius

Member
Oh dat had ik niet eens gezien, denk dat als je de OP een PM stuurt hij je er vast nog wel tussen kan plakken.

En anders rust straks de representatie van NederGAF op mijn schouders, help!
 

7threst

Member
Weet iemand of er hier ergens een n00b-freindly fightinggame topic is? Alle OT's van fightinggames en de fightinggame weekly zijn onwijs intimiderend haha! Sowieso cool dat je in America overal van die kleine fightinggame communities hebt die wekelijks bij elkaar komen om tegen elkaar te spelen.

Jammer :(
Ik had nog wel zo´n geweldig idee.

Ja ik ook. Sowieso is het tof om andermans scribbles te zien enzo.

Oh dat had ik niet eens gezien, denk dat als je de OP een PM stuurt hij je er vast nog wel tussen kan plakken.

En anders rust straks de representatie van NederGAF op mijn schouders, help!

Ga ik effe checken.
Maar doe tenminste de groeten van DutchGAF ofzo :)
 

hiro4

Member
Weet iemand of er hier ergens een n00b-freindly fightinggame topic is? Alle OT's van fightinggames en de fightinggame weekly zijn onwijs intimiderend haha! Sowieso cool dat je in America overal van die kleine fightinggame communities hebt die wekelijks bij elkaar komen om tegen elkaar te spelen.

Hangt beetje af van welke game je wilt spelen :p. Ik speel zelf bijna geen fightjng games maar de eerste pagina van het Virtua fighter 5 topic was heel noob friendly.
 

Arjen

Member
Ik heb de laatste tijd gewoon werk te doen op het werk. Weinig tijd voor GAF, en helemaal geen tijd voor mijn gebruikelijke neven project :(
 
Hey Amsterdam and near to that -people! :D

I'm coming over there from Finland on friday evening for the weekend to see some friends. And wanted to see if we could put up a Gaf-meet on saturday too!

I already talked with The Dutch Slayer who i met in GamesCom's gaf-meet last year and he's on board. I've met some gaffers in New York last summer too and would be awesome to see some dutch gaffers on this trip.

Want to see the new Robocop in the IMAX too, but will see if i can catch that on friday already. We dont have IMAXes in Finland!

So, in short, anyone up for some beers saturday?
 
Hey Amsterdam and near to that -people! :D

I'm coming over there from Finland on friday evening for the weekend to see some friends. And wanted to see if we could put up a Gaf-meet on saturday too!

I already talked with The Dutch Slayer who i met in GamesCom's gaf-meet last year and he's on board. I've met some gaffers in New York last summer too and would be awesome to see some dutch gaffers on this trip.

Want to see the new Robocop in the IMAX too, but will see if i can catch that on friday already. We dont have IMAXes in Finland!

So, in short, anyone up for some beers saturday?

i'll just shamelessly bump myself for the new page! :D
 
Top Bottom