• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Geido

Member
Het zit nu inderdaad vol met scat fanfiction en andere weirde shite.

Maar goed, ik ben jarig! Feliciteer me Dutch Gaf!
 

soepje

Member
Gefeliciteerd Geido!
LeojmwX.gif
 

Aiii

So not worth it
Ik heb je om 0:01 al gefeliciteerd, daar moet je het helaas mee doen Guido.
Vond ik al above and beyond.
 

Geido

Member
Bedankt allemaal! Jullie zijn allemaal welkom om een stukje vlaai op te halen.

Drie vlaaien zijn namelijk overkill als je op een vrijdag in een vakantie bij een onderwijsinstelling gaat trakteren.
 

Arjen

Member
Mijn collega had vandaag zijn laatste dag, en hij trakteert nooit op zijn verjaardag. Dus ik en mijn andere collega zaten hem de hele week te jennen dat we nu wel taart verwachten. Hij zei dat ie dat niet ging doen, maar kwam vandaag uiteindelijk wel met een hele vlaai aan.
En verwachte dus ook dat we die met zijn tweeën helemaal op gingen eten.
Challenge accepted and done.
Oftewel, ik heb genoeg vlaai gehad vandaag :D
 
Amai, nu heb ik trek in vlaai.

M'n nichtje is nu een maand oud, ze kijkt je al echt aan. Zo raar om te bedenken dat dat kleine hommeltje over twee jaar al loopt en praat. Wel leuk om dat allemaal mee te maken natuurlijk, als grote oom :)
 

Chuckie

Member
Amai, nu heb ik trek in vlaai.

M'n nichtje is nu een maand oud, ze kijkt je al echt aan. Zo raar om te bedenken dat dat kleine hommeltje over twee jaar al loopt en praat. Wel leuk om dat allemaal mee te maken natuurlijk, als grote oom :)

En dat gaat echt snel hoor. Ik weet t nog als de dag van gisteren dat ik mn neefje in mn armen hield... en nu zegt ie: Tijn ...telefoon...Angy Bids spelen!
 
Amai, nu heb ik trek in vlaai.

M'n nichtje is nu een maand oud, ze kijkt je al echt aan. Zo raar om te bedenken dat dat kleine hommeltje over twee jaar al loopt en praat. Wel leuk om dat allemaal mee te maken natuurlijk, als grote oom :)

het is vooral vreemd om te zien dat het uitrekken / wakker worden van een paar weken oude baby er uit ziet als een jaren '80 animatronic.
 

soepje

Member
Oudste zoontje van m´n broer gaat over anderhalf jaar alweer naar de brugklas.
Echt vaag, mijn eigen basisschooltijd duurde een eeuwigheid, maar voor mijn gevoel gaat m'n neefje toch echt pas sinds kort naar school :p
 

Arjen

Member
Dit is echt de beste winter ooit, amper moeten krabben. Elk jaar zo pretty please. Gewoon terrasweer al dit weekend, love it.
 

Aiii

So not worth it
Dit is echt de beste winter ooit, amper moeten krabben. Elk jaar zo pretty please. Gewoon terrasweer al dit weekend, love it.

Yup, beste winter in tenminste 10 jaar. Heerlijk, niet glad, niet koud, gewoon perfect.

Als we dit ieder jaar kunnen hebben, dan graag.
 

Aiii

So not worth it
San Francisco, daar kan ik met een gerust hart nog eens gaan wonen.

Dan kom ik 1 keer per jaar terug om pindakaas en drop te kopen.
 
Top Bottom