Wats met die getekende avatars?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=760874
Het is het grootste achievement van Dutch Gaf hier, we zijn trots op je Tence.
Te veel moeite.
Hoeveel avatars heb je ongeveer ge-Tence-ified?
Bedankt man
Je hoeft de topic niet te lezen. Als je de OP leest weet je waar die getekende avatars vandaan komen.
Die FPF thread werd mij wat te raarrr, dus ik ben maar weer terug naar mijn oude vertrouwde gegaan.
Het zit nu inderdaad vol met scat fanfiction en andere weirde shite.
Maar goed, ik ben jarig! Feliciteer me Dutch Gaf!
Amai, nu heb ik trek in vlaai.
M'n nichtje is nu een maand oud, ze kijkt je al echt aan. Zo raar om te bedenken dat dat kleine hommeltje over twee jaar al loopt en praat. Wel leuk om dat allemaal mee te maken natuurlijk, als grote oom
Amai, nu heb ik trek in vlaai.
M'n nichtje is nu een maand oud, ze kijkt je al echt aan. Zo raar om te bedenken dat dat kleine hommeltje over twee jaar al loopt en praat. Wel leuk om dat allemaal mee te maken natuurlijk, als grote oom
Dit is echt de beste winter ooit, amper moeten krabben. Elk jaar zo pretty please. Gewoon terrasweer al dit weekend, love it.
Wel een weekje sneeuw gehad!Dit is echt de beste winter ooit, amper moeten krabben. Elk jaar zo pretty please. Gewoon terrasweer al dit weekend, love it.
Ik heb liever gewoon vier seizoenen eigenlijk, dit was niks. Hopelijk de volgende keer weer wat normaler.
Dit is echt de beste winter ooit, amper moeten krabben. Elk jaar zo pretty please. Gewoon terrasweer al dit weekend, love it.
Ik heb liever gewoon vier seizoenen eigenlijk, dit was niks. Hopelijk de volgende keer weer wat normaler.
Ooit zal ik een tweede huisje hebben op 't zuidelijk halfrond en dan kom ik in de winter alleen even twee weekjes over om te schaatsen :>Ik vind winter alleen leuk als er echt lang een dik pak ijs is om op te schaatsen.
Ooit zal ik een tweede huisje hebben op 't zuidelijk halfrond en dan kom ik in de winter alleen even twee weekjes over om te schaatsen :>